فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: دفاع مقدس یک نگین درخشان در تاریخ کشور بزرگ ایران اسلامی است که می‌توانیم از آن به عنوان چراغ راه، بهره‌های زیادی ببریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: منافقین بعد از اسارت می‌گفتند که ما حتی دستمان به اسلحه هم نخورده بود ولی در سرپل ذهاب به ما تفنگ دادند.
سردار نصراله فتحیان، مسئول بهداری رزمی سپاه در دوران دفاع مقدس، ماجرای قرض یک میلیون تومانی رهبر انقلاب از یک استاندار در زمان ریاست جمهوری ایشان برای کادو دادن به مجروحین شیمیایی را نقل کرد.
دبیر شورای نگهبان گفت: دوران دفاع مقدس فقط یک مقطع تاریخی نیست، بلکه یادآور یک فرهنگ و روش زندگی است و اگر این روش و سبک زندگی در جامعه حکم‌فرما شود، مشکلات کشور بسیار سریع‌تر حل خواهد شد.
حجت الاسلام پناهیان در اجتماع «بانوان فاطمی برای دفاع از حریم ولایت در مسجد مقدس جمکران» گفت: فتنه‌ای که اخیرا در کشور رخ داد یک فتنه به شدت ضدزن بود چون فحش می دادند توهین های سخت می کردند چون آدم کشی های وحشیانه در آن صورت گرفت. وی افزود: زن موجود مهربانی است. زن دل رحم است. زن دین هم نداشته باشد برای او فحش دادن سخت است. در اغتشاشات فحش های رکیک می دادند یعنی این نهضتِ مردان وحشی است. حالا امکان دارد 4 تا زن هم استخدام کرده باشند. نهضت زنانه نیست. زن موجود لطیفی است.
حجت الاسلام پناهیان در اجتماع «بانوان فاطمی برای دفاع از حریم ولایت در مسجد مقدس جمکران» گفت: فتنه‌ای که اخیرا در کشور رخ داد یک فتنه به شدت ضدزن بود چون فحش می دادند توهین های سخت می کردند چون آدم کشی های وحشیانه در آن صورت گرفت. وی افزود: زن موجود مهربانی است. زن دل رحم است. زن دین هم نداشته باشد برای او فحش دادن سخت است. در اغتشاشات فحش های رکیک می دادند یعنی این نهضتِ مردان وحشی است. حالا امکان دارد 4 تا زن هم استخدام کرده باشند. نهضت زنانه نیست. زن موجود لطیفی است.
مشهد ـ پیکر مطهر یک شهید گمنام عملیات بدر دوران هشت سال دفاع مقدس در محوطه اردوگاه ثامن الحجج (ع) مشهد به خاک سپرده شد.
مشهد ـ پیکر مطهر شهید گمنام تازه تفحص شده جنگ تحمیلی دوران هشت سال دفاع مقدس، در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تشییع و خاکسپاری شد.
مشهد _ مراسم تشییع و تدفین یکی از شهدای گمنام تازه تفحص شده‌ی دوران هشت سال دفاع مقدس در پادگان شهدای بسیج مشهد مقدس برگزار شد.
مشهد ـ جلسه علنی شورای شهر مشهد امروز شاهد مراسم وداع با یک شهید گمنام دفاع مقدس بود.
مراسم وداع با یک شهید گمنام دفاع مقدس به میزبانی مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان‌بردسکن با حضور طلاب و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.
تایباد- پیکر یک شهید گمنام تازه تفحص شده دوران پر افتخار دفاع مقدس با حضور مردم مسلمان تایباد تشییع شد.
تربت حیدریه ـ مسؤول دفتر نمایندگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تربت حیدریه گفت: پیکر یکی از شهدای گمنام مورد استقبال مسئولین و مردم شهیدپرور تربت حیدریه قرار گرفت.
نماینده مردم رشت در تذکری به مسئولان چین، گفت: ایران قدرتمند در ۸ سال دفاع مقدس به تمام ابرقدرت‌های جهانی نشان داد که اجازه نخواهد داد حتی یک وجب از خاک خود در طمع دیگران قرار گیرد.
قالیباف با تاکید بر این که علت این عکس‌العمل دشمنان، اقدام شجاعانه و قدرتمندانه این ملت در مقابل توطئه هاست اضافه کرد: ملتی که در مظلومیت تمام در دوران دفاع مقدس جنگید و در اوج محرومیت با وجود مشکلات اقتصادی و محاصره‌های علمی را تحمل کرد.
یک پژوهشگر حوزه دفاع مقدس در یادداشتی نوشت: رفتارهای دوگانه حزب بارزانی با هم تباران خود در دو کشور ایران و ترکیه نشان از نگاه سوداگری قومی دارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: داستان دفاع مقدس، داستان غرور و افتخار و حدیث ماندگار پایداری، دلاوری و فداکاری ملت بزرگ ایران در برابر یک جهان دشمنی و ناجوانمردی است.
حقایقی (درباره دفاع مقدس) که ما از آن سخن می‌گوییم امروز فقط یک ادعا نیست، بلکه خود طرف مقابل هم به آن اعتراف می‌کند. حمله و جنگ با انقلاب اسلامی طبیعی بود، چون دشمنان از این انقلاب عصبانی بودند. این انقلاب اتفاقاتی را در دنیا پیش آورد که شاید خود ما آن زمان از همه ابعاد آن خبر نداشتیم، اما آن‌ها می‌دانستند که چه اتفاقی افتاده است.
رئیس ستاد هفته دفاع مقدس بسیج گفت: یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس به شکل تماس تصویری و ویدئو کنفرانسی از فرمایشات فرمانده معظم کل قوا بهره‌مند خواهند شد.
علم‌الهدی اظهار داشت: انقلابی که از مبارزه با رژیم طاغوتی ایران آغاز شد و در ادامه حکومت اسلامی را به‌عنوان یک ابزار به دست گرفت تا بتواند مبانی فکری خود را به جهان صادر کند، امروز در مرحله صدور گفتمان قرار دارد و در اینجاست که رسانه اهمیت مضاعف پیدا می‌کند.
تیم‌های درمانی و امدادی هلال احمر قبل از اعزام به مراسم باشکوه اربعین برای خدمت رسانی، صبح امروز در حرم امام خمینی (ره) با شهدای انقلاب و دفاع مقدس و امام شهدا، تجدید میثاق کردند.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: چندین سال است که ابلاغی مبنی بر خارج شدن اسناد دفاع مقدس از حالت محرمانگی صادر شده که اسناد دفاع مقدس دیگر دارای طبقه‌بندی نیست؛ مگر اینکه اسناد خاصی که مسئولان مرکز اسناد مشخص کنند و این هم شاید یک درصد اسناد دارای طبقه‌بندی است.
آبادان - رئیس ستاد عتبات عالیات آبادان از شناسایی و تفحص یک شهید دوران دفاع مقدس هنگام آماده سازی مواکب در مرز شلمچه خبر داد.
مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: در نمایشگاه شکار کرکس‌ها که به نمایش پهپادهای ساقط شده آمریکایی اختصاص داشت، در یک هفته ۵۰ هزار نفر از موزه بازدید کردند.
سعیدی‌پور با بیان اینکه مردم شهیدپرور فین از ابتدا تا پایان دفاع مقدس در صحنه نبرد حضور داشتند، خاطرنشان کرد: به دلیل این حضور مداوم، دامنه شهدای فین به تمام ایام هشت سال جنگ تحمیلی گسترش یافته؛ اما در عملیات والفجر ۴، فین بیشترین تعداد شهدا را از مجموعه شهدای این منطقه تقدیم انقلاب کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ