کارشناسان عوامل زیادی را سبب خشکی و نابودی چنار‌های تهران عنوان کرده‌اند که از آن جمله می‌توان به کفسازی سیمانی و سنگی جوی‌های آب، ساخت‌وساز‌ها و گودبرداری‌های عمیق کنار ریشه درختان، ریختن مصالح ساختمانی در ریشه و همین‌طور وجود گردوخاک ناشی ازساخت‌وساز روی برگ‌های درختان، قطع شاخه‌هایی که باطبقات بالایی ساختمان‌ها در تصادم بودند و همین‌طور محدود کردن نور محیطی برای درختان اشاره کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر بدانیم افزایش‌های در نظر گرفته شده تا حد زیادی منطبق با اوضاع اقتصادی در این کشور و با دخیل کردن نرخ تورم بوده و به عنوان مثال در دو نوبت آخر، یکبار ۵۴.۵ درصد و بار آخر ۳۴ درصد به حقوق و دستمزد حقوق بگیران در ترکیه افزوده شده، به نظر می‌رسد که بررسی تدابیر اتخاذ شده در این کشور می‌تواند الگوی خوبی برای برون رفت کشورمان از این ماجرای حاشیه ساز و آسیب زا باشد.
انتقاد برخی افراد فوتبالی به امیر قلعه‌نویی سبب شد تا بازیکنان تیم ملی به شکل جالب به حمایت از سرمربی باتجربه خود بپردازند.
پیش از شروع بازی برزیل و گینه یک دقیقه سکوت در حمایت از وینیسیوس جونیور انجام گرفت.
شماری از هواداران عراقی در بازی روز گذشته تیم امید عراق و امارات در ورزشگاه کربلا، اقدامی جالب توجه در حمایت از فلسطین انجام دادند.
شماری از هواداران عراقی در بازی روز گذشته تیم امید عراق و امارات در ورزشگاه کربلا، اقدامی جالب توجه در حمایت از فلسطین انجام دادند.
فلامینگو در نظر دارد در بازی پیش رو برابر کروزیرو به شکلی جالب از بازیکن سابق خود، وینیسیوس حمایت کند.
رافینیا، بازیکن برزیلی بارسلونا امشب از هموطنش حمایت جالب توجهی هنگام تعویض مقابل رئال وایادولید انجام داد.
والیبالیست مازندرانی اسبق تیم ملی ایران مطرح کرد: ای کاش باشگاه هراز مثل سال های گذشته در انتخاب مربی هم از گزینه های بومی حمایت کند‌
سرمربی منچسترسیتی از تاریخچه میلان در لیگ قهرمانان به عنوان دلیل اصلی موفقیت این تیم یاد می کند.
آرون افشار خواننده جوان و مطرح کشورمان با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود، به تحسین و حمایت از علی دایی پرداخته است.
یوسف بخشی زاده می‌گوید ماندن در صدر جدول برای مس سونگون کار مهمی است.
علیرضا بیرانوند می‌گوید مردم دنیا ایران را به اسم علی دایی می‌شناسند.
عبدی نوشت: اولین مشکل بی‌اعتمادی تجربی است. به عبارت دیگر همیشه و در گذشته اتفاقاتی رخ داده است که در زمان مناسب برملا نشده و حتی تکذیب شده است، ولی بعدا معلوم شده که حقیقت داشته است. جالب اینکه کسی هم درصدد پیگیری این موارد برنیامده است. در واقع این عدم پیگیری حکایت از آن می‌کند که آن پوشاندن حقیقت به نوعی ساختاری بوده است
جواد نکونام با یک استوری اینستاگرامی حمایت خود از علی دایی را نشان داد.
محسن فروزان، پیش از دیدار گل‌گهر برابر پرسپولیس به سمت یحیی گل‌محمدی رفت.
یورگن کلینزمن، اسطوره فوتبال آلمان، معتقد است که جام جهانی قطر از همه نظر شگفت‌انگیز است.
شایان مصلح و پیروز قربانی از علی دایی، اسطوره فوتبال ایران حمایت کردند.
جاستین ترودو نخست وزیر کانادا در خصوص اعتراضات در این کشور گفت: حق بستن و اِشغال خیابان را ندارید! اما در کشور های دیگر از این عمل حمایت می کنیم.
بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان پیش از دیدار با ژاپن در یک حرکت اعتراضی به تصمیم فیفا درباره عدم امکان حمایت از دگرباشان واکنش نشان دادند.
برخی از هواداران و کارشناسان فوتبال، عدم حمایت از تیم ملی را دلیل شکست سنگین برابر انگلیس می‌دانند.
امیر ارسلان مطهری اگر نمایش خوب خود در بازی با هوادار را تکرار کند و موجب پیروزی استقلال شود، می تواند به بازیکن محبوب ساپینتو تبدیل شود.
سرمربی تیم فوتبال پورتو بعد از ۱۶ روز سکوتش را شکست و از مهاجم ایرانی خود در مقابل انتقادات و حملات به حمایت پرداخت.
روبرتو کارلوس، ستاره برزیلی سابق رئال مادرید، در اقدامی جالب حمایتش از وینیسیوس جونیور را اعلام کرد.
سعید مراغه‌چیان پیشکسوت استقلال گفت: چگونه آقای خیابانی به خودش اجازه می‌دهد وقتی همایون بهزادی در قید حیات نیست این سخنان را از او که دستش از دنیا کوتاه است به زبان بیاورد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ