مدافع تیم ملی ایران با بخشش محرومیت اجازه حضور مقابل اروگوئه را به دست آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یوونتوس به دنبال محرومیت از رقابت‌‌های یوفا، باید از بخش قابل توجهی از درآمدهای این فصل صرف نظر کند.
کمیته استیناف فدراسیون کاراته محرومیت ۴ ورزشکار تیم ملی را به یک سال تعلیق تغییر داد.
در آستانه هفته پایانی سوپر لیگ کاراته، کمیته استیناف فدراسیون کاراته امروز در خصوص محرومان کاراته رای خود را اعلام می کند.
در آستانه هفته پایانی سوپر لیگ کاراته، کمیته استیناف فدراسیون کاراته امروز در خصوص محرومان کاراته رای خود را اعلام می کند.
فیفا بخشی از دفاعیه فابیو پاراتیچی، مدیرسابق باشگاه یوونتوس را پذیرفته است.
گزارش کمیسیون فرهنگی به چه نکاتی اشاره می‌کند؟ این گزارش تاکید کرده که در مصوبات صورت‌گرفته، «تکالیف همه دستگاه‌ها را در بحث عفاف و حجاب روشن کرده است». بنا به آنچه این گزارش نوشته «۳۲ دستگاه در این زمینه وظایف ایجابی و فرهنگی دارند و تنها دستگاهی که تکلیف سلبی در این امر دارد، فراجا است. البته فراجا هم بخشی از وظایفش در حوزه عفاف و حجاب بر اساس مصوبات مذکور ایجابی است».
استقلالی‌ها منتظر صدور حکم کمیته استیناف و تعلیق دو جلسه از محرومیت ریکاردو ساپینتو هستند.
بعد از اقرار ایون تونی به بخش زیادی از تخلفات در خصوص شرط بندی، محرومیتی چند ماهه در انتظار این بازیکن لیگ برتری است.
باشگاه استقلال خواهان بخشش یک جلسه دیگر از محرومیت ریکاردو ساپینتو است که در این صورت او هفته بعد روی نیمکت تیمش می‌نشیند.
در بخشی از این طرح آمده است: اشخاص مذکور به استناد این ماده علاوه بر مجازات‌های مذکور به مدت پنج تا ده سال به محرومیت از حقوق اجتماعی و ممنوعیت به شغل و حرفه‌ای که منجر به شهرت آن‌ها شده است محکوم می‌شوند.
آخرین آمار کرونا در ایران/ سرقت ۷۰۰ میلیونی پرستار قلابی از زن ۹۱ ساله/ معمای قتل مرد افغانستانی از سوی مردان موتورسوار/ دختری در لانه کثیف/ افشای راز قتل راننده سمند با دستگیری ۲ معتاد/ فرجام مرگبار کیف‌قاپی در خیابان پاسداران تهران/ بخشش مردی که اشتباهی آدم کشت/ سرقت‌های لاکچری!/ حکم حبس، تبعید و دیه برای یک متهم فراری
فرمانده کل سپاه گفت: برخی اقشار جامعه با محرومیت مواجه هستند که بخشی از آن مربوط به سیاست نفرت انگیز و شرم آوری است که دشمنان ما در عرصه تحریم‌ها بوجود آوردند
اخباری که پیرامون بخشش حکم محرومیت الهلال در نقل و انتقالات به گوش می‌رسد، واکنش کارشناسان حقوقی عربستان را در پی داشته است.
یووال نوح هراری نویسندۀ مشهور یهودی با اشاره به انتخابات پارلمانی اخیر اسرائیل که طی آن نیرو‌های مذهبی و ملی‌گرای افراطی به پیروزی رسیدند، گفته است؛ اسرائیل تلویحاً در پی ساختار سیاسی جدیدی با سه نوع شهروند در این سرزمین است. شهروندان درجۀ یک با برخورداری از حقوق کامل که شامل حال یهودیان خواهد شد. شهروندان درجۀ دو با تأمین بخشی از حقوق آن‌ها که عرب‌های تابع اسرائیل را در بر خواهد گرفت و نهایتاً شهروندان درجۀ سه با محرومیت از تمام یا نزدیک به تمامِ حقوق خود که عرب‌های ساکن کرانۀ باختری رود اردن را شامل خواهد شد.
در سال‌های گذشته تحمیل تحریم‌های خارجی بر ایران و سوء مدیریت مسئولان موجی عدیده از مشکلات اقتصادی همچون تورم افسارگسیخته، کاهش قدرت خرید، دشواری در تامین نیاز‌های ابتدایی زندگی و... را به همراه داشته است. همین امر موجب نارضایتی‌های گسترده و انباشت شده را در جامعه شده است. جامعه‌ای که با محرومیت نسبی مواجه شده و انتظارات فزآینده‌ای دارد، زمانی با عدم پاسخ به مطالبات‌اش برخورد می‌کند، خشونت بخشی لاینفک از کنش‌اش خواهد بود
قانون امضاء شده از سوی رئیس جمهور روسیه به افراد محکوم به جرایم سنگین اجازه می دهد به عنوان بخشی از بسیج به خدمت سربازی فراخوانده شوند.
کمیته استیناف یک جلسه از محرومیت محمد حسینی مدافع تراکتور را با حکم بخشش مواجه کرد.
وزیر خارجه سوریه در دیدار با فرستاده ویژه سازمان ملل از تداوم اشغالگری آمریکا و ترکیه در بخش هایی از خاک سوریه انتقاد کرد و محکومیت تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی به کشورش را خواستار شد.
اظهارات ترامپ بیش از یک ماه پس از آن بیان می‌شود که مقامات فدرال به عنوان بخشی از تحقیقات خود در مورد اتهامات او در خصوص نگهداری اسناد دولتی، در املاک مارآلاگو جستجو کردند و بیش از ۱۰۰ سند طبقه‌بندی شده را کشف کردند.
روز سه‌شنبه هشتم شهریور مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه به بخشی از احکام صادره برای متهمان این پرونده اشاره کرد. بر اساس حکم صادره از سوی شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو اهواز، تمام ۲۱ متهم پرونده به اتهام قتل شبه‌عمد ناشی از عدم رعایت نظامات دولتی و ایمنی ساختمان منتهی به قتل ۴۳ نفر (۳۶ مرد و هفت زن) و مصدومیت ۱۳ نفر به سه سال حبس تعزیری درجه پنج با احتساب ایام بازداشت گذشته و انتشار محکومیت قطعی از طریق رسانه ملی محکوم شدند.
فصول سوم و چهارم از بخش پنجم قانون آیین دادرسی کیفری (اجرای احکام کیفری و اقدامات تأمینی و تربیتی) از مواد ۵۲۹ تا ۵۵۰ به موضوع «اجرای محکومیت های مالی و سایر احکام کیفری» پرداخته است.
سازمان لیگ فوتبال با درخواست باشگاه پرسپولیس برای بخشش محرومیت سرمربی و دو بازیکن این تیم مخالفت کرد.
یحیی گل‌محمدی امیدوار است کمیته استیناف محرومیت او را مورد بخشش قرار دهد.
در بخشی از بیانیه آمده است: جنایت جدید رژیم جعلی، نژادپرست و کودکش صهیونیستی به نوار غزه که از جمعه گذشته با حمله نظامی و ترور فرماندهان مقاومت اسلامی فلسطین در سایه حمایت آمریکا و دیگر دولت‌های ضدبشری آغاز شده است بار دیگر پرده از خوی جنایت گری و تجاوزگری صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن‌ها کنار زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ