بانک رفاه کارگران از افزایش حدود اختیارات بخشش وجه التزام واحد های اجرایی بانک در هفته دولت خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با گذشت حدود دو سال از عمر دولت سیزدهم به نظر می‌رسد آرام آرام رابطه دولت و مجلس در سال منتهی به انتخابات مجلس دچار تحولاتی شده و لحن اهالی بهارستان، بیشتر رنگ و بوی انتقاد به خود می‌گیرد.نشانه‌های این تغییرات را این روزها در اخبار رسانه‌ها به عینه می‌توان مشاهده کرد، زمانی که بسیاری از نمایندگان نسبت به گرانی‌های افسارگسیخته، عدم اجرای تعهدات و ناتوانی در مهار تورم اعتراض کرده و در هر جلسه نمایندگان با الفاظ و عبارات متفاوتی دولت را مورد خطاب قرار می دهند.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: پیش از این حدود ۱۰ بلوک اکتشافی معرفی شده بود که اکنون با اضافه شدن ۱۶ بلوک تازه، شمار بلوک‌های اکتشافی تازه به ۲۶ عدد می‌رسد.
وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات گفت: در یک سال گذشته سرعت اینترنت همراه حدود ۵۰ درصد و اینترنت ثابت حدود ۱۰ درصد بهتر شده است.
توزیع روزانه حدود ۴ میلیون لیتر سوخت هوایی در سال ۱۴۰۱، فلر های پالایشگاه هویزه به زودی خاموش می شوند و ... از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صمت گفت: گروه خودروسازی سایپا فروردین ماه سال گذشته، 20 هزار دستگاه خودرو تولید کرد و اکنون این عدد به حدود 30 هزار دستگاه خودرو رسیده است، از اینرو رشد 41 درصدی در حالی محقق شده که تولید خودرو در این مجموعه بدون هیچ کسری قطعه بوده و تمام خودروها تجاری شده است.
حدود دو ماه پیش، با افزایش کرونا روبه رو شدیم و حدود سه هفته است، با موج جدیدی مواجه هستیم که موارد بستری و به دنبال آن بستری رو به افزایش است. همچنین از حدود دو هفته گذشته، مرگ و میر‌های کرونا به دو برابر افزایش پیدا کرده؛ اما طی دو تا سه روز گذشته، آمار بستری‌ها رو به کاهش بوده است.
صادرات گاز آمریکا به اروپا در سال ۲۰۲۲ حدود ۲.۵ برابر سال ۲۰۲۱ شده است.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بند‌های مختلف پیشنهادهایی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت‌های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، ولی متاسفانه در سال‌های اخیر رویه شده که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می‌شود.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بند‌های مختلف پیشنهاداتی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت‌های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، اما متاسفانه در سال‌های اخیر رویه شده است که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می‌شود
کاشمر ـ بخشدار بخش فرح دشت کاشمر گفت: از ابتدای امسال تاکنون اعتبارات عمرانی و جاری دهیاری‌ها حدود ۴۳ درصد افزایش یافته است.
بازار‌های ارز و سکه در نخستین روز کاری هفته سبز شد. پس از انتشار برخی سیگنال‌های منفی نسبت به روابط خارجی کشور در روز‌های پایانی هفته گذشته، سطح انتظارات تورمی در میان فعالان بازار افزایش یافت و همین امر سبب شد خریداران در بازار روز شنبه دست بالا را داشته باشند. این در حالی است که همزمان با افزایشی شدن روند نرخ ارز در معاملات غیر‌رسمی، قیمت دلار بازار متشکل و توافقی نیز افزایش یافت تا از بزرگ شدن شکاف میان ارقام رسمی و غیر‌رسمی بازار ارز جلوگیری شود. در نهایت قیمت هر برگ اسکناس دلار غیر‌رسمی در پایان معاملات روز شنبه با حدود ۹۱۰ تومان افزایش نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه هفته گذشته به رقم ۴۰‌هزار و ۸۱۰ تومان رسید. از سوی دیگر نرخ هر قطعه سکه طلا نیز در روز نخست هفته سوم دی ماه با ۴۸۲‌هزار تومان افزایش نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه گذشته به فعالیت خود پایان داد. به عقیده تحلیلگران علاوه بر افزایش نرخ دلار غیر‌رسمی، افزایشی شدن نرخ جهانی اونس طلا در سال میلادی جدید را نیز می‌توان از جمله عوامل افزایش نرخ سکه دانست.
مدیر پایانه مرزی لطف آباد خراسان رضوی گفت: از حدود ۲ ماه قبل تاکنون و با تسهیل ترددهای تجاری در این گذرگاه مرزی در شمال استان، رفت و آمد ناوگان تجاری ۲۵ درصد افزایش یافته است.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ممکن است ما روزانه حدود یک میلیون بشکه نفت به فروش برسانیم، اما وصول این منابع بعضاً از یک ماه تا شش ماه طول بکشد.
در ۸ ماهه سال جاری، حدود ۱۵،۶ میلیون تن کالاهای اساسی در بنادر کشور تخلیه شده است.
طبق اعلام بانک مرکزی، در هفت ماهه امسال حدود ۱۱۳.۳ میلیارد تومان سفته و برات در شهر تهران فروخته شد که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل از آن ۵۷.۳ درصد افزایش نشـان می‌دهد.
جهش طلا از پایین‌ترین سطح دو سال اخیر و به دنبال آن افزایش حدود سه درصدی در روز جمعه، شتاب صعودی قوی را در میان تحلیلگران وال‌استریت ایجاد کرده است. با این حال، برخی همچنین اعتقاد دارند که این فلز گرانبها هنوز باید برای معکوس‌کردن روند نزولی چند ماهه خود کار انجام دهد.
دولت بعد از گذشت حدود ۷ ماه لایحه افزایش مجدد حقوق کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری را به مجلس ارائه داد که دوفوریت آن تصویب شد.
وزیر صمت در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستیابی به دانش و فن آوری‌های طراحی و ساخت هواپیمای جت ۷۲ نفره در جمع خبرنگاران، به تشریح دستاورد‌های صنعت هوایی کشور پرداخت. به گفته فاطمی امین، کاملا معقول و اقتصادی است که مردم فاصله بین شهر‌هایی با ۱۰۰ یا ۲۰۰ کیلومتر مسافت را با هواپیما‌های ۱۲ نفره و سبک طی کنند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستیابی به دانش و فن آوری های طراحی و ساخت هواپیمای جت ۷۲ نفره در جمع خبرنگاران به تشریح دستاوردهای صنعت هوایی کشور پرداخت.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌ شده در عربستان به ایران بازگشت / نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌شده در عربستان به ایران بازگشت/ نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
تثبیت تعداد شهرهای نارنجی و افزایش شهر‌های آبی به حدود ۲۰۰ شهرستان!
سخنگوی صنعت آب کشور گفت: بارندگی‌های اخیر موجب افزایش متوسط بارش کشوری به میزان حدود ۱۵ میلی‌متر شده است.
یکی از فرزندان یوز ایران تلف شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ