سازمان لیگ فوتبال با درخواست باشگاه پرسپولیس برای بخشش محرومیت سرمربی و دو بازیکن این تیم مخالفت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس پلیس راهور تهران گفت: شناورسازى ساعات ادارات بخش زیادى از استرس وارد شده به قشر کارمند را کم مى کند.
در بخشی از بیانیه ترکیه و عربستان آمده است که ریاض و آنکارا بر اهمیت پایبندی ایران به مسالمت‌آمیز بودن برنامه هسته‏‏‌ای و همکاری شفاف با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید می‌کنند.
شمس آذر قزوین با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ، آمادگی خود را برای تیم‌داری در بخش زنان اعلام کرد.
بخشی از نشست خبری سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پایان دربی به گلایه از شرایط ورزشگاه آزادی و بی توجهی به این موضوع اختصاص داشت.
پیگیری‌های مستند حاکی است که سید محمد خاتمی، درخواست رسمی برای عفو طولابی را مطرح می‌کند. اصل نامه معاونت حقوقی رییس‌جمهوری که در اختیار روزنامه اعتماد قرار گرفته و سایر اسناد و مدارک مرتبط با این پرونده، نشان می‌دهد که ریشه اصلی عفو طولابی از اتهامات سنگین نیز همین نامه بوده است.
مدیرکل صنایع لوازم خانگی وزارت صمت گفت: در نامه وزیر صمت به بانک مرکزی، درخواست تأمین هشت‌هزار میلیارد تومان برای سرمایه در گردش تولیدکنندگان لوازم خانگی از طریق بانک‌ها شده است.
الی کوهن، سه‌شنبه به عنوان بخشی از کارزار اسرائیل برای توقف برنامه هسته‌ای ایران راهی آلمان شده است.
عضو جامعه تورگردانان ایران با تاکید بر اینکه دولت باید در شرایط فعلی اقدام مؤثری برای معرفی ایران انجام دهد گفت: انتظارمان این است آقای مخبر گزارشی از فعالیت‌های انجام شده دراین باره دهد.
مدیر بخش مطبوعاتی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان از ارسال پیامی مکتوب به سفارت ایران جهت شفاف‌سازی درباره ادعای ورود غیرمجاز شهروندان ایرانی به خاک جمهوری آذربایجان خبر داد.
انتشار اوراق ارزی برای پاسخ به تقاضای بازار و با توجه به سطح مطلوب ذخایر اسکناس ارز در دستور کار قرار گرفت و در زمان سررسید و بنا به درخواست دارندگان اوراق،به سهولت اسکناس آن پرداخت می‌شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: درخواست ما از شهردار تهران این است که تغییرات در بخش فرهنگی و اجتماعی حداقلی باشد و در صورت تغییرات، انتصابات از افراد متخصص داخلی باشد.
تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در حالی برگزار شد که امید ابراهیمی در بخش نخست در تمرینات تیمی حضور نداشت.
با درخواست سرمربی نفت آبادان و تلاش مدیران این تیم، بخش دیگری از مطالبات بازیکنان به آنها پرداخت شد.
بخش خصوصی طی دو نامه به وزارت صمت، بانک مرکزی، مرکز ملی فضای مجازی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، خواستار رفع انحصار و رانت در شبکه پرداخت شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ در سن جوانی پیر شدم/ بازگشت به زندگی با بخشش اولیای دم/ ۶ روز با جسد راننده تاکسی اینترنتی در شهر!/ درخواست طلاق به خاطر توهین به مادرشوهر/ برادرکشی با دستگاه علف چین/ جلوگیری از قاچاق بیش از ۲۰۰ هزار لیتر سوخت با توقیف ۸۴ خودرو/ دستور رسیدگی سریع به پرونده زن مریوانی/ بهترین روش نگهداری از پیاز برای حفظ ارزش غذایی آن
سخنگوی قوه قضاییه گفت: بر اساس بخشی از کیفر خواست، اتهام زورگیر بزرگراه نیایش محاربه برای بردن اموال مردم و ایجاد ناامنی در محیط است و نظر قوه قضاییه در رابطه با پرونده زورگیری بزرگراه نیایش اشد مجازات است و حکم آن در روز‌های آینده صادر می‌شود.
رئیس صنف جایگاهداران کشور با تأکید بر اینکه موافق شفاف سازی اصولی ثبت مجوزها هستیم، گفت: به منظور آگاهی بخشی به متقاضیان، آماده مشاوره‌دهی به متقاضیان سرمایه گذاری هستیم.
در بخشی از متن عباس عبدی آمده: فساد و فحشا در این اتهام دقیقا چه مصداقی دارد؟ اگر منظور فقدان روسری است، آیا ملتزم به نتایج این اتهام هستید؟ در این صورت باید همه زنانی را که واجد این وضع هستند به این اتهام محاکمه کرد؟ واقعیت این است که چگونه درباره این پرونده به سرعت همه امور به سرانجام می‌رسد، ولی دریغ از یک پرونده قضایی درباره انواع و اقسام تخلفات گسترده که سال‌های متمادی در گزارش تحقیق و تفحص مجلس از شرکت فولاد مبارکه نوشته شده است؟
بروس راینهارت قاضی آمریکا گفت: به رغم مخالفت وزارت دادگستری، به نظر او بخش‌هایی از این اسناد و مدارک قابلیت انتشار دارند و به وزارت دادگستری دستور داد بخشی ویرایش شده از آن‌ها را تا پنجشنبه آینده منتشر کند، هر چند به دادستان‌ها در صورت مخالفت با پیشنهاد او، فرصت تجدیدنظرخواهی داده خواهد شد.
عضو شورای شهر تهران گفت: شورای شهر این آمادگی را دارد تا اگر دولت آمادگی داشته باشند بخشی از سهام مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب را خریداری کنند تا مجموعه جدیدی در شهر تهران ایجاد شود.
انجمن شرکت‌های حمل و نقل ریلی در نامه‌ای به معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی خواستار اعلام شفاف آمارهای بخش حمل و نقل شد.
دبیرکل سازمان ملل با درخواست از روسیه و اوکراین برای حمله نکردن به هیچ بخشی از این تأسیسات یا مناطق اطراف آن، تاکید کرد: «این تأسیسات نباید به عنوان بخشی از هیچ عملیات نظامی مورد استفاده قرار گیرد. بلکه توافق فوری در سطح فنی در مورد محیط امن غیرنظامی برای تضمین امنیت منطقه مورد نیاز است».
یکی از هواداران پورتو از مهدی طارمی درخواست کرد پیراهنش را برای جبران هزینه‌های درمان پسرش به حراج بگذارد.
این مدافع برای تمدید با استقلال خواهان قرارداد ۷۰۰هزاردلاری شده است! البته او ۶۰۰ هزار دلار را به عنوان بخش اصلی و ۱۰۰هزاردلار نیز پاداش خواسته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ