رئیس دیوان عالی کشور گفت:حجاب محدودیت نیست و برای حفظ جایگاه واقعی و ارزش زنان است زن گوهر گرانبهایی است که پوشیده بودنش، موجب کرامت و حفظ شخصیت و مقام بیشتر زنان می‌شود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرچه سبک زندگی حجاب‌استایل‌ها با مصرف‌گرایی و لاکچری‌بازی‌هایشان دارد زندگی ایرانی_ اسلامیِ دنبال‌کنندگان شان را به سمت و سوی دیگری می‌برد و حجابی که هر روز کوتاه‌تر و کمترش می‌کنند دارد درحال غارت پوشش زن مسلمان است. اما فتوا‌هایی که صادر می‌کنند و نسخه‌های مخالف دستورات دینی که برای دنبال‌کنندگان‌شان می‌پیچند معظل بزرگی است که این روز‌ها شاهدش هستیم. حالا با نزدیک شدن به ایام اربعین، حجاب‌استایل‌ها فتوای جدیدی برای زائران اربعین اباعبدالله صادر کرده‌اند.
صدور رایی از شعبه اول دیوان عالی کشور درمورد نقض حکم محکومیت یک زن متهم به عدم رعایت حجاب شرعی قابل توجه است.
رضا پورحسینی رئیس دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران در حساب توئیتری خودش نوشت: جناب آقای اژه‌ای گرامی، «نظام ارجاع» به روانشانس و روانپزشک دارای روند علمی و حرفه‌ای است، تنها افراد متخصص می‌توانند افراد را به روانشناس و روانپزشک ارجاع دهند تا بیهوده به آن‌ها برچسی نخورد.
رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت:امروز که دشمنان این ملت عفاف و حجاب زن ایرانی و زنان مسلمان را هدف قرار داده‌اند، ما نیز وظیفه‌ای بیش از گذشته در راستای پاسداشت این واجب قطعی شرعی بر عهده داریم.
کارشناس مسائل فقهی و شرعی طی یادداشتی گفت: حجاب، موجب آزادی زن از کلیشه شدن جنسیت او در نگاه جامعه است تا با کرامت انسانی خود حرکت کند.
از روز گذشته تصویر رای قطعی یکی از شعب دادگاه کیفری دو در فضای مجازی بازنشر شده که بر اساس آن، یک زن متهم به عدم رعایت حجاب شرعی به ۲ ماه حبس محکوم شده و سپس به عنوان مجازات جایگزین حبس، انجام ۲۷۰ ساعت خدمات عمومی رایگان (نظافتچی اماکن) برای او تعیین شده است.
زنان ایرانی بسیار متفاوت هستند و نمی توان فقط به یکی نگاه کرد و در مورد همه زنان آن کشور نتیجه گرفت. تنها چیزی که می توان با قطعیت گفت این است که ایرانی‌ها زیبا هستند!
فرماندهی انتظامی خراسان رضوی اعلام کرد: عاملان حمله به آمر به معروف و ناهی از منکر در مشهد شناسایی و دستگیر شدند.
تصویری از دختر بی حجاب در گزارش صدا و سیما در روز عید فطر درباره بی حجابی منتشر شده است.
موسسه مطالعات و پژوهشهای سیاسی عکسی از حجاب دو زن را در سال ۱۳۱۳ در تهران را منتشر کرد.
یک فعال سیاسی در کنایه ای به نوباوه در موضوع حجاب نوشت: چرا جرات نداشتی به افسر زن روسی که با بی حجابی کامل وارد جلسه رسمی تو کشورت شده نهی از منکر کنی.
مسائلی که در نشست موتلفه اسلامی مطرح شد، به‌وضوح نشان می‌دهد یکی از ریشه‌دارترین احزاب اصولگرا، در چه نسبتی با آنچه در خیابان مطالبه می‌شد، قرار دارد. به نظر می‌رسد در همین اولین جلسه موتلفه اسلامی به‌وضوح جایگاه سیاسی خود را به‌نوعی تعریف کرد که می‌توان چنین برداشت کرد، این جریان در نقطه مقابل آنچه در کف خیابان به‌عنوان شعار مطرح شده قرار دارد.
نماینده مخالف حزب دموکراتیک خلق‌ها در پارلمان ترکیه در اعتراض به عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه، حجابش را برداشت و آن را روی زمین پرتاب کرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در ادامه افزود: برای ترویج و تحکیم عفاف و حجاب در دستگاه‌های استان فرایندی تعریف شده که در حال اجراست و مهمترین آن نظارت و بازرسی مستمر از شیوه اجرای قانون است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در ادامه افزود: برای ترویج و تحکیم عفاف و حجاب در دستگاه‌های استان فرایندی تعریف شده که در حال اجراست و مهمترین آن نظارت و بازرسی مستمر از شیوه اجرای قانون است.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به نقش مؤثر زنان در رشد و تعالی انقلاب، گفت: زن با حجاب و هویت‌ساز انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان است.
بهار فخرایی، به بازتاب حضور خبرساز زن بدون حجاب در راهپیمایی ۱۳ آبان واکنش نشان داد.
«بعضی از خانم‌ها وقتی آن خانم بی‌حجاب را می‌دیدند خیلی ناراحت می‌شدند و با او صحبت می‌کردند. او هم همانطور که بین آن‌ها قدم می‌زد جواب آنها را می‌داد. البته هیچ دعوا و درگیری فیزیکی من ندیدم. فقط هر چند ثانیه یک بار چند خانم به او نزدیک می‌شدند و با او صحبت می‌کردند و دوباره از او دور می‌شدند و او هم به راهش ادامه مــی‌داد.»
«بعضی از خانم‌ها وقتی آن خانم بی‌حجاب را می‌دیدند خیلی ناراحت می‌شدند و با او صحبت می‌کردند. او هم همانطور که بین آن‌ها قدم می‌زد جواب آنها را می‌داد. البته هیچ دعوا و درگیری فیزیکی من ندیدم. فقط هر چند ثانیه یک بار چند خانم به او نزدیک می‌شدند و با او صحبت می‌کردند و دوباره از او دور می‌شدند و او هم به راهش ادامه مــی‌داد.»
طائب: با بیان اینکه ۲۰۲۴ سال سرنوشت سازی و ۲۰۲۸ سال تعیین کننده‌ای است، گفت: اغتشاشات را هدف‌گذاری کردند و قرار بود مهر ماه انجام شود و از دانشگاه با موضوع حجاب و مسائل صنفی شروع کنند، نیروی انتظامی هم در این مقطع درگیر مسئله اربعین بود و درگیری این سیستم برای تأمین امنیت مردم یک غفلتی در بیان روایت اول رخ داد و دشمن یک تصویر بزرگ از مسئله زن ساخته و این اتفاق سوار این موج شد.
احمد مسجدجامعی گفت: وقتی کسی با لباس اهل تقوا به خانمی که چندان حجاب مناسبی نداشته، با غرور و عتاب تذکر می‌دهد، آن بانو هم در واکنش به آن ادبیات تند و تیز چادر از سر برمی‌دارد و آن نهی کننده با آب و تاب می‌گوید ببینید که مردم چقدر بی‌حیا شده‌اند. آقای فلسفی نه‌ تنها سخن او را تأیید نمی‌کند؛ بلکه پاسخ می‌دهد که در واکنش این بانو، حماقت جناب‌عالی را هم می‌توان دید.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بازیگران زنی که کشف حجاب کردند، به این انتخاب جدید رسیدند که تابع قوانین نباشد. ما در حوزه فرهنگ و هنر در خدمت عزیزانی هستیم که ملزم به قانون هستند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی نهمین روز اردیبهشت ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
واکنش جالب فرماندار فریدونکنار به حجاب خانمی که همراه خانواده‌اش در دریا حضور داشت. / فارس

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ