بهار فخرایی، به بازتاب حضور خبرساز زن بدون حجاب در راهپیمایی ۱۳ آبان واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجتبی پوربخش به شایعات موجود درباره وریا غفوری دامن زد.
این جوانی که در این فیلم خط و نشان برای دولتمردان ما میکشه از تبار طالبانه، مثل اون گُنده بک ۲۲۰ لیتری که وزیر امور خارجه ما با آغوش باز به استقبالش میره که گویی عزیزترین کَسَش را دیده، از سران طالبانه!
مجری تلویزیون به رجزخوانی‌های الهام علی‌اف واکنش نشان داد.
نماینده تهران در گفتگو با شبکه اینترنتی دانشگاه تهران گفت: مجلسی‌ها که خواب نیستند. اعتراض راه دارد. جنجال نمیخواهد. برای من پیامک‌های زیادی می‌آید در مورد مسائلی که دارد اتفاق می‌افتد.
قسام شهادت مجری عملیات حواره را تسلیت گفت.
علی مطهری نماینده ادوار مجلس در نامه ای به رییس صداوسیما به اظهارات یکی از مجریان تلویزیون واکنش نشاد داد.
ریحانه‌سادات میرصانع نوشت: هیچ‌یک از دوستانم در واحد گریم مرخص نشدن. واحد گریم هم کار خودش رو انجام میده. آرایش هم که از قدیم ممنوع بود.
واکنش طنز مجری برنامه به رونمایی موتورهای برقی پستچی‌ها برای دومین بار را، ببینید.
اخیرا رسانه‌ها از بازگشت کیمیا گیلانی مجری، (که ۲ ماه پیش از تلویزیون خداحافظی کرده) با یک مسابقه برای شبکه پنج خبر می‌دهند.
تهیه‌کننده ویژه‌برنامه «جام ۲۰۲۲» ضمن تکذیب تلویحی خبر دستمزد‌های نیم میلیاردی مجریان برنامه آن هم بابت هر قسمت، بیان کرد که این اعداد آنقدر خنده‌دار و دروغین است که نیازی به واکنش ندارد.
تهیه‌کننده ویژه‌برنامه «جام ۲۰۲۲» ضمن تکذیب تلویحی خبر دستمزدهای نیم میلیاردی مجریان برنامه آن هم بابت هر قسمت، بیان کرد که این اعداد آنقدر خنده‌دار و دروغین است که نیازی به واکنش ندارد.
گری لینه‌کر بازیکن سرشناس سابق و مجری کنونی برنامه‌های ورزشی به داستان علی دایی واکنش نشان داده است.
به گفته‌ی مجری شبکه‌ی پنج: قیمت‌ها به جای اینکه کاهش داشته باشد روز به روز افزایش می‌یابدتا کی باید گفت این قیمت‌ها حبابه؟ چرا این حباب هیچوقت نمیشکنه؟
وقتی المیرا شریفی مقدم از نزدیک پیروز رو در هشت ماهگی می‌بیند! توضیحات جالب علیرضا شهرداری از اخلاق و رفتار پیروز را در این ویدئو بشنوید.
نجم‌الدین شریعتی در برنامه «سمت خدا» با استفاده از نشانی از پرچم ایران، حمایت خود را نسبت به ملی‌پوشان کشورمان اعلام کرد.
رعنا رحیم پور مجری بی بی سی به افشای فایل صوتیش واکنش نشان داد.
علی ضیا با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش به موضوع ممنوع‌الخروج شدنش واکنش نشان داد.
مجریان خانه مسافرها در واکنش به بخشنامه حذف«مجوز مجری» که چند روز پیش توسط وزارت میراث فرهنگی به اداره های کل میراث فرهنگی ابلاغ شد واکنش نشان داده و آن را مخالف اصل ۴۴ قانونی اساسی دانستند.
مجتبی پوربخش با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرامش، به خبر پایان کارش در صداوسیما واکنش نشان داد.
خواهر کریستیانو رونالدو دفاعیه پیرس مورگان از برادرش که با انتقادهایی تند از منچستریونایتد همراه بود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و بعد از مدت کوتاهی حذف کرد.
شرایط درآمدزایی باشگاه‌ها مطابق هزینه‌ها نیست و ما پیگیری این موضوع را آغاز کرده‌ایم. همانطور که می‌دانید همه جای دنیا حقوق باشگاه‌ها درباره پخش زنده و بازپخش ویدئوها رعایت می‌شود و ما اکنون در این حوزه ورود کرده‌ایم و با حمایت وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال حرکت خواهیم کرد
اولین واکنش آجورلو بعداز حملات مجریان و مدیران صداوسیما
در استان کرمان 20 شهرستان درگیر سیل بود، 548 راه روستایی و عشایری تخریب شد، 38 روستا تخلیه و 180 روستا در معرض تهدید سیل قرار دارند.
عبدالله روا مجری تلویزیون به این ماجرا ورود کرد و با انتشار یک استوری در اینستاگرام وعده داد تا در برنامه ویدیوچک حتما به این موضوع رسیدگی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ