موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی نهمین روز اردیبهشت ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوید رجایی گفت: آزادسازی منابع تأثیر به سزایی در ارزش پولی ندارد و زمانی می‌تواند این ازادسازی معنا داشته باشد که معادل ریالی خرج نشده باشد ولی چشم انداز انتظارات را کاهش می‌دهد.
محمد غفوری گفت: آزادسازی منابع ارزی ایران در کوتاه مدت آثار خوبی بر روی اقتصاد دارد
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آزادسازی منابع بلوکه شده ایران قطعاً برای ما گشایش‌های اقتصادی به دنبال خواهد داشت و این منابع به چرخه اقتصادی کشور وارد می‌شود.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: آزادسازی پول‌های بلوکه شده تاثیر مثبتی در بازارهای مختلف و نرخ ارز خواهد داشت.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: آزادسازی پول‌های بلوکه شده تاثیر مثبتی در بازارهای مختلف و نرخ ارز خواهد داشت.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: آزادسازی پول‌های بلوکه شده تاثیر مثبتی در بازارهای مختلف و نرخ ارز خواهد داشت.
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: قطعاً آزادسازی منابع ارزی بلوکه شده ایران روی سفره و معیشت مردم تأثیر مثبت خود را نشان خواهد داد، اما عده‌ای این دستاوردها را کم‌اهمیت جلوه می‌دهند.
تحلیلگر ارشد روابط بین الملل و امور راهبردی گفت: آزادسازی منابع بلوکه شده ایران نشاندهنده عقب نشینی غربی‌هاست.
تبریز- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسکو از آزادسازی ۳ هکتار از اراضی زراعی و باغی و اعاده به وضع سابق در این شهرستان خبر داد.
نیشابور ـ مدیر جهاد کشاورزی نیشابور گفت: در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز بیش از ۱۲ هزار مربع از اراضی کشاورزی این شهرستان آزادسازی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از آزادسازی از اراضی کشاورزی به ارزش بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال در محدوده این شهرستان خبر داد.
لاهیجان- فرمانده انتظامی گیلان از آزادسازی ۲۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی در لاهیجان خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این اراضی را ۱۶۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از آزاد سازی ۱۲ هزار متر مربع زمین های تصرف شده در آرادان با کمک دستگاه قضایی خبر داد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از آزادسازی ۳۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رودسر به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: با سودجویان برخورد قانونی می شود.
بررسی ها نشان می دهد امکان آزادسازی سهام عدالت برای دارندگان آن فراهم شده است.
بررسی ها نشان می دهد امکان آزادسازی سهام عدالت برای دارندگان آن فراهم شده است.
بررسی ها نشان می دهد امکان آزادسازی سهام عدالت برای دارندگان آن فراهم شده است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی ششمین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
وزیر اقتصاد گفت: طبق مصوبه شورای‌عالی اصل ۴۴، شرکت‌های دولتی که سهام آنها در وثیقه بانک‌هاست، یک ماه مهلت دارند تا آن را با وثایق دیگری جابه‌جا کنند و سهام مربوطه برای واگذاری، آزاد شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه یارانه دارو به هیچ عنوان حذف نمی‌شود، گفت: الان یارانه دارو از طریق شرکت‌های بیمه گذار در اختیار بیماران قرار می‌گیرد؛ به هیچ عنوان ارز دارو حدف نمی‌شود و نه قانونگذار و نه دولت چنین سیاستی را ندارند و نخواهند داشت.
بانوی کارآفرین با راه‌اندازی کار خیاطی علاوه بر آموزش کسب و کار به ده‌ها نفر از جوانان جویای کار، برای ۲۳ نفر نیز اشتغال ایجاد کرده است.
نوبیا Z40S پرو با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، حداکثر ۱۸ گیگابایت رم LPDDR5 و ۱ ترابایت حافظه UFS 3.1 ارائه می‌شود.
حمام آب سرد مقادیر زیادی از تکانه‌های الکتریکی را به مغز می‌فرستد و باعث تحریک و آزادسازی «هورمون‌های شادی» یا اندورفین‌ها می‌شود. هنگامی که این مواد شیمیایی توسط بدن ترشح می‌شوند، سطح استرس شما کاهش می‌یابد و کم‌تر در معرض ابتلا به شماری از مشکلات پوستی مانند آکنه، پسوریازیس و درماتیت قرار خواهید گرفت.
هرچند که آزادسازی سهام عدالت به دومین سالگرد خود نزدیک میشود و قرار بود این سهام بعد از آزادساری به دست صاحبان اصلی خود برسد اما شرایط به گونه ای رقم خورد که همچنان دست مشمولان از این سهام کوتاه است.
من در اثنای عملیات خرمشهر به عواملی برخوردم که تا حدودی در آزادسازی آن شهر سهیم بودند. این عوامل و عناصر در هر نبردی پایه و اصول هستند. نیرو‌های اسلامی با به‌کارگیری آن عوامل توانستند دنیا را غافلگیر کنند و معادله جنگ را به نفع خود تغییر دهند، زیرا نبرد خرمشهر یکی از بزرگ‌ترین نبرد‌ها در تاریخ معاصر است؛ این عملیات پشت صدام را شکست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ