قهرمان دوره قبل جام حذفی، با شکست فجر سپاسی کار خود را در مسابقات با برد شروع کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان فجر تهران دچار حریق شد.
فجر سپاسی این فصل یکی از تیم های شایسته برای صعود به لیگ برتر بود اما در نهایت این تیم استقلال خوزستان بود که به دلیل عملکرد بهتر در هفته های پایانی جشن صعود گرفت.
فجر سپاسی شیراز با نتیجه سه بر یک پارس جنوبی را شکست داد تا همچنان امیدوار به صعود باشد.
سرپرست وزارت جهادکشاورزی ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در اجرای طرح فجر تا فطر، بر رفع ایرادها و تکامل این طرح و تداوم اجرای آن در سال جاری تاکید کرد.
غوش ملت و دولت برای کسانی که معترف به اشتباه خود هستند، همواره باز بوده و الان هم باز است. الان فرصت خوبی است. ما فرض را بر این می‌گذاریم که عده‌ای دچار هیجان شده و اقداماتی انجام داده‌اند که الان نادم هستند. این آمادگی برای پذیرش کسانی که  ابراز ندامت کنند، وجود دارد.
هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ دسته اول با نتایج جالب توجهی همراه شد که ممکن است سرنوشت دو تیم صعود کننده به لیگ برتر را تحت تاثیر خود قرار بدهد.
دبیر شورای نگهبان گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی و فرصت تعمیق وحدت بین همه کسانی است که آرزوی سربلندی ایران را دارند.
سی و سومین دوره رقابت‌های تکواندو بین المللی جام فجر و دوازدهمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی تهران به تعویق افتاد.
هفته نوزدهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور هفته تساوی مدعیان صعود به لیگ برتر بود.
سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه برنامه‌های دهه فجر تنها نباید به افتتاحیه‌ها ختم شود، گفت: از مسئولان انتظار می‌رود با رفتار خود باعث شوند مردم طعم واقعی خدمت را حس کنند.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: نگاه جمهوری اسلامی، ارائه خدمت به همه مردم کشور است و دهه فجر امسال نیز باید نمونه بارزی از ارائه خدمت رسانی به مردم در سطح استان خراسان رضوی باشد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره تئاتر فجر آغاز شده و با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو بوده است و تقریباً سالن‌ها مملو از جمعیت است.
نساجی، قهرمان فصل گذشته جام حذفی در مرحله یک شانزدهم نهایی میزبان فجر سپاسی است. مسابقه ای که در استادیوم شهید وطنی برگزار می شود.
فجر سپاسی با گلزنی در دقایق آخر بازی با مس شهربابک، بازنده این دیدار حساس نبود.
هفته پانزدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال با پیروزی تیم‌های سایپا و شمس آذر قزوین و همچنین تساوی خیبر، فجر و پارس به پایان رسید.
تیم فوتبال نساجی به عنوان قهرمان دوره گذشته مسابقات در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل فجرسپاسی صف‌آرایی خواهد کرد.
شاگردان مهدی رجب‌زاده در بازی خانگی خود نتوانستند از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کرده و به کسب نتیجه مساوی رضایت دادند.
شاگردان مهدی رجب‌زاده پس از سه هفته ناکامی دوباره موفق به کسب پیروزی شدند.
تیم فجر سپاسی در دیداری حساس مقابل خوشه طلایی شکست خورد.
نتایج هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال با شوک تیم های بالای جدولی همراه شد.
فجر سپاسی در دیدار برابر شاگردان بیاتلو توانست به سه امتیاز دست پیدا کند.
دیدار دو تیم فجر و خیبر خرم آباد با نتیجه تساوی به اتمام رسید.
دروازه بان ملوان می گوید هواداران نگران پست گلری در این فصل نباشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ