کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های قطری مجوز حرفه‌ای ۱۵ باشگاه را صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جای تعجب دارد که باشگاه بزرگ استقلال در پرداخت ۱۵ میلیون تومان حق و حقوق یک بازیکن با سن بسیار کم ناتوان بوده و کار به شکایت و حکم محکومیت کشیده است.
باشگاه فنرباغچه ترکیه، برای خرید فرد، هافبک برزیلی منچستریونایتد پیشنهادی ۱۵ میلیون یورویی ارائه کرد.
مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: باشگاه های لیگ برتر برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید فقط تا ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۱۵ مرداد فرصت دارند.
«زنوزی» مالک باشگاه تراکتور: ما به رضا اسدی پیشنهاد ۱۵ میلیاردی دادیم، ولی سپاهان به او پیشنهاد قرارداد ۵۳ میلیاردی برای فصل اول داد که منجر به عقد قرارداد شد.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان این که هیچ پولی در این باشگاه نیست که بتوانند با آن بازیکن جدید بگیرند، گفت: در مدیریت گذشته قرارداد ۳ میلیاردی یک بازیکن را ۱۵ میلیارد بسته‌اند!
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با رعایت فیرپلی مالی رقابت در لیگ برتر پویاتر خواهد شد.
امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازیکنه؟
سرمربی لیگ برتری گفت: بازیکن به من می‌گوید فلان باشگاه ۱۵ میلیارد به من می‌دهد و من به مدیر آن باشگاه زنگ زدم و می‌گویند ما اصلا این بازیکن را نمی‌خواهیم
سایت ESPN هم در همین راستا از آخرین مبلغ پیشنهادی باشگاهی که خواهان بنزما است پرده برداشت. گفته می‌شود نماینده‌های باشگاه الاتحاد عربستان هم‌اکنون در مادرید حضور دارند و تصمیم گرفته‌اند پیشنهائی با مبلغ هر فصل ۲۰۰ میلیون یورو به این بازیکن کهنه‌کار فرانسوی بدهند.
سخنان امام خمینی در روز عاشورا، برای رژیم غیر قابل تحمل بود، همانروز دستور دستگیری امام و همراهان امام صادر شد.  ساواک و شهربانی تعداد زیادی از یاران امام را در ۱۴ خرداد دستگیرکردند ودر ساعت سه نیمه شب  پانزده خرداد، با ریختن صدها کماندوی اعزامی از مرکز، منزل امام را محاصره و به منزل وارد شده ایشان را درحالی که مشغول نماز شب بود، دستگیر کرده،  به تهران منتقل ودر بازداشتگاه باشگاه افسران زندانی کردند،
باشگاه در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ درخواست رسمی خود برای بازی با پرسپولیس در ورزشگاه انقلاب کرج را به سازمان لیگ ارائه کرده است.
به باشگاه پرسپولیس به عنوان میزبان دربی مجوز فروش ۱۵ هزار بلیت داده شده است که از این میزان ۷۵۰۰ سهمیه بلیط برای پرسپولیس و همین میزان سهمیه برای استقلال است.
به باشگاه پرسپولیس به عنوان میزبان دربی مجوز فروش ۱۵ هزار بلیت داده شده است که از این میزان ۷۵۰۰ سهمیه بلیط برای پرسپولیس و همین میزان سهمیه برای استقلال است.
هواداران یوونتوس بعد از کسر 15 امتیاز و خروج از جمع مدعیان، حسابی از دست مدیران باشگاه شاکی هستند.
فدراسیون فوتبال ایتالیا از کسر ۱۵ امتیاز از باشگاه یوونتوس در رقابت‌های لیگ این کشور خبر داد.
باشگاه یوونتوس به علت تخلف در ثبت سود سرمایه در خرید و فروش بازیکن به کسر 15 امتیاز محکوم شد.
طبق اعلام نشریه «الشرق» از زمان انتقال رونالدو به النصر دنبال کننده‌های فضای مجازی این باشگاه عربستانی در توئیتر، یوتیوب، اینستاگرام و ... رشد چشمگیری داشته است.
مدافع مغضوب ملی‌پوش السد قطر با پیشنهاد باشگاه الوصل امارات مواجه شده است.
کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس سرانجام تصمیم نهایی خود را به دو مربی این تیم ابلاغ کرد.
رسانه‌های روسیه اعلام کردند در پی آتش‌سوزی در یک باشگاه شبانه در یکی از شهرهای شمالی این کشور ۱۳ نفر کشته شدند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ابتدای فصل بازیکنی را می خواستیم که به تیم ما نیامد اما گفت تیم دیگری ۱۵ میلیارد تومان به من داده است.
لوکادیا چند روز پیش به باشگاه پرسپولیس مهلت ۱۵ روزه‌ای داده بود تا مطالباتش پرداخت شود، اما با وجود گذشت چند روز از این مهلت، هنوز این پول به این بازیکن هلندی پرداخت نشده است.
مدیران این باشگاه خوزستانی به دلیل دو شکست سنگینی که داشتند، بازیکنان و کادر فنی را جریمه کردند.
ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه بایرلورکوزن اسبی ۱۵ میلیارد تومانی در استرالیا دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ