عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی از بررسی پیشنهاداتی درباره تقویت صندوق تثبیت بازار سرمایه در جلسه اخیر این کمیسیون خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جلسه امروز هیات وزیران که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، ضمن بررسی برخی پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی، تصمیماتی در بخش‌های مختلف اتخاذ شد.
وزیر خارجه روسیه امروز اعلام کرد: آماده بررسی پیشنهادات کشورهای آفریقایی و آمریکای لاتین هستیم.
سخنگوی دولت گفت: در جلسه هیئت دولت، لایحه پیشنهادی دو فوریتی قوه قضائیه درباره عفاف و حجاب مورد بررسی و موافقت قرار گرفت و به مجلس ارسال شد.
سخنگوی دولت گفت: امروز در هیئت دولت لایحه پیشنهادی قوه قضائیه درباره عفاف و حجاب مورد بررسی که مورد موافقت قرار گرفت و به مجلس ارسال شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی در حال بررسی است؛ در پی افزایش هزینه‌ها اپراتورها پیشنهادهایی در این باره مطرح کردند که درباره آن اطلاع‌رسانی انجام می‌شود.
سخنگوی دولت گفت: سال گذشته مجلس اعلام کرد که دیگر تغییر ساعت رسمی کشور را نداریم؛ لذا دولت موظف است چنانچه تغییری در ساعات ادارات، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و با مدارس اتفاق می‌افتد، اعلام کند. سازمان اداری استخدامی پیشنهاداتی مطرح کرد که باید مورد بررسی قرار بگیرد که امیدواریم تا پایان سال تصویب شود.
چندی پیش قالیباف در یکی از جلسات علنی مجلس گفت: «مجلس یک ماه و نیم پیش، شرایط فعلی ارز را پیش بینی کرد و ۴۰ روز قبل بسته پیشنهادی درباره کنترل بازار ارز به دولت و رئیس جمهور منتقل شد». پس از این ادعای قالیباف سخنگوی دولت ضمن بی اطلاعی از این بسته پیشنهادی گفت این بسته تاکنون ارسال نشده است اما اگر ارسال شود، حتما بررسی می‌کنیم!
چندی پیش قالیباف گفته بود: «مجلس یک ماه و نیم پیش شرایط فعلی ارز را پیش بینی کرد و ۴۰ روز قبل بسته پیشنهادی درباره کنترل بازار ارز به دولت و رئیس جمهور منتقل شد» حال سخنگوی دولت ضمن بی اطلاعی از این بسته پیشنهادی گفت اگر ارسال شود بررسی می کنیم
کمیسیون دائمی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برای بررسی پیشنهادات مدیران این پژوهشگاه با حضور تمام اعضا برگزار شد.
کمیسیون دائمی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برای بررسی پیشنهادات مدیران این پژوهشگاه با حضور تمام اعضا برگزار شد.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اعضای کمیسیون صنایع و معادن در جریان بررسی پیشنهادات نمایندگان درباره بودجه ۱۴۰۲ با واردات خودروهای دست دوم با عمر کمتر از ۵ سال موافقت کردند.
دروازه‌بان سپاهان بعد از جدایی از این تیم تنها 24 ساعت دیگر برای جمع‌بندی شرایط و بررسی پیشنهادات خود در اختیار دارد.
آنطور که رسانه‌های ترکیه‌ای مدعی شده‌اند، مجید حسینی مشتریان پر و پا قرصی پیدا کرده است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، قیمت سکه با دلار ۳۳ هزار تومانی رکورد زد، پیش بینی بورس فردا ۱۱ آبان ۱۴۰۱ | آیا صعود ادامه دارد؟، خبری مهم برای سهامداران خساپا، ده خبر مهم برای بورس فردا، بری مهم برای این نماد خودرویی، پیش بینی نبض بورس درباره نماد غناب، خبر‌های خوب مجید عشقی برای سهامداران | پیشنهادات سازمان برای بودجه ۱۴۰۲ چیست؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
نمایندگان مجلس در جریان بررسی لایحه متناسب‌سازی حقوق‌ها، نسبت به عدم بارگذاری به موقع پیشنهادات در سامانه، معترض شدند و یکدیگر را متهم به آن کردند که موضوعات را به پستوها و لابی‌ها می‌برند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که در صورت ارائه گزارش کمیسیون اجتماعی درباره بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی کار، جلسه رای اعتماد در روز چهارشنبه هفته جاری تشکیل خواهد شد.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای، موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن جزئیات پیشنهادات مطرح شده درباره تمدید آتش بس این کشور و مانع تراشی های ائتلاف متجاوز در برابر تمدید آن را با اعضای این شورا بررسی کرد.
مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن جزئیات پیشنهادات مطرح شده درباره تمدید آتش بس این کشور و مانع تراشی های ائتلاف متجاوز در برابر تمدید آن را با اعضای این شورا بررسی کرد.
جاگاریان گفت: پیش‌نویسی که با میانجیگری سرویس اقدام خارجی اروپا از آمریکایی‌ها دریافت شده، توسط کارشناسان ایرانی تماما در حال بررسی شدن است. نباید عجله کرد و هیاهو به پا کرد. لازم است که به دوستان ایرانی زمان بدهیم تا با آرامش کار کنند.
وزیر امور خارجه درباره مذاکرات رفع تحریم‌ها، گفت: آمریکا روز گذشته به پیشنهادهای جمهوری اسلامی ایران پاسخ داد و اکنون همکارانم در حال بررسی آن هستند.
اتحادیه اروپا اعلام کرد که که در حال بررسی پاسخ ایران به پیشنهادات مطرح شده درباره مذاکرات رفع تحریم‌ها است.
عضو هیات مدیره صنعت نفت آبادان با بررسی قوانین پنجم و ششم توسعه اذعان کرد بعضی پیشنهادات مسئولین سیما در خصوص درآمدزایی باشگاه‌های فوتبال مغایر با قانون است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ