دلخوش گفت: بخش احکام لایحه بودجه پیش از اعلام سیاست های رییس جدید بانک مرکزی به مجلس ارسال شده است. باید ببینیم دولت در این خصوص می خواهد چکار کند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیهان نوشت: اختلاف نظر‌ها در جبهه اصلاحات بر سر دو موضوع، یکی حضور یا تحریم انتخابات و دوم فعالیت به عنوان اصلاح‌طلب زیر چتر نظام و انقلاب یا همراهی به جریان برانداز وابسته غرب شدت گرفته است.
طبق روال مرسوم در بین خودروسازان کره‌ای، دامنه تغییرات در این مدل گسترده است و بیشتر به یک تغییر نسل شباهت دارد تا مدل فیس‌لیفت.
مربی فصل گذشته استقلال ضمن پرده برداری از مشکلات بین مدیرعامل و سرمربی پیشین این تیم گفت: بازیکنان عاشق ساپپنتو بودند.
سرپرست مدیرعاملی استقلال از مبالغ مورد نظر سرمربیان خارجی برای نشستن روی نیمکت این تیم پرده برداری کرد.
مهدی قایدی می گوید که از چند تیم اماراتی از جمله اتحاد کلباء و باشگاه های قطری و عربستانی پیشنهاد دارد.
پزشک تیم ملی والیبال می‌گوید تقریبا نصف تیم در هفته اول لیگ ملت‌ها بیمار بوده‌اند.
بعدها مشخص شد پرداخت یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون دلاری از بدهی که شاید یکی از دلایل قطع گاز ترکمنستان به ایران در گذشته بود به صورت تهاتری بوده است. در این معنا که ایران مستقیما پولی در اختیار ترکمنستان قرار نداده است بلکه عراق بدهی ایران به ترکمنستان را از منابع ناشی از صادرات گاز ایران به بغداد پرداخته است. از این رو ادعای مالک شریعتی در ارتباط با تسویه بدهی با ترکمنستان بدون برجام؛ یک پروپاگاندای رسانه‌ای است.... هر چند ظریف، ظریفانه عمل می‌کند تا به کسی بر نخورد و با وقار تمام بسیاری از نقدها، دروغ ها و تهمت‌ها را تحمل می‌کند اما مخالفانش دست بردار نیستند و حتی به نقل از وی تلاش می‌کنند دیگران را علیه او به واکنش وادار کنند.
رئیس فدراسیون فوتبال از قانون سقف قراردادها دفاع کرد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو در خصوص طرح درهای جداکننده در قطار توضیحاتی ارائه داد.
حامد افضلی معاون امور بین‌الملل باشگاه استقلال با انتشار یک استوری، از تنها راه حضور استقلال در آسیا پرده برداری کرد.
نوشاد عالمیان برای اولین بار ازمشکلی که در طی 4، 5 سال گذشته با آن درگیر بوده، پرده برداری کرد.
سرانجام خورخه مسی از دلیل سفر به عربستان پرده برداشت.
بر اساس یک مطالعه جدید، عوارض شایع بارداری مانند دیابت بارداری و پره اکلامپسی (فشارخون بالا در بارداری) ممکن است رشد نوزاد را در رحم کُند نماید.
یک مطالعه جدید اطلاعات نگران کننده‌ای را در مورد ارتباط بین پره اکلامپسی عارضه بارداری و حمله قلبی در آینده، حتی در زنان جوان تر، نشان می‌دهد.
بحران اوکراین به صورت یک دام چاله بزرگ برای پوتین ایجاد شد و اکنون از همان دام چاله برای برخورد با اوّلیت استراتژیک شکل دهی به نظم آینده جهانی یعنی ایران هم بهره برداری آغاز و استمرار پیدا خواهد کرد.
این گرانقیمت‌ترین پرنده دنیاست برای ساخت این بمب افکن بی ۲ تمام پشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها شناخته شده و ناشناخته بکار رفته است. چنان این پرنده پیشرفته است که بعضی اعتقاد دارند تکنولوژی ساخت این پرنده از موجودات فرا زمینی کپی برداری شده است.
بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از بچگی عاشق پوشیدن پیراهن تیم ملی بوده‌ایم و تمام تمرکزمان روی بازی با انگلیس است تا بهترین عملکردمان را داشته باشیم.
کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال با منتشر کردن پستی هدف بزرگ خود را قهرمانی در جام جهانی عنوان کرد.
مجسمه گرد مولر، اسطوره فوتبال آلمان، در شهر نوردلینگن ایالت وست‌فالن رونمایی شد.
پرده‌برداری از پدیده تملق، نان‌به‌نرخ‌روز و چرخش در فوتبال ایران! + اسناد
چمن ناهموار ورزشگاه محل برگزاری بازی پرسپولیس و هوادار تهران می تواند استراتژی جایگزین گل محمدی را به همراه داشته باشد.
مسئولان ارشاد استان خوزستان گفت: سیستم خنک‌کننده موزه هنر‌های معاصر اهواز به سرقت رفته که چیزی نزدیک به ۸-۹ میلیارد تومان پول آن است. بحث وسایل آشپزخانه، تابلو‌های نفیس و ... نیز مطرح است. تعداد زیادی از تابلو‌ها آنجا از بین رفته است. رنگ آمیزی در و دیوار موزه نیز هست که مجدد رنگ آمیزی دیگری شده و از بین رفته است. عملا موزه هنر‌های معاصر اهواز تبدیل به یک متروکه شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ