این خودرو ظاهر کلاسیک توربو ۲ را دارد، اما برای دنیای امروز دوباره بازسازی شده است؛ با دو موتور الکتریکی، رنگ‌آمیزی هنری، دوربین‌های GoPro فراوان و پنجره‌های صورتی رنگ.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افرادی می‌توانند در صدا و سیما مخاطب جذب می‌کنند که مخاطبان آنان را قبول داشته باشد، به این افراد علاقه‌مند باشد و مایل باشند تصویر و صدای این افراد را ببینند و بشنوند. نمی‌توان با سلیقه مخاطبان وارد جنگ شد. این که صدا و سیما یک مجری یا چهره را در تلویزیون آورده و سعی کند به زور به مخاطب تحمیل کند، جواب نمی‌دهد. مخاطبین در چنین شرایطی به جای جذب شدن به برنامه‌های صدا و سیما، از این سازمان دور می‌شوند
رئیس فدراسیون جودو پس از نشستن دوباره بر روی صندلی ریاست، نایب رئیس را با تصویب هیات رئیسه به عنوان سرپرست دبیری انتخاب و معرفی کرد.
بازگشت شهاب زاهدی به پرسپولیس بهانه‌ای شد تا از مهمترین اتفاق مقطع اول حضورش در پرسپولیس یاد شود.
علیرضا بیرانوند که در دقایق ابتدایی فینال کافا روی ارسال جلال‌الدین ماشاریپوف ، با سعید عزت‌اللهی برخورد کرد و مصدوم شد، برای درمان و بانداژ صورت خونین خود راهی بیمارستان شد. خوشبختانه دروازه‌بان شماره یک تیم ملی خیلی زود به حالت طبیعی برگشت و به ملی‌پوشان در رختکن ملحق شد. بیرانوند با لبخند عکسی با جام قهرمانی کافا و مدال طلا انداخت
تصویر بیرانوند بعداز بازگشت از بیمارستان
اسدالله اسدی به ایران برگشت. اسدی، دیپلمات ایرانی است که حدود ۵ سال در آلمان و بلژیک با اتهام واهیِ تلاش برای بمب‌گذاری در نشست گروهک تروریستی منافقین، بازداشت بود. امروز عمان اعلام کرد دولت بلژیک، اسدی را در ازای آزادیِ یک بلژیکی در ایران آزاد کرده است.
مادر به داخل پذیرایی گریخت، ولی باز هم از ضربات هولناک کارد در امان نماند و درحالی خون هایش، نقش و نگار‌های قالی را رنگین کرد که یکی از فرزندانش با شنیدن صدای جیغ مادر، هراسان از سوئیت طبقه بالا به پایین آمد و با مشاهده صحنه ترسناکی که هنوز ادامه داشت، وحشت زده به طبقه بالا گریخت تا از ضربات وحشتناک کارد در امان بماند!
ب ام و اخیرا از یک خودروی مفهومی جدید در همایش Concorso d'Eleganza Villa d'Este رونمایی کرد. این خودروی مفهومی، کانسپت تورینگ کوپه نام دارد
مجموعه نمایشگر‌های ۲۴ اینچی کیلومترشمار و اطلاعات-سرگرمی، فرمان صوتی، دوربین ۳۶۰ درجه، تنظیم برقی صندلی راننده، سقف شیشه‌ای، اتوهلد، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، تنظیم برقی صندلی راننده و... از امکانات این خودرو هستند.
مردم ساکن منطقه الباحه در جنوب غربی عربستان سعودی واقع در سلسله کوه‌های حجاز، صبح امروز دوشنبه با بارش برف شدید غافلگیر شدند.
دانشمندان توانستند ساختار صورت این مرد را با استفاده از بقایای اسکلت وی که در سال ۱۹۸۰ از سایت نزله خاطر ۲ به دست آمد، ایجاد کنند.
دانشمندان توانستند ساختار صورت این مرد را با استفاده از بقایای اسکلت وی که در سال 1980 از سایت نزله خاطر 2 به دست آمد، ایجاد کنند.
"مردم به فرد دارای کروات با تعجب نگاه می‌کنند و حتی بعضی وقت‌ها منفی. این مسئله، فرهنگی است. "
بازگشت فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو به ترکیب سپاهان، تحول بزرگی در نمایش این تیم در بخش هجومی رقم زد.
یک دهه پس از بسته شدن امکان ارتباط تصویری روی خطوط همراه، زارع پور از آن به عنوان یک قابلیت خاص اسم می‌برد که قرار است باز شود.
آیت‌الله معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری برای بخشش معلم قائمشهری به‌ صورت کتبی و شفاهی پیگیر این موضوع شدند تا به مناسبت عید مبعث، مسئولان او را مورد بخشش قرار دهند و به مدرسه بازگردد. پس از انتشار فیلم پخش موسیقی نامناسب در مدرسه‌ای در قائمشهر، صدف صفرزاده، معلم جوان اخراج شد.
استقلال چند هفته ای خوب بازی نمی کرد و طبیعتا نتایجی هم که کسب می کرد، باب میل نبود و به همین خاطر دور رفت را با چهارمی تمام کرد.
تمساح‌های سیامی تقریباً تا لب تیغ انقراض شکار شدند. اکنون، تلاش‌ها برای بازپروری مجدد این گونه ممکن است موفق‌ترین داستان حفاظتی کامبوج باشد.
در میلیاردها سالی که از عمر زمین می‌گذرد، میلیاردها گونه جانوری در آن به وجود آمده و بیش از ۹۹ درصد این گونه‌ها از میان رفته‌اند، حالا دانشمندان امیدوارند که برخی از این جانوران را به زمین برگردانند.
صفحه فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به بازگشت کارلوس کی روش واکنش نشان داد.
بسیاری از رسانه‌های جهان به موضوع بازگشت کی روش به نیمکت تیم ملی ایران واکنش نشان داده اند که مرور آن خالی از لطف نیست
اواخر مردادماه سال ۱۳۶۹ ناگهان خبری تمام شهر‌های ایران را درنوردید؛ اسرای جنگ تحمیلی صدام علیه ایران در حال بازگشت به وطن هستند. این خبر حتی برای برخی مسئولان ارشد نظام نیز ناگهانی و شوکه کننده بود. حالا آن‌ها به کشوری باز می‌گشتند که از یک جنگ ۸ ساله سربلند بیرون آمده بود؛ همه خوشحال بودند، اما جای خالی پیر مراد آنها، قلب‌های آن‌ها را دلتنگ‌تر از قبل کرده بود.
این زن گفت: «شوهرش وی را تهدید کرده بود که تنها پس از مرگش این خانه را ترک خواهد کرد و او را به طور کامل بسته و شکنجه‌های روحی و جسمی نسبت به وی اعمال کرده و در ۱۷ سال گذشته، او را از خوردن غذا با فرزندانش محروم کرده است».
سیف‌اله صمدیان، دبیر جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر، در این مراسم پس از نمایش فیلم «نان و کوچه» ساخته عباس کیارستمی، مردی۵۷ ساله را به روی صحنه فراخواند که با نان سنگک در دست، روی سن آمد. او همان پسرک فیلم نان و کوچه بود همان نابازیگر خردسالی که کیارستمی ماه‌ها در مدارس و کوچه پس کوچه‌های تجریش تهران در پی‌اش گشته بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ