سرمربی اینتر اعتراف کرد که بازی با پارما خارج از پیش بینی کادر فنی پیش رفت و آنها انتظار سخت شدن کار تا این حد را نداشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حال حاضر یک میلیون خانوار معادل ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از کالابرگ الکترونیک استفاده می‌کنند که متولیان امر امیدوارند این عدد از ۱۰ میلیون خانوار عبور کند.
باشگاه چلسی به روملو لوکاکو اجازه داده تا در تمرینات پیش فصل این تیم شرکت نکند.
گابریل ژسوس فاش کرد که پپ گواردیولا قبل از یکی از بازی سیتی لیگ قهرمانان اروپا او را به گریه انداخت.
در مارکا معتقدند در شرایط کنونی ناچو نمی تواند رهبر مناسبی برای رئال باشد و بهتر این بود باشگاه سرخیو راموس را بر می گرداند.
ساپینتو اضافه کرد: بگذارید ببینیم فردا چه می‌شود. من ترجیح می‌دهم به همه احترام بگذارم. بازیکنان من دعا می‌کردند که دوباره برابر پرسپولیس بازی کنیم و همه ما فقط می‌خواستیم برابر پرسپولیس بازی کنیم و قبل از دیدار با هوادار، ما منتظر بودیم که برابر پرسپولیس بازی کنیم، خود شما می‌توانید بقیه‌اش را تصور کنید.
کریستوف گالتیه ترجیح داد در مورد قضیه محرومیت دو هفته ای لیونل مسی توسط باشگاه پی اس جی حرفی نزند و تصمیم مدیران را زیر سوال نبرد.
جوانترین مهاجم پرسپولیس همچنان نخستین مهاجم برای ادامه حضور در ترکیب این تیم است.
رئیس فدراسیون فوتبال روسیه به یک سئوال عجیب درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی این کشور پاسخ داد.
داوید آلابا، ستاره اتریشی رئال مادرید، با انتشار پیامی در توییترش به جنجال مربوط به آرای مراسم بهترین‌های فیفا واکنش نشان داد.
بهتزین گلزن هاکی آسیا و جام جهانی آفریقای جنوبی گفت: با وجود این که تا ۴۰ سالگی می‌توانم ورزش حرفه‌ای را دنبال کنم، اما به دلیل بی‌مهری‌ها ترجیح می‌دهم دیگر در هاکی نباشم.
اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد، بازی برابر بارسا در پلی‌آف لیگ اروپا را بسیار سخت عنوان کرد و گفت که رویارویی در فینال را ترجیح می داد.
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، معتقد است که این تیم شانسی برای حضور در کورس قهرمانی این فصل لیگ برتر ندارد.
ادواردو کاماونیگا شب گذشته نیز به عنوان دفاع چپ رئال بازی کرد در حالی که او ترجیح می دهد در پست همیشگی اش یعنی هافبک به میدان برود.
مایلی کهن اعلام کرد دلش برای مربیگری تنگ شده است. اما ترجیح می‌دهد دیگر در این دنیا مربیگری نکند. خواندن حرف‌های محمد مایلی کهن با روزنامه گل خالی از لطف نیست.
لایحه بودجه سال آینده با نقاط قوت و ضعف همراه است. بودجه ای که در موضوعات معیشتی و اقتصادی بیش تر مورد توجه مردم و کارشناسان است. به گونه ای که یکی از چالش های مدنظر، ماندگاری یارانه نقدی یا جایگزینی کالابرگ در سال آینده است؛ این در حالی است که رقمی که دولت برای یارانه درنظر گرفته است نسبت به سال قبل بدون تغییر است.
بازیکن ایرانی تیم فوتبال السیلیه با بیان اینکه این تیم قطعا از لیگ ستارگان قطر سقوط نمی‌کند، گفت: من از ایران و اروپا پیشنهاد داشتم ولی ترجیح دادم در قطر بمانم.
مهاجم تیم منچستریونایتد تاکید کرد که گل زدن برای تیمش مهم‌تر از شکست رکورد گلزنی است.
من هم از پوست و گوشت و خون و عصب ساخته شده‌ام. فشارها از همه سوست و من چنان تنها و غریب مانده‌ام که مرگ را بر هموطنی با چنین افرادی ترجیح می‌دهم.
مدیرعامل سابق استقلال با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، به جدایی خود از این باشگاه واکنش نشان داد.
نوید محمدزاده در ابتدای این کنفرانس رسانه ای در مورد حواشی پیش آمده پس از فیلم «برادران لیلا» و ممنوع الفعالیت شدنش گفت ترجیح می دهد به احترام عوامل فیلم «شب، داخلی، دیوار» فقط به این یک سوالِ خارج از موضوع فیلم جواب دهد. هیچ چیز رسمی در این باره اعلام نشده است و من در حال حاضر در حال بازی در سریال «آکتور» نیما جاویدی هستم.
زن جوان گفت: مشکل اینجاست که همسرم مدام به سفر کاری می‌رود و من دوست ندارم میلاد بدون من سفر کاری برود، من دلم میخواد هر جا که میره منم با او برم. میلاد آنقدر مهربان و خوش اخلاق است که هر کسی سریع جذب او می‌شود و من نمی‌توانم اجازه بدهم او تنها جایی برود به همین خاطر ترجیح می‌دهم از او طلاق بگیرم و جدا زندگی کنم تا اینکه مدام فکر کنم که زنان و دختران دیگری جذب او می‌شوند.
مرد جوان گفت: جناب قاضی من بعد از چند سال زندگی مشترک فهمیدم که نازنین قدر زندگی مان را نمی‌داند و نمی‌خواهد به نظرات من احترام بگذارد. برای من نوع پوشش همسرم بسیار مهم است و وقتی می‌بینم که او نمی‌خواهد یا نمی‌تواند به خواست من رفتار کند ترجیح می‌دهم زندگی‌ام را با او همین جا تمام کنم. الان تازه فهمیدم که پدر و مادرم چرا با این ازدواج مخالف بودند.
پس از حذف ارز ترجیحی و آغاز واریز یارانه‌های نقدی، زمزمه‌های ارائه کالابرگ الکترونیکی توسط دولت شنیده شد؛ دولت تصمیم گرفت در ماه‌های ابتدایی حذف ارز ترجیحی، یارانه نقدی را به ۹ دهک درآمدی اختصاص دهد و پس از چند ماه زیرساخت اعطای کالابرگ الکترونیک را فراهم آورد و جایگزین یارانه نقدی کند. با وجود اینکه تخصیص کالابرگ به مردم از سال ۹۷ مطرح شده و در جزء ۱ از بند «ص» تبصره ۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ هم آمده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ