جوانترین مهاجم پرسپولیس همچنان نخستین مهاجم برای ادامه حضور در ترکیب این تیم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی رسانه‌ها در انگلیس مدعی شدند مویزس کایسدو برای پیوستن به لیورپول دچار تردید شده و حتی گفته می‌شود به این باشگاه اطلاع داده که چلسی را ترجیح می‌دهد.
در حال حاضر یک میلیون خانوار معادل ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از کالابرگ الکترونیک استفاده می‌کنند که متولیان امر امیدوارند این عدد از ۱۰ میلیون خانوار عبور کند.
باشگاه چلسی به روملو لوکاکو اجازه داده تا در تمرینات پیش فصل این تیم شرکت نکند.
گابریل ژسوس فاش کرد که پپ گواردیولا قبل از یکی از بازی سیتی لیگ قهرمانان اروپا او را به گریه انداخت.
در مارکا معتقدند در شرایط کنونی ناچو نمی تواند رهبر مناسبی برای رئال باشد و بهتر این بود باشگاه سرخیو راموس را بر می گرداند.
حسین علی، بازیکن عراقی تیم هیرنفین هلند اعلام کرد که پیشنهاد کادر فنی تیم ملی سوئد برای بازی در این تیم به جای تیم ملی عراق را رد کرده است.
رئیس فدراسیون فوتبال روسیه به یک سئوال عجیب درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی این کشور پاسخ داد.
رسانه‌های مختلف همچنان در مورد مقصد بعدی لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، گمانه‌زنی می‌کنند.
بهتزین گلزن هاکی آسیا و جام جهانی آفریقای جنوبی گفت: با وجود این که تا ۴۰ سالگی می‌توانم ورزش حرفه‌ای را دنبال کنم، اما به دلیل بی‌مهری‌ها ترجیح می‌دهم دیگر در هاکی نباشم.
اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد، بازی برابر بارسا در پلی‌آف لیگ اروپا را بسیار سخت عنوان کرد و گفت که رویارویی در فینال را ترجیح می داد.
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، معتقد است که این تیم شانسی برای حضور در کورس قهرمانی این فصل لیگ برتر ندارد.
لایحه بودجه سال آینده با نقاط قوت و ضعف همراه است. بودجه ای که در موضوعات معیشتی و اقتصادی بیش تر مورد توجه مردم و کارشناسان است. به گونه ای که یکی از چالش های مدنظر، ماندگاری یارانه نقدی یا جایگزینی کالابرگ در سال آینده است؛ این در حالی است که رقمی که دولت برای یارانه درنظر گرفته است نسبت به سال قبل بدون تغییر است.
سرمربی اینتر اعتراف کرد که بازی با پارما خارج از پیش بینی کادر فنی پیش رفت و آنها انتظار سخت شدن کار تا این حد را نداشتند.
مهاجم تیم منچستریونایتد تاکید کرد که گل زدن برای تیمش مهم‌تر از شکست رکورد گلزنی است.
اعلام لیست نهایی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران افکار کی روش را برای مهم ترین تقابل های فوتبال ملی در سال جاری به نمایش گذاشت
کالوم هادسون اودوی به درخواست غنا برای بازی در تیم ملی این کشور پاسخ منفی داده و معتقد است در آینده به تیم ملی انگلیس دعوت خواهد شد.
مدیرعامل سابق استقلال با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، به جدایی خود از این باشگاه واکنش نشان داد.
برای کارلو آنچلوتی لیگ قهرمانان از هر نظر اهمیت بیشتری نسبت به لالیگا دارد و او قهرمانی در این رقابت ها را به لالیگا ترجیح می دهد.
علیرضا فغانی از لیست داوران بین المللی ایران در سال 2023 میلادی خط خورده است و طبیعتا بعد از جام جهانی 2022 دیگر نمی تواند در میادین بین المللی سوت بزند.
تیری آنری، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، همچنان ترجیح می‌دهد از کیلیان امباپه به جای ارلینگ هالند در ترکیب تیمش استفاده کند.
یک منبع مسئول در وزارت خارجه عراق گفت: قرار بود دور ششم مذاکرات ایران و عربستان در اواخر جولای برگزار شود و بغداد تمام تدارکات برای برگزاری این نشست را انجام داده بود، اما تحولات سیاسی در عراق و هجوم طرفداران جریان صدر به منطقه خضرا منجر به تعویق این دور از مذاکرات شد.
با معرفی سه نامزد نهایی، انتخابات فدراسیون به احتمال زیاد با همین ترکیب برگزار خواهد شد.
پس از حذف ارز ترجیحی و آغاز واریز یارانه‌های نقدی، زمزمه‌های ارائه کالابرگ الکترونیکی توسط دولت شنیده شد؛ دولت تصمیم گرفت در ماه‌های ابتدایی حذف ارز ترجیحی، یارانه نقدی را به ۹ دهک درآمدی اختصاص دهد و پس از چند ماه زیرساخت اعطای کالابرگ الکترونیک را فراهم آورد و جایگزین یارانه نقدی کند. با وجود اینکه تخصیص کالابرگ به مردم از سال ۹۷ مطرح شده و در جزء ۱ از بند «ص» تبصره ۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ هم آمده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ