رئیس سازمان نوسازی مدارس گفت: پیشران عدالت آموزشی فضای فیزیکی است و اگر مدرسه نباشد آموزش به سختی اتفاق می‌افتد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر ستاد توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی و رباتیک معاونت علمی بر تعریف پروژه‌های پیشران برای کمک به توسعه زیست‌بوم هوش مصنوعی تاکید کرد.
با تصویب کارگروه طراحی سند ملی فناوری های فرهنگی و نرم، تدوین پروژه های پیشران حوزه طراحی و دیزاین آغاز شد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری طی حکمی، هادی گنجعلی را به عنوان دبیر ستاد پیشران مردمی‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان را منصوب کرد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: اقتصاد دریامحور از ظرفیت‌های مهمی است که باید به عنوان پیشران و نقطه تحول مورد توجه جدی قرار گیرد.
رشت - معاون سازمان انرژی هسته ای با تاکید بر بومی سازی تجهیزات صنایع، گفت: صنعت هسته ای پیشران توسعه و پیشرفت کشور است.
تبریز- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آذربایجان شرقی پیشران اقتصادی کشور است و یکی از قطب های صنعتی و معدنی کشور به شمار می رود.
یک کارشناس حوزه اقتصاد گفت: یکی از اشتباه ها در واگذاری بنگاه ها دولتی به بخش خصوصی این بود که از صنایع مادر آغاز شد و واجد مشکلاتی در سیاست خصوصی سازی شد؛ این تجربه تلخ نباید تکرار شود.
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری گرامیداشت هفته کارگر با اشاره به اهمیت نقش کارگر در پیشرفت اقتصاد کشور گفت: روز کارگر، یک جشن ملی برای کارگران است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: ۲۶ پروژه پیشران تعریف شده که قرار است با استفاده از ظرفیت نخبگان اجرایی شود.
امیر سرلشکر موسوی در همایش فرماندهان نیروی هوایی ارتش گفت: فرهنگ سازمانی، غیرت و تعصب کارکنان نیروی هوایی ارتش، بهترین پیشران برای در صدر ماندن است.
یک اقتصاد ممکن است رشد یابد اما به دلایل فقر عمومی، بیکاری فراوان و نابرابری های اجتماعی «توسعه» نیافته باشد یا توسعه اقتصادی دچار تغییرات زیربنایی کیفی شده بدون آنکه تغییر کمّی داشته باشد.
رونق و رشد اقتصادی به عوامل زیادی برمی گردد. امسال در بخش کشاورزی محصولات تولیدی رشد داشت اما نقش این رشد در رونق اقتصادی ملموس نبود در حالی که پیشران ها نقشی اساسی در رونق اقتصادی دارند.
دبیرکل مجمع کار آفرینان گفت: مقرر شده کارگروهی مشترک در معاونت علمی و فناوری تشکیل شود تا با همکاری مجمع کارآفرینان، شرکت‌های دانش بنیان را به شرکت‌های پیشران اقتصادی متصل کرد.
در بازدید مشاور وزیر راه و شهرسازی از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بر تقویت حمکرانی مردم‌پایه ازطریق افزایش سهم ظرفیت‌های مردمی دراداره کشورو سرعت‌بخشی به پروژه‌های پیشران وفناورانه تأکید شد
آمارها نشان می‌دهد از ابتدای سال تا کنون فرودگاه مهرآباد بیش‌ترین میزان اعزام و پذیرش مسافر را به خود اختصاص داده است.
شهریار افندی‌زاده با اشاره به ظرفیت‌ها ترانزیتی ایران وطرح تحول زیرساخت‌های حمل و نقل کشور، کاهش عوامل کلیدی زمان-هزینه-مسافت درحمل ونقل بین‌المللی رابه عنوان راهبرداساسی این طرح تحولی دانست
وزیر راه گفت:صنعت ریلی در صدر پیشران صنعتی کشور است که باید برای توسعه آن تلاش شود.
بانک‌ها باتوجه به پایین بودن نرخ کفایت سرمایه خود امکان تامین مالی کلان پروژه‌ها را ندارند و با اعطای وام سندیکایی می‌توانند در این تامین مالی نقش آفرینی کنند.
تربت حیدریه ـ امام جمعه تربت حیدریه گفت: بسیج بازوی توانمند، موتور پیشران و محرک نظام اسلامی است که در همه صحنه‌های انقلاب و نظام حضوری میدانی داشته است.
دبیر شورای عالی جوانان با اشاره به اینکه موضوع ازدواج پیشران بسیاری از موضوعات اجتماعی است، گفت: ازدواج فقط یک مسئله نیست و چندین مسئله اجتماعی به آن گره خورده است.
معاون اول رئیس جمهور گفت: سواحل مکران از مهمترین محورهای پیشران توسعه کشور است و می‌تواند به عنوان موتور محرک برای پیشرفت ایران مطرح باشد.
معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید موتور پیشران صادرات، تولید و اشتغالزایی در کشور باشند،گفت: این مناطق مرکز پشتیبانی فعالیت‌های اقتصادی در کشور هستند.
جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نظام پزشکی ما به عنوان رکن رکین سلامت، موتور محرکه و پیشران جامعه است.
تیمی از محققان دانشگاه رایس اخیرا توانسته اند مغز مگس‌های میوه را هک کنند و تنها با یک کلیک و کنترل از راه دور بی سیم به آن‌ها فرمان دهند که حرکت خاصی را انجام دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ