دبیرکل مجمع کار آفرینان گفت: مقرر شده کارگروهی مشترک در معاونت علمی و فناوری تشکیل شود تا با همکاری مجمع کارآفرینان، شرکت‌های دانش بنیان را به شرکت‌های پیشران اقتصادی متصل کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی گفت: امروز زمان ریل‌گذاری برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوری است که ظرفیت اتصال به بدنه اقتصادی کشور را دارند.
ساوه- رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به سهم ۴ درصدی بخش کشاورزی از شرکت های دانش بنیان گفت: باید از ظرفیت این شرکت برای حوزه کشاورزی استفاده شود.
تبریز- رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از اشتغال نیم میلیون نفر در شرکت های دانش بنیان کشور طی سال گذشته خبر داد.
تبریز- رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از اشتغال زایی نیم میلیون نفری شرکت های دانش بنیان در کشور خبر داد.
رئیس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی درباره آمار فعالیت بانوان در شرکتهای دانش بنیان گفت: ۱۲ درصد مدیر عاملان شرکتهای دانش بنیان بانوان هستند.
با توجه به تاکید مقام معظم رهبری براهمیت رشد و توسعه دانش بنیان‌ها، تعداد کل شرکت‌های دانش‌بنیان کشور با رشدی ۹۰ درصدی به ۸ هزار و ۳۶۸ شرکت رسید.
وزیر بهداشت با اشاره به وضعیت رشد شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت گفت: در بخش دانش بنیان ها رشد ۵۵درصدی را شاهد بوده ایم و ۴۰درصد از تجهیزات پزشکی را دانش بنیان ها تولید می کنند.
معاون سازمان امور مالیاتی از معافیت مالیاتی حقوق کارکنان شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک های علم و فناوری خبر داد.
محرابیان در جمع خبرنگاران گفت: با بهره گیری از توان و دانش شرکت‌های دانش بنیان قادر خواهیم بود مشکلات صنعت آب و برق را حل کنیم.
دهدشت_ رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کهگیلویه گفت: ۲۰ درصد از تسهیلات اشتغالزایی متعلق به شرکت های دانش بنیان و نوآور است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور گفت: شرکت‌های بزرگ با نوآوری شرکتی، می‌توانند پیشران دانش‌بنیان‌های نوپا باشند.
کارشناس بازار سرمایه گفت: ایجاد بازار اختصاصی در بورس برای شرکت‌های دانش بنیان می‌تواند تامین مالی برای این شرکت‌ها را سهل‌تر کند.
سید احسان خاندوزی گفت: اعتبار سنجی شرکت‌های بنیان بوده و در این زمینه نیازمند تحول جدی هستیم و اگر اتفاق و تحولی در این زمینه رخ دهد می‌توان تحولی در شرکت‌های دانش بنیان مشاهده کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: تعداد شرکتهای دانش بنیان تاپایان سال به ۹ هزار می رسد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: تعداد شرکتهای دانش بنیان تاپایان سال به ۹ هزار می رسد.
دبیر گروه سیاستگذاری و ارزیابی ستاد نانو با بیان اینکه ۲۴.۷ درصد کل شرکتهای دانش بنیان از نوع شرکت های تولیدی نوع ۲ هستند، گفت: اثرگذاری این شرکت ها در تولید ناخالص داخلی پایین است.
معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی با اشاره به توسعه زیست بوم نوآوری در کشور، نحوه حمایت از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه شبیه ساز آموزش پزشکی را تشریح کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: در حوزه ژن درمانی و پیشرفت شرکت‌های دانش بنیان برنامه‌های پیشرانه جدی و جدیدی با سرمایه چند میلیون دلاری تدوین کرده ایم.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: در حوزه ژن درمانی و پیشرفت شرکت‌های دانش بنیان برنامه‌های پیشرانه جدی و جدیدی با سرمایه چند میلیون دلاری تدوین کرده ایم.
نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی، تجاری موسیاد در استانبول میزبان شرکت‌های دانش بنیان ایرانی است که از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ آبان در ترکیه درحال برگزاری است.
ستاد توسعه فناوری نانو اعلام کرد در نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۱ جلسات B۲B بین شرکتهای دانش بنیان و هیات تجاری خارجی برگزار می شود.
رئیس مرکز شرکتها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از تسهیل روند ارزیابی شرکت های دانش بنیان حوزه کشاورزی خبر داد.
رئیس جمهور در بازدید از نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان پیشران در دستور ویژه ای به دستگاه های اجرایی به استفاده از محصولات دانش بنیان خارج از بروکراسی اداری تاکید کرد.
رئیس‌ هوشمندسازی حمل و نقل ستاد توسعه فناوری فضایی و حمل و نقل پیشرفته گفت: اقداماتی برای حضور شرکتهای حوزه حمل و نقل در مناقصات شرکت کنترل ترافیک را فراهم اوردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ