گل‌محمدی در اولین نشست خبری فصل پاسخگوی سوالات خبرنگاران حوزه پرسپولیس بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیروزی 2-1 در شهرآورد، یکی از محبوبترین نتایج پرسپولیس در دربی با استقلال است.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش یکی از فینال‌ها را با پیروزی پشت سر گذاشت.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با تشریح برنامه‌هایش برای سال جاری گفت: زمانی که سرمربی تیم ملی شدم خیلی‌ها گفتند نباید تغییر نسل بدهم اما حالا خوشحالم که جوانگرایی کردم.
گرگ برهالتر، سرمربی سابق تیم ملی آمریکا، می‌گوید از این که در تحقیقات درباره خشونت فیزیکی با همسرش تبرئه شده بسیار خوشحال است.
سرمربی سپاهان بازهم با صحبتهای جالب خودش در جلسه‌ای مجذوب کننده با خبرنگاران اصفهانی اشک یکی دو نفر را درآورد.
وینگر ایرانی تیم فوتبال فاینورد با بیان اینکه در نقل و انتقالات زمستانی چند پیشنهاد داشت اما خواسته‌اش ماندن در فاینورد بود، گفت: می‌خواهیم قهرمان لیگ هلند بشویم.
خوشحالم که جهانبخش این گل زیبا را با شوت راه‌ دور به ثمر رساند و خوشحالم توانست این کار را در ورزشگاه خانگی فاینورد نیز انجام دهد.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به نظر من داور بازی با فولاد تحت تاثیر این بازی بود و تن و بدنش می لرزید ولی خوشحالم جان سالم به در برد.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به نظر من داور بازی با فولاد تحت تاثیر این بازی بود و تن و بدنش می لرزید ولی خوشحالم جان سالم به در برد.
سرمربی برزیلی نفت آبادان می‌گوید برای جدال با آلومینیوم اراک آمادگی کامل دارند.
سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: لذت پیروزی در خانه حریف بیشتر و متفاوت است.
سرمربی تیم والیبال پیکان از پیروزی تیمش مقابل راهیاب ملل مریوان ابراز خوشحالی کرد.
سرمربی النصر با ذوق خاصی در کنفرانس مطبوعاتی مراسم معارفه رونالدو حضور پیدا کرد.
سرمربی برجسته فوتبال روسیه از حذف لهستان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی توسط فرانسوی‌ها ابراز خوشحالی کرد.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: زیبایی فوتسال به این است که غیر قابل پیش‌بینی است و هر هفته منتظر اتفاق تازه‌ای هستید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خوشحالی از برتری تیمش برابر مس رفسنجان بار دیگر از نداشتن زمین تمرین مناسب گلایه کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خوشحالی از برتری تیمش برابر مس رفسنجان بار دیگر از نداشتن زمین تمرین مناسب گلایه کرد.
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس می‌گوید تلاش می‌کند خوشحالی را به هواداران تیمش بدهد.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید تلاش می‌کند خوشحالی را به هواداران تیمش بدهد.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: از اینکه موفق به شکست پرسپولیس شدیم، خوشحالم.
سرمربی فولاد درباره کمتر استفاده کردن از پاتوسی و دژاگه گفت: آن‌ها دیر به تیم اضافه شدند و سعی می‌کنیم کم کم به تیم اضافه‌شان کنیم. داشتن این دو بازیکن باعث خوشحالی من است و هر تیمی آرزوی داشتن‌شان را دارد. این دو کیفیت‌شان را نشان دادند و در آینده از آن‌ها بیشتر استفاده می‌کنیم.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: خوشحالیم که فردا هواداران را در کنارمان خواهیم داشت چون انرژی مثبت و تشویقشان می‌تواند به تیم انرژی مضاعف دهد.
سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران گفت: برای کسب این مدال تاریخی بسیار خوشحالم و پیش از این انتظار چنین مدالی را نداشتیم.
سرمربی بایرن مونیخ شرایط تیمش برای بازی فردا مقابل آینتراخت فرانکفورت را خوب توصیف کرد و گفت که مانوئل نویر احتمالا به این بازی خواهد رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ