فرنگی‌کار وزن ۶۰ کیلوگرم تیم ایران گفت: کسب سه پیروزی متوالی در جام جهانی توانست روحیه و انگیزه از دست رفته من بعد از مسابقات جهانی صربستان را بازگرداند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از اولین پیروزی تیمش برابر آلومینیوم ابراز خرسندی کرد.
شاگردان رضا عنایتی موفق به کسب پیروزی پُر گل مقابل تیم امید سوریه شدند.
مدافع مس رفسنجان می‌گوید تنها هدف این تیم پیروزی در سه بازی آینده و کسب سهمیه آسیایی است.
تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران با کسب چهار مدال طلا، دو مدال نقره و سه مدال برنز به عنوان قهرمانی رقابت‌های بین المللی جام پیروزی ترکیه دست یافت.
آرسنال درحالی‌که تا دقیقه 62 برابر میزبان خود، استون ویلا، 2-1 عقب بود، توانست 2-4 پیروز شود و سه امتیاز حیاتی این بازی را کسب کند. گل به خودی دقیقه 92 دیبو مارتینز در این بازگشت نقش کلیدی داشت.
تیم فوتبال استقلال که در سه هفته اخیر لیگ برتر نتایج قابل قبولی کسب کرده است، با پیروزی در هفته نوزدهم برابر تیم قعرنشین نفت مسجدسلیمان، به هم امتیازی تیم پرسپولیس در صدر جدول رسید.
امیرحسین هدایی و امین احمدیان با پیروزی در شانس مجدد جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۳ آفریقای جنوبی را کسب کردند.
سرمربی پاریس معتقد است که شاگردانش لیاقت کسب پیروزی مقابل لانس را نداشتند.
استقلال که امیدوار بود با پیروزی برابر مس رفسنجان سه امتیاز مهم دیدار خانگی را کسب کند، هر چند با تساوی برابر این تیم بیست و چهار ساعت صدرنشین بود اما اتفاقات هفته آنطور رقم نخورد که ساپینتو و شاگردانش انتظار داشتند.
تیم فوتبال شهرداری همدان با کسب پیروزی توانست جایگاه خود را در جدول رده بندی لیگ دسته اول کشور بهبود ببخشد.
سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلبا گفت: در بازی با خورفکان به دنبال کسب سه امتیاز و پیروزی هستیم.
دو تیم ایران و آمریکا در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال امشب (سه شنبه) به مصاف هم خواهند رفت. تیم ملی ایران در دو بازی قبل یک شکست ۶ بر ۲ مقابل انگلیس تجربه کرد و یک پیروزی دراماتیک ۲ بر صفر برابر ولز کسب کرد. ایران اکنون با قرار گرفتن در رتبه دوم جدول گروه B یکی از شانس های اصلی صعود از مرحله گروهی جام جهانی است.
هواداران تیم ملی فوتبال ایران که خود را به ورزشگاه خلیفه رسانده اند امیدوارند شاگردان کارلوس کی روش بتوانند در نخستین دیدار خود در جام جهانی 2022 برابر انگلیس به پیروزی برسند.
آنسو فاتی و جوردی آلبا پس از پیروزی بارسا برابر ویارئال گفتند که کسب سه امتیاز این بازی پس از شکست در ال‌کلاسیکو حیاتی بود و به مبارزه با رئال ادامه خواهند داد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از پیروزی تیمش برابر مس رفسنجان و صعود به صدر جدول گفت: این سه امتیا ارزش زیادی برای تیم ما داشت هر چند می توانستیم با گل‌های بیشتری ببریم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از پیروزی تیمش برابر مس رفسنجان و صعود به صدر جدول گفت: این سه امتیا ارزش زیادی برای تیم ما داشت.
پیروزی سه گله و عبور از متوسط امتیاز یک تیم قهرمان؛ پرسپولیس رقابت برای کسب جام قهرمانی را در غربت استادیوم دستگردی آغاز کرد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، می‌گوید کسب سه امتیاز بازی برابر تولوز برای این تیم اهمیت بسیاری داشت.
احمد عبدالله‌زاده می‌گوید بازیکنان فولاد با فداکاری و جنگندگی موفق به کسب سه امتیاز دیدار با سپاهان شدند.
تیم فوتبال پرسپولیس با کسب دومین پیروزی خود در فصل جدید رقابتهای لیگ برتر صعودی چند پله ای در جدول داشت و با ادامه روند موفقیت خود به رده دوم جدول صعود کرد و جای استقلال را گرفت.
شاگردان بردیف امروز در تبریز به دنبال کسب اولین پیروزی فصل خود مقابل هوادار هستند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هدف ما در بازی با صنعت نفت کسب سه امتیاز است.
تیم فوتبال استقلال سومین دیدار خود در لیگ برتر در شرایطی با پیروزی و کسب سه امتیاز به پایان برد که برای نخستین بار بانوان هم با حضور در ورزشگاه آزادی برد تیمشان را تماشا کردند.
سومین روز از مسابقات قهرمانی موی تای جوانان جهان، با کسب شش پیروزی و راهیابی۳ ورزشکار ایرانی به دیدار نیمه پایانی همراه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ