آمار پایین امضای طومار اینترنتی در حمایت از فرزند شاه مخلوع در کمپین «من وکالت می‌دهم» وزن سیاسی و اعتبار اپوزیسیون خارج‌نشین را بار دیگر عیان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زمانی که دایناسور‌ها بر زمین حکومت می‌کردند، خزندگان دریایی در دریا‌ها فرمانروا بودند. معروف‌ترین این گردن‌دراز‌ها آن‌ها پلسیوسور‌ها هستند که احتمالا وقتی به هیولای دریاچه نس فکر می‌کنید، تصور می‌کنید.
سیده ملک‌خاتون نخستین زنی است که پس از استقرار اسلام در ایران و مقارن عهد حکیم ابوعلی سینا به حکومت رسید. به عبارت دیگر، او نخستین زن فرمانروای ایرانی بوده است.
استارتاپ هوش مصنوعی Runway که پارسال مدل تبدیل متن به تصویر Stable Diffusion را منتشر کرده بود، حالا مدل جدیدی به‌نام Gen-۱ را ساخته است که می‌تواند ویدیو‌های موجود را از طریق فرمان‌های متن یا تصاویر دیگر تغییر دهد و به سبک‌های متفاوت تبدیل کند.
مقبره سلطنتی ۳۵۰۰ساله که در زمان فرمانروایی یکی از فرعون‌های زن ساخته شده است در نزدیکی الاقصر در کشور مصر کشف شد.
بات گفتگوی موسوم به «چت جی پی تی» (ChatGPT) در پاسخ به فرمان‌های کاربران، متن‌های واقعی نما و هوشمندانه‌ای تولید می‌کند.
اتاق خودروهای برقی معمولا عاری از دکمه‌های فیزیکی است و یک نمایشگر دوال اسکرین، تمام داشبورد آن‌ها را می‌پوشاند؛ اما چنین چیزی در کابین سدان تمام برقی فولکس واگن ID.۷ EV دیده نمی‌شود! البته فراموش نکنید که سیستم کنترل کابین با فرمان‌های صوتی، سورپرایزهای جذابی را برای شما آماده کرده است.
یکی از دانشمندان کشور نیجریه با ساخت نخستین ربات انسان‌نما در نیجریه و آفریقا تاریخ‌ساز شد. انتظار می‌رود رباتی به نام اومیفی پیشرفت‌های پژوهشی جدیدی در زمینه هوش مصنوعی باز کند. طبق گزارش‌ها، این ربات می‌تواند به پنج زبان بومی نیجریه‌ای صحبت کند، چند زبان زنده جهانی را درک کند و به فرمان‌های گفتاری پاسخ دهد. دولت نیجریه اولین اندروید انسان‌نمای آفریقایی اومیفی را برای پیشرفت پژوهش‌های هوش مصنوعی و توسعه فناوری‌های دیجیتال در نیجریه و آفریقا راه‌اندازی کرده است.
تاریخ می‌گوید امیرکبیر، واحد چاپاری جدیدی بنا نهاد که مسئول نامه‌رسانی و انتقال فرمان‌های حکومتی و تشکیلات آن شد و در حد یک «اداره» بود؛ تا اینکه ناصرالدین شاه دستور داد «وزارت» پست در ایران تشکیل شود.
برخی از برجسته‌ترین عکاسان جهان، از جمله سیسیل بیتون، کارش و لرد اسنودون، از الیزابت دوم به عنوان شاهزاده و ملکه عکس گرفته اند. ملکه الیزابت دوم، با سابقه‌ترین فرمانروای بریتانیا، پس از ۷۰ سال سلطنت در ۹۶ سالگی درگذشت. وی رکورددار بیشترین طول عمر و دوره سلطنت در میان فرمانروایان انگلستان طی هزار سال گذشته بوده است.
چارلز در این بیانیه نوشت: «درگذشت مادر عزیزم، ملکه، لحظه‌ای از بزرگ‌ترین اندوه برای من و همه اعضای خانواده‌ام است. ما عمیقا در سوگ درگذشت یک فرمانروای گرامی و یک مادر بسیار عزیز سوگواری می‌کنیم.»
‌کاخ باکینگهام اعلام کرد که ملکه الیزابت دوم، با سابقه‌ترین فرمانروای بریتانیا، پس از ۷۰ سال سلطنت در ۹۶ سالگی درگذشت. ملکه الیزابت دوم رکورددار بیشترین طول عمر و دوره سلطنت در میان فرمانروایان انگلستان طی هزار سال گذشته بوده است. او به طور غیر منتظره‌ای زمانی که ۲۵ سال داشت پس از مرگ پدرش جورج ششم، در سال ۱۹۵۲ به سلطنت رسید. در دوران سلطنت او بریتانیا و قلمروی مشترک‌المنافع شاهد تغییرات اجتماعی زیادی بودند. او پنج سال پیش از عهده‌دار شدن مقام سلطنت، با دوک ادینبورگ ازدواج کرد. حاصل این ازدواج، چهار فرزند، هشت نوه و هفت نتیجه است. با درگذشت ملکه الیزابت دوم، چارلز، پسر بزرگ او پادشاه جدید بریتانیا است.
سردار سعید قاسمی خطاب به رئیس جمهور گفت : شما گفتید باید خانه های لاستیکی در چابهار جمع شود. چرا نشد؟ شما شش ماه پیش در اندیکا گفتید باید بشود. چرا نشد؟ چرا دروغ می گویند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ