در راستای مرجعیت و دیپلماسی علمی جمهوری اسلامی ایران، با درخواست مرکز تحقیقاتی و آموزش عالی عتبه حسینی کشور عراق، الگوی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در عراق راه‌اندازی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون پژوهشی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: حرکت به سمت نظام مالیاتی هوشمند و اصلاح الگوهای تعاملی با مودی در اولویت سازمان امور مالیاتی است.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی، در خصوص شهریه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی آینده، توضیحاتی داد.
مدیر اقتصادی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: پیش بینی شده درسال نخست اجرای الگوی کشت وارتقا بهروری که ازمهر ماه سال گذشته آغاز شد۳ میلیارد متر مکعب صرفه جویی درمصرف آب داشته باشیم
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: ضروری است تاب آوری مردم در نظر گرفته شود تا امکان پرداخت شهریه از سوی والدین فراهم باشد و از طرف دیگر باید هزینه های جاری مدرسه هم در نظر گرفته شود.
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع‌زیستی، سازمان حفاظت محیط زیست بر ضرورت تغییر الگوی توسعه کشور برای حفاظت از محیط‌زیست و تنوع‌زیستی تاکید کرد.
رشت - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به قرارگیری چای در الگوی کشت محصولات کشاورزی استان، گفت: تمهیدات لازم به منظور دریافت کود یارانه‌ای برای چایکاران فراهم شده است.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: قهرمانی تیم فوتسال ناشنوایان در آسیا الگوی موفقی از تلاش و پشتکار و در پی آن توانمندی و رسیدن به هدف برای آحاد جامعه باشد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه الگوی ما برای تعریف کارگر، فرمایش مقام معظم رهبری است، گفت: سال‌های گذشته به موضوعات تولید و کار توجه نشده بود، از همین رو گروه خودروسازی سایپا برنامه‌های جامعی در خصوص کیفی سازی محصولات، افزایش تیراژ تولید، تنوع بخشی به محصولات و صادرات خودرو، تدوین کرده که در راستای آن بتوان صنعت خودروی کشور را توسعه داد.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور بخشنامه‌ای، الگوی جدید ضوابط تعیین ارزش اجاری املاک مربوط به عملکرد سال ۱۴۰۱ را برای اجرا به اداره‌های کل امور مالیاتی شهر و استان تهران ابلاغ کرد.
معاون سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به ضرورت تغییر الگوی توسعه کشور گفت:مردم پای حفاظت از محیط زیست بیایند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و رئیس سازمان صداوسیما در جلسه ای درباره موضوع زن مباحثی را مطرح کردند.
سمنان- رئیس سازمان تحقیقات کشاورزی کشور با بیان اینکه اصلاح الگوی کشت برای افزایش بهره وری دنبال می‌شود، گفت: از این رو ۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد شده است.
مسلم رحمانی از اجرای طرح پایش مصرف گاز دستگاه‌های اجرایی و اماکن دولتی و عمومی کشور با هدف مدیریت انرژی و رعایت الگوی مصرف خبر داد.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی از عملیاتی شدن ۶۰ درصد الگوی کشت در منطقه ۳ کشوری تاکنون خبر داد و گفت: کشت قراردادی نسخه نجات بخش کشاورزی است.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: طراحی الگوی بومی زبان آموزی خارجی و تدوین ویژگی‌ها و چارچوب مشخص برنامه درسی اعم از محتوا و آموزش و توسعه حرف‌ه‎ای مدیران و معلمان آموزشگاه‌هاست.
اهواز- معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در خوزستان الگوی کشت برای فصل پائیز در استان تهیه و تدوین شد که همراهی کشاورزان و مدیریت مسئولان لازمه اجرای آن است.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه الگوی و چارچوب مشخصی در حوزه هوشمندسازی شهرها نداریم، گفت: همه شهرها باید به طرح پاسخ اضطراری به تهدیدات پایه شهر خود مجهز باشند.
تبریز- رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با اشاره به آغاز اصلاح الگوی کشت در استان گفت: سند راهبردی الگوی کشت کشور مدنظر قرار دارد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ما به سازمان اوقاف هم گفتیم الگوی وقف را در هر مدرسه‌ای که می‌خواهید پیاده کنید. همه شما هم فرهنگی هستید. ما هر مدرسه وقفی را که می‌خواهید به خودتان می‌دهیم.
اردبیل-رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: ساماندهی الگوی بهره برداری و ارتقای بهره وری آب در بخش کشاورزی جزو رویکردهای اصلی در استان اردبیل است.
اردبیل-رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: ساماندهی الگوی نظام بهره برداری و ارتقای بهره وری آب در بخش کشاورزی جزو رویکردهای اصلی در استان اردبیل است.
اردبیل-معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: رعایت مصرف منابع آبی در استان با توجه به کمبود آب در منطقه ضروری بوده و باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.
رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی از ایجاد ۴۰ مزرعه الگویی نوآوری در کشور تا پایان سال خبرداد.
رئیس سازمان زیباسازی شهر تهران «هویت‌بخشی شهری»، «مردمی‌سازی» و «هوشمندسازی» سازمان زیباسازی را سه رویکرد این سازمان در جهت حرکت به سمت چشم انداز تهران؛ کلانشهر الگوی جهان اسلام عنوان کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ