بسیاری از افراد عاشق این هستند که روش‌ها و متد‌های جدید را امتحان کنند، نه به خاطر اینکه از پول خرج کردن بیزارند، بلکه می‌خواهند ببینند که کدام روش تاثیر بیشتری دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌رسد که دوران خودرو‌های با قابلیت پرواز نزدیک‌تر می‌شود، اما در این مسیر چالش‌های بزرگی باقی مانده که باید حل شوند.
بارسلونا به ایلکای گوندوگان قول داده که در ثبت قراردادش مشکلی وجود نداشته و او فصل آینده را بدون مشکل آغاز خواهد کرد. اما آیا بارسا به راحتی قادر به ثبت قرارداد این ستاره خواهد بود؟
افسانه زلدا: اشک‌های پادشاهی، یک بازی پیشگامانه با عمقی بی اندازه تازه‌ترین قسمت از مجموعه نینتندو است که عملکردی موفق داشته است.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پایان بازی به انتقاد از شرایط برگزاری مسابقه تیمش برابر ملوان پرداخت.
سرمربی هوادار تاکید دارد تیمش روز بدی مقابل استقلالی‌های آماده داشت.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل هوفنهایم عملکرد بایرن را ناامیدکننده خواند و گفت تیمش فورا به روحیه‌ای جدید نیاز دارد.
سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام بابت برکناری آنتونیو کونته ابراز تاسف کرد.
علیرضا بیرانوند شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی صحبت های جالبی را مطرح کرد.
سرانجام اینکه استقبال مردم و جریانات سیاسی از توافق اخیر فضا را برای طرح یک پرسش جدی آماده می‌کند؛ پرسش آن است که شیوه‌هایی که در دو، سه دهه گذشته در سیاست خارجی جریان داشته و عمدتا حول محور ایجاد تنفر و فاصله گرفتن از دنیا می‌چرخیده قابل بازنگری، تجدیدنظر و تغییر اساسی نیست؟
جریان اصولگرا و دولت فعلی برای ماندگاری در قدرت به شدت به اتفاق اخیر و پیامد‌های مثبت آن نیازمند بود. حال اگر توان حفظ و اداره آن را داشته باشد، می‌تواند به تثبیت و تقویت موقعیت خود در آینده از جمله انتخابات ۱۴۰۴ امید بالایی پیدا کند. این فرصت برای رییسی هم از آن جهت مغتنم است که می‌تواند کاندیدا‌های اصولگرا در انتخابات بعدی که رویای حذف او و استقرار در پاستور را دارند، سر جای‌شان بنشاند.
سرمربی آرسنال تاکید کرد که تیمش در بازی مقابل سیتی نتوانست از فرصت های خوبی که داشت استفاده کند.
جالب اینجاست که این اولین باری نیست که در اعلام خبر تعطیلی‌ها مشکل داریم، حدود ۱ ماه پیش درباره تعطیلی مربوط به آلودگی هوا در گزارشی نوشتیم که «واقعا تصمیم برای تعطیلی به‌موقع را هم ندارید؟» که حالا احتمالا باید تیترش را اینگونه اصلاح کنیم که «واقعا توانایی اعلام هیچگونه تعطیلی را ندارید»
وسلی اسنایدر از اینکه منچستریونایتد قصد دارد ووت وخهورست را جانشین رونالدو کند، ابراز تعجب کرد.
سرمربی النصر با ذوق خاصی در کنفرانس مطبوعاتی مراسم معارفه رونالدو حضور پیدا کرد.
آزمایش‌های سازگاری هر بار که فردی نیاز به تزریق خون دارد بدان خاطر است که انواع زیادی از پلاسمای انسانی وجود دارد.
ویرژیل فن‌دایک، مدافع لیورپول، در آستانه دیدار بزرگ این تیم مقابل منچسترسیتی می‌گوید هر چه فکر می‌کند متوجه نمی‌شود که چرا قرمزها در فصل جاری پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شده‌اند.
با اعلام پاداش باشگاه‌ها از جام جهانی، اهمیت داشتن نماینده بیشتری در تیم‌ملی بیشتر از گذشته می‌شود.
می‌گویند تبانی شده و من از این ناراحتم. اگر قرار است تلفن کسی شنود شود، اولین نفر خودتان هستید؛ شخص خودت را باید شنود کنند و ببینند در استقلال چه خبر است.
سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام، از اینکه توانست با زدن سه گل به نیمکت نشینی اش واکنش نشان بدهد، ابراز خشنودی کرد.
کامران قاسمپور امشب نشان داد که چرا او را یکی از بهترین زیرگیرهای حال حاضر دنیا می نامند.
ارلینگ هالند در مستندی که به زودی از او پخش خواهد شد، همراه با پدرش در مورد دلیل انتخاب سیتی و رد پیشنهاد رئال صحبت کرده است.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از پیروزی برابر سپاهان به تمجید از قضاوت علیرضا فغانی پرداخت.
بسیاری از غذا‌های ناسالم محبوب حاوی مواد شیمیایی و رنگ‌های مضری هستند که می‌توانند خطرناک باشند. برخی از این مواد شیمیایی که دوست داریم شامل طعم دهنده‌ها و رنگ‌های مصنوعی، نگهدارنده‌ها و شیرین‌کننده‌های مصنوعی هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ