کامران قاسمپور امشب نشان داد که چرا او را یکی از بهترین زیرگیرهای حال حاضر دنیا می نامند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شما هم به عشق ته‌دیگ، غذای پلویی می‌خورید؟ واقعا یکی از لذیذترین خوردنی‌ها که به خاطر چرب و چیلی بودنش خیلی هم چاق‌کننده است همین ته‌دیگ محبوب خودمان است! نمی‌شود ازش گذشت، حتی وقتی رژیم هم گرفته‌ای باز یک ناخنک به ته‌دیگ زدن مجاز است!
به نظر می‌رسد که دوران خودرو‌های با قابلیت پرواز نزدیک‌تر می‌شود، اما در این مسیر چالش‌های بزرگی باقی مانده که باید حل شوند.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: دشمنان، با حذف بهشتی جنایت بزرگی مرتکب شدند و خیانت بزرگی به ملت ایران کردند، ولی در این واقعیت نمی‌توان تردید کرد که آن‌ها تشخیص درستی از او داشتند و می‌دانستند که اگر او را حذف نکنند نظام جمهوری اسلامی به اهداف خود می‌رسد و مردم ایران همواره با عشق و علاقه قلبی از این نظام حمایت خواهند کرد.
تیاگو سیلوا، مدافع چلسی، می‌گوید سیلویو برلوسکونی به او یاد داده که چطور باید یک هوادار واقعی برای میلان باشد.
پرسپولیسی بودن و علاقه وحشتناک داشتن به فرهاد مجیدی- تولد 47 سالگی مردی که عصاره واقعی استقلالی بودن است.
کارباین M۴ به خانواده‌ای از کارباین‌های (انواع کوچک‌شده) تفنگ ام۱۶ گفته می‌شود که همگی الگوگرفته از اسلحه ای‌آر ۱۵ به طراحی یوجین استونر در شرکت آرمالایت هستند. ام۴ کارباین در واقع نوع کوتاه‌شده و سبک‌شده تفنگ تهاجمی ام۱۶آ۲ است و با آن ۸۰ درصد اشتراک قطعات دارد. تولید ام۴ در سال ۱۹۹۴ در شرکت کلت آغاز شده و هم‌اکنون به همراه‌ام۱۶آ۴ سلاح سازمانی اصلی ارتش آمریکاست و در بیشتر واحد‌ها جای مدل قدیمی‌تر ام۱۶آ۲ و سلاح کمری برتا ام۹ را گرفته‌است.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پایان بازی به انتقاد از شرایط برگزاری مسابقه تیمش برابر ملوان پرداخت.
انتظار کشیدن برای پیدا کردن زمان مناسب برای وارد شدن به یک رابطه، اگرچه چالش برانگیز است، اما می‌تواند ما را به سمت یک شراکت بر اساس عشق واقعی و علایق مشترک سوق دهد، نه تنهایی یا ترس از مجرد بودن.
سرمربی هوادار تاکید دارد تیمش روز بدی مقابل استقلالی‌های آماده داشت.
خیابان مختاری در واقع نام سرپاس رکن‌الدین مختاری را یدک می‌کشد؛ مردی با قریحه هنری و با آثار ماندگار بسیار در تاریخ موسیقی ایران، عاشق گل و گیاه، (بخشی از خیابان مختاری باغ‌های او بود) و رئیس شهربانی وقت. اما بشنوید که مبارزان سیاسی روزگار او درباره‌اش می‌گفتند در قساوت و بی‌رحمی از رضاشاه جلوتر است.
در حال حاضر، ربات‌های واقعی روزبه‌روز در دنیای واقعی محبوب‌تر می‌شوند و بسیاری از آن‌ها می‌توانند گفتار و حالت‌های چهره انسان را با دقت وهم‌آوری تقلید کنند.
سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام بابت برکناری آنتونیو کونته ابراز تاسف کرد.
علیرضا بیرانوند شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی صحبت های جالبی را مطرح کرد.
سرمربی آرسنال تاکید کرد که تیمش در بازی مقابل سیتی نتوانست از فرصت های خوبی که داشت استفاده کند.
برخلاف مردها، درک نشانه‌های عشق واقعی یک زن از جمله زبان بدن او، اندکی مشکل است. اما سؤال اینجاست که چگونه می‌توان تشخیص داد که زنی که عاشق او هستید، واقعاً شما را دوست دارد؟
فرهنگ عامه به نوعی این معادله ریاضی را فرمول عشق در نظر گرفته است. اکنون معادله 0= Φ(i∂+m)از دنیای علمی فراتر رفته و به خالکوبی روی بدن جوانانی تبدیل شده که عشق خود را با قفل‌های روی نرده‌های پل مُهر و موم می‌کنند.
جالب اینجاست که این اولین باری نیست که در اعلام خبر تعطیلی‌ها مشکل داریم، حدود ۱ ماه پیش درباره تعطیلی مربوط به آلودگی هوا در گزارشی نوشتیم که «واقعا تصمیم برای تعطیلی به‌موقع را هم ندارید؟» که حالا احتمالا باید تیترش را اینگونه اصلاح کنیم که «واقعا توانایی اعلام هیچگونه تعطیلی را ندارید»
وسلی اسنایدر از اینکه منچستریونایتد قصد دارد ووت وخهورست را جانشین رونالدو کند، ابراز تعجب کرد.
بسیاری از افراد عاشق این هستند که روش‌ها و متد‌های جدید را امتحان کنند، نه به خاطر اینکه از پول خرج کردن بیزارند، بلکه می‌خواهند ببینند که کدام روش تاثیر بیشتری دارد.
دکتر علی سالاری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور گفت: پزشکان خانواده ماهانه ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان حقوق می‌گیرند. بسیاری از پزشکانی که مطب داشتند، اکنون مطب‌شان در حد ۲ تا ۵ بیمار دارد که واقعا اگر عشق و علاقه به پزشکی نباشد، باید مطب‌شان را ببندند. پزشکان اورژانس ما که در بیمارستان‌ها سخت‌ترین کار را انجام داده و بی‌خوابی و محیط طاقت‌فرسا را تحمل کرده و به ارائه خدمت ادامه می‌دهند، درآمدشان در حد حقوقی زیر خط فقر است. اگر خط فقر را ۱۸ میلیون تومان در نظر می‌گیرند، گزارش‌هایی داریم که پزشکان ما ۹ تا ۱۵ تومان حقوق دارند؛ یعنی قاطبه جامعه پزشکی این درآمد‌ها را دارند. حال ممکن است در هر قشری درصد کوچکی سلبریتی هم باشد که درآمد‌های بالا و نجومی هم داشته باشند، اما درست نیست که این درآمد‌ها را به همه آن قشر تعمیم دهیم.
می‌گویند تبانی شده و من از این ناراحتم. اگر قرار است تلفن کسی شنود شود، اولین نفر خودتان هستید؛ شخص خودت را باید شنود کنند و ببینند در استقلال چه خبر است.
دکتر ربابه نوری، عضو تیم تخصصی مهارت‌های زندگی گفت: عشق در عین حالی که یک هیجان است، نوعی نیاز هم محسوب می‌شود و به هنگام تجربه آن هورمون‌های خاصی در بدن ترشح می‌شود.
کرونا در حالی در سال جدید قربانی می‌گیرد که یکی از بحران‌های همچنان برقرار، بحران اظهارنظر است. در واقع در وقت بحران، این فرهنگ هنوز وجود ندارد و زمینه‌های قانونی نیز تعریف نشده که فقط اشخاص مسئول و متخصص اظهارنظر تخصصی کرده و خود را مرجع معرفی کنند.
کرونا در حالی در سال جدید قربانی می‌گیرد و یکی از بحران‌های همچنان برقرار، بحران اظهارنظر است. در واقع در وقت بحران، این فرهنگ هنوز وجود ندارد و زمینه‌های قانونی نیز تعریف نشده که فقط اشخاص مسئول و متخصص اظهارنظر تخصصی نمایند و خود را مرجع معرفی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ