سرمربی آرسنال تاکید کرد که تیمش در بازی مقابل سیتی نتوانست از فرصت های خوبی که داشت استفاده کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۲ شهرک‌نشین صهیونیست در نتیجه عملیات ضدصهیونیستی و تیراندازی از سوی یک فلسطینی در حواره واقع در جنوب نابلس به هلاکت رسیدند.
۲ شهرک‌نشین صهیونیست در نتیجه عملیات ضدصهیونیستی و تیراندازی از سوی یک فلسطینی در حواره واقع در جنوب نابلس به هلاکت رسیدند.
در شهری مثل تهران بالاتر از ۶۰ درصد هزینه‌های خانواده صرف اجاره بها می‌شود. خانواده‌ای که ۲۰ میلیون تومان درامد دارد گاهی تا ۱۵ میلیون تومان بابت اجاره واحد هزینه می‌کند، این درحالی است که حقوق و دستمزد زیر بیست درصد افزایش پیدا می‌کند و دولت نیز تورم را ۴۶ درصدی می‌داند و ادعای کنترل تورم را دارد. در برخی دیگر از اقلام پر مصرف از جمله مرغ، گوشت و لبنیات نیز وضعیت به همین ترتیب است و مردم می‌بینند که این اقلام با تورم بالاتر از تورم ۴۶ درصدی که دولت اعلام کرده است فروخته می‌شود. در نتیجه این شائبه پیش می‌آید که تورم اعلام شده از سوی دولت با واقعیت بازار، همخوانی ندارد.
سپهر، استاد علوم سیاسی معتقد است در ایران به انقطاع علمی دچار هستیم یعنی همانطور که علوم تجربی خیلی دیر وارد کشور شد و هنوز هم به جایگاه واقعی خود در کشور نرسیده‌اند، به طریق اولی شک و تردید نسبت به علوم انسانی نیز تداوم یافت. سپهر به هم‌میهن گفت: «درگذشته علوم تجربی و علوم انسانی مبتنی بر نقلیات بزرگان بودند، اما در دوران جدید ابتدا علوم تجربی و بعد علوم انسانی مورد تردید قرار گرفتند و روش‌های جدید‌تر به درون این علوم راه یافتند؛ به‌نحوی که سخن بزرگان دیگر قابل استناد نبود.»
اشک در تمساح‌ها ممکن است در نتیجه صدای خش خشی باشد که از خود تولید می‌کنند، رفتاری که با گرفتن طعمه و تغذیه همراه است و یک رفتار نمایشی و دفاعی است.
سنگال در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه 4-2 برزیل را شکست بدهد.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، تاکید کرد که تیمش امشب می توانست یوونتوس را شکست دهد.
در نتیجه، استفاده از تلفن در حین پرواز در حال حاضر به توانایی هواپیما برای عملیات آسیب نمی‌رساند، اما خدمه کابین ممکن است ترجیح دهند در ارائه خدمات در طول پرواز به همه مسافران تاخیر نداشته باشند.
وقتی خرس کوکایینی واقعی در جنگل پیدا شد، حدود دو ماه از مرگش می‌گذشت و برخلاف آنچه در فیلم نشان می‌دهند هیچ نشانه‌ای از رفتار غیرعادی او پیش از مرگ پیدا نشد.
وقوع درگیری گسترده در منطقه قباطیه واقع در جنوب شهر جنین در نتیجه یورش نظامیان صهیونیست رخ داد.
هافبک پیکان می‌گوید تیمش نمایش خوبی ارائه می‌دهد اما با بدشانسی در کسب نتیجه مواجه شده است.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان این که از نتیجه بازی با پیکان رضایت ندارم، از هواداران نساجی تقدیر کرد و گفت: آن ها هودار واقعی تیم هستند.
نتیجه مطالعه‌ای تازه نشان می‌دهد که چربی اضافی روی ران و سلولیت ممکن است واقعا برای سلامتی شما مفید باشد. این موضوع کاملا در تضاد با این باور رایج است که چربی اضافی با افزایش خطر بیماری قلبی، دیابت نوع ۲، سکته مغزی یا بیماری عروق کرونر مرتبط است.
شاید اگر در همان ماه‌های ابتدای بر اساس پیشرفت مذاکرات توسط تیم دیپلماتیک دولت قبل، مذاکرات به نتیجه ختم می‌شد، هیچ‌گاه گرایش ایران به حصول توافق، موضعی از روی ضعف مورد ارزیابی قرار نمی‌گرفت. در واقع، آن‌گاه که توافق باید امضا می‌شد، نشد و اکنون که همه از برجام و آینده‌اش ناامید شده‌اند، احیای آن، کاری بس سخت خواهد بود.
دراگان اسکوچیچ به تحلیل بازی ایران و انگلیس می‌پردازد و معتقد است این شکل واقعی تیم ملی ایران نبوده است.
رادیو زیت لهستان اعلام کرد سه‌شنبه شب دو موشک به روستای پرژوودوف در منطقه ویوودشیپ لوبلسکی شرق لهستان واقع در مرز اوکراین اصابت کرده و جان ۲ تن را گرفته است.
بررسی ها نشان می دهدطی سال‌های بعد از ابلاغ سیاست‌های اصل ۴۴، گسترش مالکیت عمومی جایگاه واقعی خود را پیدا نکرده است.
تیم ملی فوتبال آمریکا روز جمعه در آخرین بازی دوستانه خود در آستانه جام جهانی مقابل تیم ژاپن در آلمان با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین در توییتی نوشت که هم‌اکنون شانس عبور از "خط پایان" مذاکرات وین وجود دارد.
نتیجه یک پژوهش که در آن ۲۰ هزار نفر مورد بررسی قرار گرفتند نشان داد که خوردن تا ۱۰۰ گرم شکلات از جمله شکلات شیری در روز با کاهش خطر بیماری قلبی و سکته مرتبط است.
ما و همه مدیران نهاد وکالت قائل بر این هستیم که در یک مقطع زمانی تاریخی هستیم که استقلال این نهاد را با چالشهای جدی مواجه کرده است و حفظ استقلال این نهاد به عنوان یک خط قرمز مورد توجه همه مدیران این نهاد است ما و همه مدیران بنا داریم از تمام ظرفیت و توانمان استفاده کنیم لذا تعهد خود را از نوع تعهد به وسیله نمی دانیم و به نتیجه هم توجه می کنیم.
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین در توییتی از آمادگی مذاکره‌کنندگان روسی برای به نتیجه رساندن مذاکرات هسته‌ای بر سر احیای برجام خبر داد.
دکتر مصطفی لو مشاور وزیر و نایب رئیس هیت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری: قطعاً شور و اشتیاقی که در فولاداکسین خوزستان هست را طی گزارشی به وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه خواهیم داد.
ما و همه مدیران نهاد وکالت قائل بر این هستیم که در یک مقطع زمانی تاریخی هستیم که استقلال این نهاد را با چالشهای جدی مواجه کرده است و حفظ استقلال این نهاد به عنوان یک خط قرمز مورد توجه همه مدیران این نهاد است ما و همه مدیران بنا داریم از تمام ظرفیت و توانمان استفاده کنیم لذا تعهد خود را از نوع تعهد به وسیله نمی دانیم و به نتیجه هم توجه می کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ