مواجهه با آنچه در جامعۀ ما «بی‌حجابی» نامیده می‌شود باید کاملاً هوشمندانه و واقع‌بینانه باشد. چنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی هشدار دادند ضعف حجاب بعضی از بانوان را نباید به معنای بی‌اعتقادی آنان به مبانی دینی و مخالفت آنان با انقلاب و جمهوری اسلامی دانست
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به طور کلی توصیه می‌شود که گوشی هوشمند خود را تنها با استفاده از شارژر همراه آن در جعبه اصلی شارژ کنید. علاوه بر این گفته می‌شود که شارژ گوشی باید همواره بین ۲۰ تا ۸۰ درصد نگه داشته شده و از خالی شدن کامل باتری جلوگیری کنید. به عبارت دیگر بهترین زمان شارژ باتری گوشی پیش از خاموش شدن آن است.
والدین علاوه بر آموزش استفاده از فضای مجازی به کودک، باید در انتشار تصاویر فرزندان خود هم محتاط بوده و این حس را به کودک نیز منتقل کنند.
منابع داخلی نشان می‌دهد که لئوپارد ۵ ممکن است دارای ساختار «بدنه غیر باربر» همراه با سیستم کنترل بدنه هوشمند Cloud car-p BYD باشد. علاوه بر این، انتظار می‌رود که به پلتفرم هیبریدی نوآورانه DM-o مجهز شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما قدرتمند هستیم و دشمنان ما دیگر هر روز نمی‌گویند که گزینه روی میز داریم که فقط به دلیل توان موشکی و نظامی ما نیست، بلکه به دلیل پشتیبانی مردم است و هر چقدر علاقه مردم به نظام بیشتر باشد، پایه‌های نظام اسلامی بر قلب‌های مردم است.
دوغ به دلیل طبع سردی که دارد باید به ادویه‌ها و چاشنی‌های مخصوصی مخلوط شود این ادویه‌ها علاوه بر طعم خوبی که به دوغ و ماست می‌دهند طبع آن را نیز گرم می‌کند.
به جد معتقدم اگر در شرایط کنونی افراد مطلعی به موضوع حقابه ورود کنند و دولت برای سیستان آماده پرداخت هزینه باشد، با طالبان به توافق می‌رسیم ... اگرچه حقابه یک قرارداد بین‌المللی است و دولت همسایه افغانستان ازنظر قانونی موظف به تأمین حقابه است. اما واقعیت‌های منطقه از فرآیند دیگری حکایت می‌کند. لازم است تدابیری اتخاذ گردد تا عمل به قرارداد علاوه بر ما برای آن‌ها نیز سودمند باشد.
سگ‌های وحشی آفریقایی فوق العاده باهوش هستند. با استفاده از تاکتیک‌های هوشمندانه برای شکار استفاده می‌کنند. علاوه بر این، آن‌ها از ذهن قوی خود برای محافظت و مراقبت از خانواده استفاده می‌کنند.
مصرف ماده معدنی پتاسیم باید به اندازه کافی باشد؛ زیرا علاوه بر این که سطوح بسیار پایین آن برای قلب خطرناک است، سطوح بسیار بالای پتاسیم نیز می‌تواند منجر به ایست قلبی شود.
محمدرضا زنوزی می‌گوید علاوه بر 20 بازیکن بزرگسال، سازمان لیگ باید سهمیه جذب چهار بازیکن خارجی را هم بدهد.
جنگ با ایران، در مقام ایده، محتمل و ممکن به نظر می‌رسد، اما عملیاتی کردن آن به شدت هزینه‌بردار و همراه با تبعات غیرقابل پیش‌بینی است. ایران نه عراق جنگ اول خلیج فارس است و نه رژیم بعث ۲۰۰۳. موقعیت ژئوپلیتیک و توانمندی‌های نظامی ایران هر گونه نقشه برای تهاجم نظامی را تا حدود زیادی نامحتمل می‌کند. شاید آغاز جنگ آسان باشد، اما پایان دادن به آن بسیار دشوار خواهد بود. علاوه بر توانمندی‌های متمرکز، بال‌های منطقه‌ای ایران در قالب نیرو‌های نیابتی، توانمندی‌ای ویژه است که می‌تواند هزینه‌های بزرگی را بر متهاجمان وارد کند.
اظهارات این هفته مولوی عبدالحمید علاوه بر اینکه از نظر دینی بر آن اشکال وارد است و باید دید آیا وی فتوای جدیدی دراین‌باره دارد یا خیر، خلاف امنیت ملی کشور نیز بود.
علاوه بر نیروهای پرستاری که میل و قصد مهاجرت پیدا می‌کنند، باید متوجه رفتن برخی از پزشکان هم باشیم. در حالی که در تأمین پزشک مورد نیاز مناطق محروم و کم برخوردار، دچار مشکل هستیم.
تبریز- دبیر شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه مازوت‌سوزی باید برای سلامت مردم متوقف شود، گفت: صنایع آلاینده باید علاوه بر پرداخت عوارض آلایندگی، اقدام به اصلاح و حذف آلایندگی خود کنند.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو در سال جاری اظهار داشت: تا پایان سال، ۹۰ هزار خودرو وارد کشور می‌شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو سال جاری اظهار داشت: تا پایان سال ۹۰ هزار خودرو وارد کشور می شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو سال جاری اظهار داشت: تا پایان سال ۹۰ هزار خودرو وارد کشور می شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو سال جاری اظهار داشت: تا پایان سال ۹۰ هزار خودروی اقتصادی وارد کشور می شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو تا پایان سال اظهار داشت: تا پایان سال ۹۰ هزار خودروی اقتصادی وارد کشور می شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، تاکید کرد که تیمش علاوه بر لیگ قهرمانان باید در بوندسلیگا هم نتیجه بگیرد.
سید حسن خمینی: شخص رهبر انقلاب اسلامی که علاوه بر جایگاه حقوقی از ویژگی های ممتاز اخلاقی برخوردارند و از سرآمدان روزگار خود هستند، برای همه کسانی که با معظم له از دور یا نزدیک آشنایی دارند دارای احترام ویژه ای هستند و برای بخش های بزرگی از مردم از چنان احترامی برخوردارند که توهین به ایشان مانع بزرگ هر نوع تفاهم و گفت و گوست.
عباسی گفت: اروپایی‌ها باید تضامین لازم را بدهند که تحریم‌ها برداشته خواهد شد و پرونده PMD نیز بسته خواهد شد. حتی از نظر بنده باید خسارت نیز پرداخت کنند.
شیراز - معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: پروژه های عمرانی باید علاوه بر حل معضل ترافیک محدوده، امکان شکوفایی اقتصادی مردم محروم منطقه را نیز داشته باشد، لذا باید به شکل یک طرح اقتصادی اجرا شود.
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: باید تلاش کنیم از رویدادهای ورزشی علاوه بر استعدادیابی به عنوان موقعیتی برای تربیت استفاده کنیم.
علاوه بر افزایش جریمه‌ها ابزارهایی در اختیار تعزیرات قرار گرفته که باید به خوبی برای نظارت بر بازار استفاده شود این ابزارهای قانونی از جریمه هم مهمتر است؛ اکنون روسای شعب اختیار دارند قبل از صدور رأی اگر از تخلف آن واحد صنفی اطمینان یابند می توانند آن واحد را پلمب کنند و از این مهمتر نصب تابلو تخلف است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ