صابر کاظمی در مواقع حساس با اعتماد به نفس بالا برای زدن سرویس به زمین می‌رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: هنوز برای صحبت درباره فینال زود است و باید روی مسابقات بعدی تمرکز کنیم.
اصفهان- وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در اولین مرحله از سفر خود به استان اصفهان بر تلاش این وزارتخانه برای بهینه‌سازی سرویس‌های بهداشتی این محور تاریخی و گردشگری تأکید کرد.
اصفهان- وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در اولین مرحله از سفر خود به استان اصفهان بر تلاش این وزارتخانه برای بهینه‌سازی سرویس‌های بهداشتی این محور تاریخی و گردشگری تأکید کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه با ارائه کنندگان سرویس‌های فناورانه در ایام اربعین، تاکید کرد که اثر خدمات فناورانه در این ایام جلوه و اثربخشی بیشتری دارد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه با ارائه کنندگان سرویس‌های فناورانه در ایام اربعین، تاکید کرد که اثر خدمات فناورانه در این ایام جلوه و اثربخشی بیشتری دارد.
یکی از رهبران ائتلاف فتح عراق از شکست فشارهای آمریکا برای بازگرداندن بی قید و شرط عناصر داعشی از اردوگاه الهول سوریه به عراق خبر داد.
ذبیح پور با گلایه از حکم ضعیف دادگاه در پرونده اول سپیده قلیان گفت: به نظر می‌رسد محکومیت ضعیفی که در شکایت اول برای ایشان صادر شده بود باعث شد که دوباره جسارت پیدا کند و ادعا‌های کذب و داستان سرایی‌های عجیبی را مجدد علیه بنده مطرح کند بدون اینکه متوجه عواقب آن باشد.
رئیس‌جمهور صربستان امروز در سخنانی اعلام کرد: سرویس‌های خارجی در کودتای روسیه دخالت داشتند؛ اما «پوتین» شخصا شورش را متوقف کرد.
رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران درگفتگو با رسانه KHAMENEI.IRگفت: بررسی‌های اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه بیانگر نقش‌آفرینی و مشارکت سرویس‌های اطلاعاتی نزدیک به ۲۰ کشور در اغتشاشات ۱۴۰۱ است.
روابط عمومی وزارت ارتباطات وغناوری اطلاعات از تصویب سرویس‌های جدید در کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی برای حذف استعلامات کاغذی و ارائه خدمات هوشمند خبر داد.
رئیس‌جمهور منطقه خودمختار چچن امروز گفت که سرویس‌های اطلاعاتی غرب و اوکراین در حال آماده سازی حملات تروریستی علیه وی هستند.
یکی از اهداف اصلی "بانک ایران زمین" در اکوسیستم بانکداری، کسب تجارب متفاوت توسط مشتریان است تا بتواند در کنار خدمات بانکی، سرویس‌های بیشتری را دریافت کند.
پس از حضور بی سابقه ۲۵۰ هزار نمازگزار فلسطینی در دومین جمعه ماه رمضان در مسجدالاقصی، روزنامه هاآرتص جمعه سوم ماه رمضان را آزمونی مهم و حقیقی برای دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی دانست.
سارا فلاحی رئیس کمیته هسته‌ای مجلس گفت: متاسفانه افرادی که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به عنوان بازرس به کشور‌های مختلف می‌فرستد از سرویس‌های جاسوسی هستند. از سوی دیگر آژانس وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی است لذا بهانه‌های مختلف مطرح می‌کند تا فشار بیشتری به ایران بیاورد.
در اغتشاشات اخیر در حالی که سرویس‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل و انگلیس همه مزدوران خود و رسانه‌های وابسته را به صف کرده و دستور جنایت، شرارت، ترور و حتی اقدامات تجزیه‌طلبانه را صادر کرده بودند، خاتمی و موسوی و برخی افراطیون مدعی اصلاحات، اغتشاشگران اجاره‌ای را معترض جا زده و خواستار مدارا با آن‌ها شدند. ضمن این که خاتمی به اعتبار سوء عملکرد دولت ائتلافی روحانی، متهم اصلی در فریب انتخاباتی مردم و نارضایتی بعدی مردم از شرایط اقتصادی است.
زارع پور درباره رفع فیلتر بعضی از پلت‌فرم‌های خارجی به صورت کامل اظهار کرد: من قبلاً اعلام کرده ام که کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، متولی فیلترینگ است و و حدود ۱۳عضو دارد که دولت یکی از اعضای آن است. تلاشمان این است محدودیت‌هایی که قابلیت برطرف شدن را دارند، برداریم و ان‌شالله طی دو روز آینده خبر‌های خوشی در این زمینه خواهید شنید.
کمیته موسوم به مبارزه با تروریسم رژیم صهیونیستی از اشغالگران صهیونیست خواست تا در شرایط فعلی با توجه به افزایش نفرت عمومی و مخالفت های مردمی به قطر سفر نکنند!
کمیته موسوم به مبارزه با تروریسم رژیم صهیونیستی از اشغالگران صهیونیست خواست تا در شرایط فعلی با توجه به افزایش نفرت عمومی و مخالفت های مردمی به قطر سفر نکنند!
مدیران "بانک ایران زمین" معتقدند که این بانک به عنوان بانک پیشتاز در ارائه خدمات بانکداری دیجیتال می‌تواند سرویس‌های مدرن بانکداری و خدمات دیجیتال را در جهت جذب مشتریان با تجربه متفاوت معرفی کند.
اما اگر قرار باشد، این فیلترینگ همچنان ادامه داشته باشد، کسب و کار‌های ایرانی با ضرر بسیار هنگفتی روبرو می‌شوند که این موضوع اجتناب ناپذیر است، از سوی دیگر هرچند تاکنون آلترناتیو‌هایی برای این موضوع در نظر گرفته شده، اما اینکه این جایگزین‌ها بتوانند کاری که گوگل انجام می‌دهد را با این وسعت و حجم انجام دهند، خود باید مشخص شود، اما به هر حال در این زمینه باید دید که آیا فیلترینگ ادامه خواهد یافت یا اینکه با آرام شدن اوضاع می‌توان، دوباره این سرویس‌هایی که فیلتر شده‌اند، رفع فیلتر می‌شوند.
محمد حسن روزی‌طلب (مدیرمسئول روزنامه ایران) گفت: در امارات ایرانی‌های زیادی زندگی می‌کنند ولی حتی یک تجمع دو نفره هم علیه جمهوری اسلامی شکل نگرفت، اما در برلین شاهد حضور هزاران نفر بودیم.
دستیار وزیر اطلاعات با بیان اینکه سرویس‌های جاسوسی و منافقین مستقیما اغتشاشگران را سازماندهی می‌کردند، گفت: با پرداخت هزینه های سنگین به اراذل و اوباش این عناصر ناامن کننده را به صحنه اغتشاشات جامعه وارد کردند.
با قطع فعالیت سرویس‌های ارسال پیامک، بسیاری از پلتفرم‌های ایرانی قادر به جذب کاربران جدید نخواهند بود. دلیل این تصمیم قضایی هنوز مشخص نیست،
وزیر ارتباطات گفت: وزارت ارتباطات با همراهی شرکت‌های دانش‌بنیان سرویس‌های ارتباطی متنوعی را برای زائران اربعین در نظر گرفته است و این خدمات در ایران و عراق به زائران ارائه می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ