قرار است طی یک ماموریت آزمایشی «شیپ ۲۴» به مدار زمین ارسال شود و در اقیانوس آرام نزدیک هاوایی فرود بیاید. به گفته ماسک استارشیپ احتمالا در ماه آینده میلادی به مدار زمین پرتاب خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور گفت:محدودیت سوخت‌گیری برای کارت‌های سوخت به استان و شهر بستگی دارد؛ در تهران می‌توانید ۶۰لیتر با کارت سوخت شخصی و ۴۰لیتر هم با کارت سوخت جایگاه بنزین بزنید.
مدیران بایرن مونیخ حاضر نیستند با قمیتی کمتر از بند فسخ تعیین شده یان زومر، دروازه‌بان این تیم، با انتقالش به اینتر موافقت کنند.
وزیر پیشین آموزش و پرورش گفت: شرط اصلی برای آنکه اکثریت مردم در انتخابات شرکت کنند این است که اجازه شرکت به کاندیداهایی از سلایق مختلف در انتخابات را بدهیم.
محمد مهاجری نوشت: بی‌حجابی به عنوان یکی از مظاهر فرهنگ ناصحیح، وقتی به مساله اول کشور تبدیل می‌شود قابل حل نخواهد بود. برای هر اقدامی در این زمینه که عمدتا نسل جوان زیر ۳۰ سال را دربرمی‌گیرد، باید پژوهش‌های حرفه‌ای و کاملا علمی انجام گیرد و مبتنی بر آن با حضور همه سازمان‌ها و افراد ذیصلاح، تصمیمات شدنی و قابل اجرا اتخاذ شود.
کادر فنی تیم ملی فوتبال برنامه ویژه‌ای را برای بازیکنانی که وظایف باشگاهی‌شان به پایان رسیده، تدارک دیده است.
اخراج مهرداد عبدی در نیمه اول بازی پرسپولیس، اعتراضات شدیدی را به دنبال داشته است.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: قانون جمعیت در بسیاری از موارد سلیقه‌ای اجرا می‌شود و بانک‌ها هم در اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری سخت‌گیری زیادی می‌کنند.
اردبیل- وزیر میراث فرهنگی، ‌صنایع دستی و گردشگری گفت: کشور آذربایجان سخت‌گیری‌های‌ مرزی خود را در همسایگی ایران و سایر کشورها کاهش بدهد تا توسعه بخش‌های تجاری، اقتصادی و گردشگری فراهم آید.
ویدیویی از سوخت‌گیری بمب‌افکن B-۵۲ روی آسمان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.
اسرائیل برای حمله احتمالی به ایران به ۴ تانکر هوایی سوخت‌گیری نیاز دارد.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: به دلیل حفظ جان و ایمنی در موضوعات پرخطر قطعاً سخت‌گیری خواهد شد.
بمب‌افکن B-۲۱ Raider به‌طور خاص طراحی شده است تا با کمترین نیاز به سوخت‌گیری مجدد بتواند مسافت‌های طولانی و مأموریت‌های پیچیده را به انجام برساند. این محصول همچنین قابلیت‌های پیشرفته‌ای دارد که اجازه انجام عملیات‌های ISR را می‌دهد.
فعالان حقوق بشر آلمان بر دولت در برلین فشار می‌آورند تا گام‌های قاطعی علیه تهران بردارد تا اجرای حکم اعدام جمشید شارمهد که تابعیت دوگانه آلمانی-ایرانی دارد، متوقف شود.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: ۲ مورد سرقت، در زمینه تراشه کارت سوخت داشتیم. تعدادی از شهروندان زمانی که برای سوخت‌گیری به پمپ بنزین مراجعه می‌کردند، برخی کارگران متاسفانه از فرصت سوءاستفاده کرده و تراشه کارت سوخت را درآورده و تراشه سوخته‌ای را جایگزین آن می‌کردند.
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران قبل از بازی با انگلیس با سختگیری عجیب مسئولان اجرایی فیفا در فیلمبرداری همراه بود.
یکی، دو روز گذشته شایعات تأییدنشده‌ای به راه افتاده مبنی بر اینکه از بازیکنان تیم ملی خواسته شده سرود ایران را حتما بخوانند و از آن‌ها تعهدی در این زمینه گرفته شده است. همان‌طور که عنوان شد این موضوع در حد شایعه است
محققان دانشگاه اشتوتگارت آلمان، موفق به ساخت موشک زمینی با سیستم تعلیق مستقل و چرخ‌های کربنی شده اند که رکوردی جدیدی را در گینس برای سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت به ثبت رسانده است.
موشک اس ال اس که قرار است در ماموریت آرتمیس یک کپسول اوریون را به ماه ببرد، تست سوختگیری حیاتی را با موفقیت پشت سر گذاشت.
لیگ برتر انگلیس مجازت‌های جدید و سنگینی علیه جیمی‌جامپ‌ها و کسانی که وسایل آتش‌زا به زمین مسابقه پرتاب می‌کنند وضع کرد.
تاریخ انجام آزمایش سوختگیری موشک اس ال اس که قرار است ماموریت آرتمیس یک را انجام دهد، ۲۱ سپتامبر اعلام شده است. به این ترتیب تاریخ پرتاب موشک و کپسول اوریون ۲۷ سپتامبر خواهد بود.
دومین تلاش ناسا برای انجام ماموریت آرتمیس یک و ارسال موشک اس ال اس همراه کپسول اوریون به مدار ماه به دلیل نشتی هنگام سوختگیری انجام نشد. این ماموریت احتمال دارد تا نیمه اکتبر انجام نشود.
درحالی که ناسا مشغول سوختگیری موشک اس ال اس برای انجام ماموریت «آرتمیس یک»است، اختلال فشار در بخش اکسیژن مایع رصد شده و مهندسان مشغول رفع آن هستند.
درحالی که ناسا مشغول سوختگیری موشک اس ال اس برای انجام ماموریت «آرتمیس یک»است، اختلال فشار در بخش اکسیژن مایع رصد شده و مهندسان مشغول رفع آن هستند.
اصفهان- مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: یک بازیکن خارجی در تمرینات سپاهان حاضر شد اما برای آسیب دیدگی کوچک توسط مورایس رد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ