لیست ساختمان‌های ناایمن در شهر تهران که ۱۱۹ ساختمان را در برمی‌گیرد، بنابر اعلام مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران ۴۰ درصد از ساختمان‌های دستگاه‌های دولتی را در خود جای داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: اختلاف دمای گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان به ۳۰ درجه سلسیوس می‌رسد.
اقدام کم‌سابقه مدیرعامل استقلال در خرید بازیکن بدون هماهنگی با سرمربی شرایط جدیدی در اردوگاه آبی‌پوشان پایتخت پدید آورده است.
ماجرای بازنگشتن علی کاظم، بازیکن عراقی جدید مس رفسنجان به ایران مورد توجه رسانه‌های عراقی قرار گرفته است.
اختلاف فرحناز ارباب با پگاه زنگنه علنی شد
این بازداشت در مسیر مبارزه قاطعانه دستگاه قضا با مفاسد اقتصادی، با صدور دستور قضایی و با اقدام غافلگیرانه ماموران به اتهام ارتشا و اختلاس انجام شده است.
رشت- ۳ کارمند شهرداری یکی از مناطق شهر رشت به جرم ارتشاء و اختلاس دستگیر شدند.
مربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: اختلاف این قهرمانی فقط دو امتیاز و یک شوت بود. به همین دلیل چیزی از ارزش‌های تیم خوب کاله کم نمی‌شود.
وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه میزان جریمه مدیران اسبق بانک مرکزی چقدر است و اگر نتوانند آن را پرداخت کنند، چه اتفاقی می‌افتد، گفت: اتهام افراد یاد شده، مشارکت در قاچاق کالا و ارز است که   به جزای نقدی و میزان دو برابر معادل ریالی در زمان تخلف محکوم شدند. اینکه سرانجام کار چیست، اصول دادرسی و اجرای احکام قطعی وجود دارد و به صورت کلی  قانونگذار گفته که اگر نتوانند پرداخت کنند، به تبع برای تادیه حقوق دولت، بازداشت خواهند شد.
وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه میزان جریمه مدیران اسبق بانک مرکزی چقدر است و اگر نتوانند آن را پرداخت کنند چه اتفاقی می‌افتد؟ گفت: اتهام افراد یاد شده مشارکت در قاچاق کالا و ارز است که   به جزای نقدی و میزان دو برابر معادل ریالی در زمان تخلف محکوم شدند. اینکه سرانجام کار چیست؟   اصول دادرسی و اجرای احکام قطعی وجود دارد و به صورت کلی  قانونگذار گفته که اگر نتوانند پرداخت کنند به تبع برای تادیه حقوق دولت،   بازداشت خواهند شد.
آبادان- تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با اختلاف اندک از سد شهرداری گرگان گذشت.
اولین بار سال ۱۳۷۷ و در دوره اصلاحات بود که انتخابات شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، این دوره از مدیریت شهری با موضوعات عجیب و غریبی روبه‌رو شد؛ موضوعاتی مانند اختلاف بر سر انتخاب شهردار، قصه جالب خواندن استعفای الویری از شهرداری، ترور حجاریان و... و در آخر اختلافات داخلی اصلاح‌طلبان به انحلال نخستین دوره شورای شهر تهران منجر شد.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی اظهار کرد: در ادامه مبازره قاطع دستگاه قضایی استان با سوء جریانات و فساد‌های مالی، با اعلام ضابط خاص مبنی بر وقوع تخلفات سازمان یافته فساد مالی ۵۰۰ میلیارد ریالی توسط یکی از اعضای شهرداری پیرانشهر به دادستانی این شهرستان، موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.
مسئولان شهری هنوز هیچ دلیل قانع کننده‌ای برای این اختلال که مشابه آن دستکم از دو ماه پیش در مترو آغاز شده است ارائه نداده اند.
تشکری هاشمی نیز در خصوص بودجه سازمان میادین میوه و تره‌بار گفت: اگر قرار باشد فقط در بررسی بودجه چند عدد و رقم را اعلام کنیم پس نقش نظارتی شورا چگونه اعمال می‌شود؟. ما دست سازمان‌ها را باز گذاشتیم در حالی که شورا باید سیاست‌گذاری کند، اما با این روش به ماشین امداد تبدیل خواهد شد. امروز مدیران سازمان‌ها آنقدر دست‌شان باز است که دست شورا و شهردار نیز آنقدر باز نیست.
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری تهران درباره اختلاس میلیاردی در این سازمان توضیحاتی داد.
شمس آذر موفق شد در دیدار معوقه از لیگ دسته اول یک برد شیرین کسب کند و اختلافش را در صدر زیاد کند.
مدیرعامل‌سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب، عنوان کرد: «شدت این انفجار به حدی بود که به ۱۰ منزل مسکونی در نزدیکی محل حادثه نیز خسارت وارد شده است». این حادثه به علت اختلاف خانوادگی اتفاق افتاده و در پی آن فرزند خانواده شیلنگ گاز را بریده و منزل که خالی از سکنه بوده را ترک می‌کند.
ستاره تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: انتظار بازی سخت‌تری داشتیم اما با عزم جزم، سعی در پیروزی با اختلاف زیاد داشتیم که کسب شد.
دزفول- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول گفت: اعضای باند اختلاس در سازمان فضای سبز شهرداری دزفول با اقدام به موقع شناسایی و بازداشت شدند.
انتشار جدیدترین نرخنامه انواع میوه در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران نشان می دهد محصولات ارائه شده در میادین ۳۰ تا ۴۱ درصد ارزان تر از قیمت میوه ها درخرده فروشی های سطح شهر است.
شهردار تهران گفت: تهران در حوزه بهداشت اختلاف فاحش و فاصله معناداری با سایر نقاط کشور دارد.
دروازه بان مس کرمان نسبت به اعتراضاتی که بابت اتلاف وقت وی صورت گرفته واکنش نشان داد و مدعی شد مصدومیت باعث شده تا در چند مرحله بازی را از جریان بیندازد.
رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان محکومیت مجموعاً ۱۸ نفر در پرونده شهرداری اشتهارد یادآور شد: کارمندان شهرداری یعنی کارپرداز، مسئول فضای سبز و مسئول جایگاه سوخت نیز بابت اختلاس، ارتشا و تصرف غیرقانونی در اموال شهرداری و ۱۳ نفر از پیمانکاران شهرداری نیز به اتهام پرداخت رشوه به حبس و جزای نقدی محکوم شدند.
دادستان مرکز استان هرمزگان از دستگیری دو نفر از مدیران سابق و هفت نفر از کارکنان شهرداری بندرعباس به اتهام اختلاس، کلاهبرداری و تعدی به اموال دولتی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ