نگاهی به اجلاسیه های اول و دوم ادوار یازده گانه مجلس نشان می دهد علی لاریجانی در مجالس هشتم و دهم با کسب ۲۳۷ رای، بیشترین رأی مثبت را از نمایندگان گرفته است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس توضیحات اخیر رئیس سازمان برنامه و بودجه در دولت دوازدهم مبنی بر مقایسه میزان انتشار اوراق مالی در دولت قبل با دولت فعلی را حاوی اطلاعات غلط دانست.
مقایسه میزان تولید علم و شیب رشد این تولیدات در کشور نشان از آن دارد که اگرچه میزان تولیدات و جایگاه علمی نسبت به گذشته تغییر زیادی نداشته اما شیب رشد علمی در بزنگاه مهمی قرار دارد.
بر اساس نتیجه تحقیقات Seat در سال ۲۰۱۸ دمای خودرو به میزان ۲۵ درجه سانتی گراد می‌تواند زمان واکنش خودرو را تا ۲۰ درصد در مقایسه با ۱۰ درجه سانتی گراد دمای کمتر کاهش دهد. حال فرض کنید اگر خودروی خود را برای مدت زمانی طولانی زیر آفتاب پارک کنید این میزان می‌تواند به ۶۰ درجه سانتی گراد نیز افزایش یابد.
میزان پرداخت تسهیلات بانک رفاه کارگران در دو ماهه ابتدای سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 109 درصد رشد داشته است.
میزان آب ورودی به سد‌های کشور تا ششم خردادماه معادل ۳۲میلیارد و ۸۶میلیون مترمکعب بوده که این عدد در مقایسه با سال گذشته که معادل ۲۵میلیارد و ۷۵میلیون مترمکعب بوده، ۲۸‌درصد کاهش داشته است. همچنین میزان آب خروجی از مخازن سد‌های کشور در این تاریخ معادل ۱۹میلیارد و ۸۵میلیون مترمکعب ثبت شده که این عدد در قیاس با سال گذشته که معادل ۱۷میلیارد و ۹۰میلیون مترمکعب بوده بیانگر کاهش ۱۱ درصدی است.
خوزه لوئیز مندیلیبار، سرمربی سویا، در آستانه دیدار تیش با رم در فینال لیگ اروپا با اشاره به تجربه مورینیو گفت آقای خاص تجربه فینال‌های متعددی را دارد ولی او در اولین فینالش به میدان می‌رود.
متخصص اطفال دانمارکی اشاره کرد که مردان دانمارکی تعداد اسپرم کم تر و میزان ابتلا به سرطان بیضه بالاتری در مقایسه با مردان فنلاندی در کشور همسایه شان داشتند. او به این نتیجه رسید که شاید بتوان گفت علت آن است که دانمارک صنعتی تر و آلوده تر از فنلاند می باشد.
نتایج نظرسنجی جدیدی نشان می‌دهد میزان محبوبیت جو بایدن در ماه میلادی جاری به شکل بی‌سابقه‌ای در مقایسه با یک سال و نیم گذشته به زیر ۴۰ درصد رسیده است.
بررسی وضعیت نقدینگی ریالی بخش غیر دولتی در نیمه اسفندماه سال ۱۴۰۱ در مقایسه با مقاطع مشابه سال های گذشته نشان می دهد که میزان کاهش رشد نقدینگی در طی سه سال گذشته بی سابقه بوده است .
بررسی وضعیت نقدینگی ریالی بخش غیر دولتی در نیمه اسفندماه سال 1401 در مقایسه با مقاطع مشابه سال های گذشته نشان می دهد که میزان کاهش رشد نقدینگی در طی سه سال گذشته بی سابقه بوده است .
مشهد ـ مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: نوروز امسال یک میلیون و ۹۳ هزار نفر از طریق اتوبوس جابجا شده اند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه ۲۱ درصد رشد داشته است.
اسماعیلی گفت: هرکاری باید طبق قانون انجام شود و ما هم طبق قانون با این بحث‌ها برخورد می‌کنیم. میزان آزادی‌بیان و فضایی که در کشور وجود دارد، قابل‌مقایسه با جا‌های دیگر نیست. ممکن است کسی هم خطایی کند و طبق قانون برخورد شود؛ بنابراین ما در وزارت فرهنگ طرفدار جدی اجرای کامل قانون هستیم.
دانشمندان هشدار داده‌اند که میزان سرطان لوزالمعده در سراسر ایالات متحده در حال افزایش است و این ارقام در میان زنان جوان‌تر در مقایسه با مردان هم‌سن «به سرعت» در حال افزایش است.
میزان تولید در مجتمع فولادصنعت بناب در 9 ماه منتهی به پایان آذر 1401 با وجود مشکلاتی همچون قطع برق و گاز، در مجموع به 702 هزار تن رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 10 درصد افزایش داشت.
به طور کلی در سال جاری امریکا شاهد شیوع بیش‌تر نورو ویروس در مقایسه با سال گذشته بوده است. داده‌ها نشان می‌دهند میزان شیوع آن در برهه‌هایی کم‌تر بود که پروتکل‌های مرتبط با پاندمی کووید مانند پوشش اجباری ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برقرار بودند و توانایی انتشار ویروس را مختل می‌کردند.
در حال حاضر میزان ورودی آب به سد‌های کشور تا ۲۳ بهمن‌ماه معادل ۹ میلیارد و ۶۱ میلیون مترمکعب بوده که این عدد در مقایسه با سال گذشته که عددی معادل ۱۰ میلیارد و ۷۷ میلیون مترمکعب بوده ۱۱ درصد کاهش داشته است.
در ۱۰ ماهه امسال بالغ بر ۱۰۳میلیون تن و به ارزش ۴۵میلیارد و ۳۰۰میلیون دلار صادر شده که این میزان صادرات غیرنفتی در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰ افزایش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
۲ پله آخر مصرف گاز که بالاترین مصرف را در کشور دارند در مقایسه با ۳ پله اول که کم‌ترین میزان مصرف را به خود اختصاص می‌دهند، ۳۶۲ درصد گاز بیشتری می‌سوزانند.
واقعیت‌های سیاست و الگوی رفتاری ایالات متحده در برابر ایران نشان می‌دهد منطق کنش رفتاری آمریکا به میزان قابل‌توجهی در مقایسه با سال گذشته تغییر پیدا کرده است. ایالات متحده همکاری با ایران برای نیل به توافق نسبتا پایدار و در ارتباط با موضوع هسته‌ای را تغییر داده و به میزان قابل توجهی با سیاست‌های اسرائیل و عربستان همگونی و هماهنگی پیدا کرده است.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: میزان بارندگی در این استان از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۵ درصد افزایش یافته است.
مشهد ـ معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ۲۵.۵ درصد رشد در میزان ورود زائر به مشهدالرضا در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۸ ثبت شده است.
ایستادن‌های متناوب در طول روز و بعد از غذا باعث کاهش گلوکز به میزان ۹.۵ درصد بیش‌تر در مقایسه با نشستن طولانی مدت می‌شود. پیاده روی متناوب در طول روز باعث کاهش بیش‌تر گلوکز به میزان متوسط ۱۷.۰۱ درصد در مقایسه با نشستن طولانی مدت در افراد می‌شود.
مدیرکل پزشکی‌قانونی استان تهران درباره میزان مراجعه به دلیل نزاع می‌گوید: در سه ماه نخست سال‌جاری ۲۶هزار و ۱۲۵ نفر به دلیل آسیب‌های ناشی از نزاع به مراکز پزشکی‌قانونی استان تهران مراجعه کرده‌اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که تعداد مراجعان به دلیل نزاع به مراکز پزشکی‌قانونی ۲۴هزار و ۳۲۸ نفر اعلام شده بود، ۷ درصد افزایش یافته است. براساس گزارش اداره کل پزشکی‌قانونی استان تهران از کل مراجعان به دلیل آسیب‌های ناشی از نزاع در سه ماهه نخست سال‌جاری، ۱۶هزار و ۵۱۱ نفر مرد و ۹۶۱۴ نفر زن بوده‌اند.
یافته‌ها نشان دادند شرکت کنندگانی که ۲۰ درصد یا میزان بیش‌تری از کالری روزانه‌شان را از غذا‌های فوق فرآوری شده دریافت می‌کردند در مقایسه با افرادی که رژیم‌های غذایی حاوی غذا‌های فرآوری شده اندکی بودند کاهش بسیار سریع‌تری در عملکرد شناختی طی ۶ تا ۱۰ سال داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ