اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع پرسپولیس می‌گوید این تیم با مشکلات مالی روبرو است و نباید هیچ بازیکنی دغدغه‌ای به جز فوتبال داشته باشد.
رشت - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر فعالسازی اقتصاد دریا محور در گیلان، گفت: تحت هیچ شرایطی نباید کارخانه‌ای در دولت سیزدهم تعطیل شود.
رئیس جمهور تملک واحدهای تولیدی از سوی بانک‌ها و توقف تولید را برخلاف سیاست اشتغال‌زایی دانست و تصریح کرد: هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل بدهی به نظام بانکی تعطیل شود و بانک‌ها بازپرداخت تسهیلات خود را از مسیرهای دیگری پیگیری نمایند.
عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال و کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم‌های دیگر به خوبی خود را آماده کرده‌اند اما آبی پوشان هیچ قدم مثبتی برنداشتند گفت: نباید از این تیم انتظار معجزه داشت.
رئیس جمهور گفت: هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل بدهی به نظام بانکی تعطیل شود و بانک‌ها بازپرداخت تسهیلات خود را از مسیرهای دیگری پیگیری نمایند.
پیشکسوت استقلال با اشاره به مشکلاتی که این تیم برای شروع فصل بیست و سوم لیگ برتر دارد گفت: تا وقتی که پول نباشد هیچکس نمی‌تواند برای این تیم کاری انجام دهد.
آاس امروز ادعا کرد که رئال مادرید هیچ تماسی برای خرید امباپه با پی اس جی نخواهد گرفت و ناصر الخلیفی نباید منتظر این اتفاق باشد. همه می دانند امبابه به تیمی جز رئال نخواهد رفت.
سرمربی تیم امید پس از بیانیه استقلال در خصوص موضع‌گیری برخی از اعضای تیم امید در قبال این باشگاه در گفتگو با خبرنگار ما از تماس با نکونام خبر داد.
وزیر خارجه مجارستان نسبت به ادامه بحران انرژی در سطح بین‌المللی ابراز نگرانی کرد.
منچستریونایتد به هیچ وجه از رفتارهای برندون ویلیامز، پدیده جوان این تیم، پس از کسب سه‌گانه منچسترسیتی خوشنود نیست.
دبیرکل ناتو امروز در سخنانی اعلام کرد: نباید هیچ مانعی در مسیر عضویت سوئد در ناتو باشد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار تیمش با کریستال پالاس به ستایش پاتریک ویرا سرمربی این تیم پرداخت و گفت پالاس را به هیچ وجه نباید دست کم گرفت.
مکس آلگری، سرمربی تیم یوونتوس، بعد از شکست 1-0 مقابل رم تاکید کرد که بخاطر یک بازی نباید عملکرد خوب اخیر تیمش زیر سوال برود.
به طور جدی این باور بین مربیان ایران تقویت شده که فدراسیون انتخاب نهایی خود را انجام داده و تصمیم قطعی بر استخدام سرمربی خارجی است و صف ایرانی‌ها برای هیچ تشکیل شده! انصراف داخلی‌ها البته دست فدراسیون را بارتر می‌کند که اگر خطر نرخ ارز نباشد یک خارجی بیاورد
دبیر کل مقاومت اسلامی نجباء تاکید کرد که هیچ نیروی آمریکایی اعم از نظامی، مستشار و تکنیسین نباید در خاک عراق حضور داشته باشد.
جلال الدین ماشاریپوف، هافبک النصر، معتقد است که هیچ یک از بازیکنان این تیم از انتخاب کریستیانو رونالدو به عنوان کاپیتان تعجب نکرده است.
جواد نکونام می‌گوید هیچ پیشنهادی برای سرمربیگری در تیم ملی به دستش نرسیده و کسی نباید به جای او در این زمینه مصاحبه، تایید یا تکذیب کند.
عضو فراکسیون ورزش مجلس با انتقاد از اظهارات برخی سلبریتی‌ها علیه تیم ملی فوتبال، گفت: هیچ کسی حق ندارد اقتدار تیم ملی فوتبال را تضعیف کند و نباید ورزش و سیاست با یکدیگر آمیخته شود.
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: دستگاه‌ها و نهادهایی که موظف به اجرای قانون هستند، حق تغییر یا دور زدن قانون را ندارند و باید عیناً مصوبات مجلس را اجرایی کنند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بهترین ها به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت می شوند گفت: سرمربی تیم ملی با کسی تعارف ندارد و هر کس خوب نباشد خط خواهد خورد.
مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در محل تمرین این تیم تاکید کرد که سرمربی پرتغالی نه تنها این فصل بلکه سال آینده هم در راس کادر فنی این تیم حضور خواهد داشت.
ما برای تمامی تیم‌ها خط و نشان کشیدیم برای این که هیچ تیمی مطمئن نباشد که می‌تواند به سازمان دفاعی ایران رخنه کند. با این حال تمام این قضایا نافی ضعف ما در سازمان حمله نیست.
بوربور گفت: ما باید براساس امکانات خودمان و بدون وابستگی به نفت کشور را اداره کنیم. در واقع رویکرد ما باید این باشد که نفت را تبدیل به محصولاتی کنیم که تحریم روی صادرات این محصولات اثر نگذارد.
متهم کردن اسکوچیچ به کم لطفی نباید سبب شود ماجدی این نکته را از یاد ببرد که در فاصله کم تر از یک هفته مانده به شروع فیفادی، هیچ دیدار دوستانه ای برای تیم ملی نهایی نشده و البته کار تمدید قرارداد مربیان تیم ملی نیز قطعی نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ