سرمربی تیم امید پس از بیانیه استقلال در خصوص موضع‌گیری برخی از اعضای تیم امید در قبال این باشگاه در گفتگو با خبرنگار ما از تماس با نکونام خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«به کسی که کله‌پاچه دوست نداره چی باید گفت؟» هیچی! باید گفت بیا کله‌پاچه بخور! درست است که قیافه‌ی جالبی ندارد و تصور اینکه داری چه می‌خوری هم چندان لذتبخش نیست! اما...، اما وقتی طعمی به این خوشمزگی دارد اصلا نباید به این فرعیات توجه کرد!
سخنگوی دولت گفت: رهبر معظم انقلاب مسیر را در مورد حجاب روشن کردند و فرمودند که این وضعیت باید با برنامه اصلاح شود و بدون برنامه نباید اقدامی صورت گیرد. لایحه اخیری که در این حوزه مطرح شده است، لایحه قضایی است که توسط قوه قضائیه برای ارسال به مجلس تقدیم دولت شده است. متن این لایحه در دولت اصلاحاتی داشته و متنی که در فضای مجازی از این لایحه منتشر شده نادرست است و متن منتشره، متن نهایی لایحه قوه قضائیه که دولت با تغییراتی آن را مصوب کرده، نیست.
معاون حقوقی رئیس‌جمهوری با بیان اینکه حجاب نماد جمهوری‌اسلامی ایران است و نسبت به حجاب نمی‌توانیم بی‌تفاوت باشیم، گفت: اگر قرار باشد در کشور حجاب نباشد اصلا جمهوری اسلامی خیلی معنا پیدا نمی‌کند برای همین ما باید بر مسئله حجاب تاکید می‌کنیم و نباید نسبت به آن مسامحه کنیم.
مربی برزیلی تیم پرسپولیس می‌گوید شایعات پیرامون رابطه مجتبی حسینی و یحیی گل‌محمدی ابتدایی است و نباید اصلا مطرح شود.
اگر قرار بود اتفاقات فوتبال قابل پیش‌بینی باشد، اصلا نباید ملوان از سپاهان امتیاز می‌گرفت تا ابتکار عمل برای قهرمانی در لیگ بیست‌ودوم در اختیار پرسپولیس قرار بگیرد.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که نباید به این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده اعتماد کرد.
اینکه در آوردن کفش‌ها و جوراب‌ها به شما حس خوبی می‌دهد کاملا عادی است، اما پا برهنه بودن در خانه اصلا انتخاب درستی نیست و برای سلامتی شما مضر است.
رئیس گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینای همدان گفت: در روز‌های ماه رمضان کرونایی نباید در وعده‌های غذایی گوشت، دوغ شیرین، چای پررنگ و غذا‌های پرچرب استفاده کرد.
خوان گاسپارت، رئیس سابق بارسلونا، معتقد است ماندن مسی در پی اس جی اصلا منطقی نیست و او باید به بارسا برگردد.
قراردادن یک رمز پیچیده، شامل اعداد، حروف و کاراکتر‌ها گاهی باعث فراموشی پسورد وای فای می‌شود. اگر در گذشته از وای فای برای هر دستگاهی از جمله لپ تاپ، کامپیوتر، تبلت و تلفن همراه استفاده کرده اید، برای مراجعه بعدی و استفاده از وای فای، دیگر نیازی به وارد کردن رمز نخواهید داشت. اما ممکن است بخواهید دستگاه جدیدی را به وای فای متصل کنید و متوجه شوید اصلا آن را به یاد نمی‌آورید. اما نباید نگران باشید، چرا که چندین روش برای پیدا کردن رمز وای فای فراموش شده وجود دارد.
عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: فکر می‌کنم هیات رئیسه مجلس اصلا نباید از قانون عدول کند. من اگر عضو هیات رئیسه مجلس باشم، به محض این‌که هر استیضاحی رسید به هیات رئیسه، می گفتم ان را ارجاع دهد به کمیسیون، تا کار در کمیسیون پیش برود. این‌که هیات رئیسه نگه دارد و بعد نسبت به آن تصمیم بگیرد کار درستی نیست. هیات رئیسه نماینده نمایندگان نیست، هیات رئیسه خودش یک عضو از نمایندگان است.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی که زمانی عضو شورای شهر تهران بوده گفت من اصلا نمی خواستم به شورا بروم. من می خواستم رئیس فدراسیون شوم اما دولت آقای احمدی نژاد یعنی آن بنده خدایی که رییس سازمان تربیت بدنی بود مرا راه نداد.
بعد از ۶ ماه پیاده‌روی و ورزش هوازی بانوان می‌توانند وارد ورزش موازی و انجام تمرینات قدرتی شوند. ولی باید بانوان توجه کنند که در دوران شیردهی اصلا نباید به بدن فشار آورد و براساس همه مقالات علمی شیردهی هیچ منافاتی با ورزش در حد متوسط ندارد.
مائوریسیو پوچتینو معتقد است هر چقدر لیونل مسی بیشتر در زمین قدم بزند و انرژی ذخیره کند، به سود تیمش خواهد بود.
وزیر ارشاد گفت: اعتراض حق دانشجو و حق مردم است و ما بایستی اصل ۲۷ قانون اساسی را به‌خوبی اجرا کرده و فضا را به‌گونه‌ای متناسب با اعتراضات مردمی آماده کنیم؛ همان‌طور که در شیراز این اتفاق افتاد در تهران نیز باید ممکن بشود که هرکس اعتراضی دارد به‌طور قانونی بیان کند. مگر می‌شود در جامعه امنیت نباشد و از آزادی بیان صحبت کرد؟ امنیت جامعه خط قرمز است و نباید اجازه داد مطالبات مردمی و دانشجویی به جایی ختم شود که امنیت به خطر بیفتد و جامعه ناآرام شود.
بار‌ها دیدیم که بچه‌ای غذا می‌خورد و بچه دیگری اصلا میلی به غذا خوردن ندارد یا تفاوت‌هایی که در خواب بچه‌ها وجود دارد نشان می‌دهد که مزاج کودکان از کودکی با هم متفاوت است، ما از ابتدا گرمی و سردی و خشکی و رطوبت را در بچه‌ها داریم، بچه‌های خشک ذاتا اشتهای کمتری دارند لذا مادران نباید فکر کنند که بچه مشکل دارد.
مدافع تیم ملی آمریکا در خصوص بازی با ایران گفت: فکر می‌کنم از ابتدای مسابقه نباید اصلا پرریسک بازی کنیم.
ساندرو تونالی، ستاره ایتالیایی میلان، مدعی شد این تیم در دو سال گذشته پیشرفت زیادی را تجربه کرده است.
سعید حسینی متخصص علوم تغذیه گفت: غذا‌ها باید به طور کامل پخته شوند و اصلا حالت نیم‌پز نداشته باشند. به طور مثل تخم مرغ به عنوان بهترین گزینه برای تغذیه کودکان در مدرسه که انرژی و مواد غذایی بسیار بالایی دارد، باید حتما کامل آب پز شود و اصلا نباید آن را به حالت عسلی و نیم پز به دانش اموزان داد تا در مدرسه بخورند.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به قضایای اخیر، اغتشاش‌های پراکنده را طراحی انفعالی و ناشیانه دشمن در مقابل پیشرفت‌ها و حرکت‌های ابتکاری و بزرگ ملت ایران خواندند و تأکید کردند: تا هنگامی که ملت در مسیر نظام اسلامی و ارزش‌های دینی قرار دارد، این دشمنی‌ها ادامه خواهد داشت و تنها راه علاج آن ایستادگی است و مسئولان کشور نیز مراقب باشند اینگونه مسائل آن‌ها را از مسئولیت‌ها و وظایف اصلی در عرصه داخلی و خارجی باز ندارد.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به قضایای اخیر، اغتشاش‌های پراکنده را طراحی انفعالی و ناشیانه دشمن در مقابل پیشرفت‌ها و حرکت‌های ابتکاری و بزرگ ملت ایران خواندند و تأکید کردند: تا هنگامی که ملت در مسیر نظام اسلامی و ارزش‌های دینی قرار دارد، این دشمنی‌ها ادامه خواهد داشت و تنها راه علاج آن ایستادگی است و مسئولان کشور نیز مراقب باشند اینگونه مسائل آن‌ها را از مسئولیت‌ها و وظایف اصلی در عرصه داخلی و خارجی باز ندارد.
رافائل فَن‌درفارت به قدری نقش ممفیس دیپای و فرانکی دی‌یونگ در تیم ملی هلند را کلیدی می داند که معتقد است هلند بدون آنها اصلا نباید به جام جهانی برود.
نایب رئیس مجلس دهم نوشت: پافشاری امروز مسئولان بر تضمین و راستی آزمایی و اتمام مسائل پادمانی بجا و لازم است، ولی اصلا نباید به اینجا می‌رسیدیم.
رئیس‌جمهور در نشست خبری با خبرنگاران گفت: در اولین سفر استانی به خوزستان و مرکز آب و فاضلاب رفتم، همه گفتند برنامه چند ساله داریم، گفتم اصلا نباید این‌طور باشد و باید یک ساله به نتیجه برسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ