به گفته گائو شوکینگ مدیر بانک خلق چین این سازمان پشتیبانی های خود از شرکت های خصوصی را افزایش می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت آرمان وفاداری آریا "آوا" وابسته به بانک ایران زمین طی قراردادی با بانک سینا باشگاه مشتریان این بانک را از پیاده‌سازی گرفته تا پشتیبانی راه اندازی کرد.
۵ G اصطلاحی است که برای نسل پنجم فناوری شبکه تلفن‌های همراه مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند از اینترنت پهن باند پرسرعت با تاخیر کم پشتیبانی کند. برخلاف نسل‌های قبلی فناوری شبکه تلفن همراه، شبکه ۵ G ظرفیت شبکه عظیمی دارد و تجربه کاربری یکسانی را ارائه خواهد داد.
شارژ معکوس سامسونگ می‌توانید دیوایس‌های دیگر خود را در مواقع ضروی شارژ کنید تا بتوانید در هر زمان حتی بدون برق و وجود پاور بانک از لوازم جانبی خود استفاده کنید. در واقع تکنولوژی شارژ معکوس گوشی شما را به یک شارژر تبدیل کرده و با استفاده از آن می‌توانید دیوایس‌هایی که از فناوری Qi پشتیبانی می‌کنند را شارژ کنید.
معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر از تمهیدات لازم برای عملیات سلامت در اربعین ۱۴۰۲ خبر داد.
بوشهر- فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از پشتیبانی نظامی آمریکا از قاچاق‌های سازمان‌یافته سوخت در خلیج فارس خبر داد و گفت: یک میلیون لیتر سوخت قاچاق توقیف شد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به پشتیبانی امدادی هلال‌احمر از حجاج در صحرای عرفات از ویزیت، بستری و ترخیص۱۴۰۰ زائر ایرانی در روز عرفه خبر داد.
جوبایدن تصمیم دارد ۴۰ میلیارد دلار بودجه برای پشتیبانی از گسترش پهنای باند اینترنت در سراسر آمریکا هزینه کند.
معاون بهداشت، درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر گفت: تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر در دوسوی مرزهای ایران و عراق آماده پشتیبانی از سوانح پیش‌بینی نشده در اربعین هستند.
حزب کمونیست سودان مدعی شد که شبه‌نظامیان پشتیبانی سریع این کشور، ۵۵ نفر را در شمال سودان کشته اند.
ارتش سودان با صدور بیانیه‌ای، نیروهای پشتیبانی سریع را به اتخاذ سیاست «زمین سوخته» و غارت محله‌های تجاری متهم کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو تامین منابع مالی را مسیر اصلی در تحقق هدف تولید امسال دانست و تصریح کرد: نظام بانکی و به ویژه بانک تجارت همواره در تنگناها پشتیبان تولید ایران‌خودرو بوده است.
کاخ سفید از لایحه ای که به رییس جمهور آمریکا اختیارات تازه ای اعطای می کند تا اپ چینی تیک تاک و فناوری های خارجی که تهدیدهای امنیت ملی به حساب می آیند را ممنوع کند، پشتیبانی کرد.
نمایندگان مجلس به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مجوز دادند از طریق اخذ تسهیلات بانکی و حمایت دولت در تامین زمین، نسبت به نوسازی و ساخت منازل نیروهای مسلح اقدام کند.
عضو هیات عامل و معاون پشتیبانی بانک ملی ایران در جمع مهندسان و کارشناسان حوزه ساختمان و کارپردازی بانک مسئولیت پذیری را اصلی ترین رکن تمام وظایف و تخصص ها به ویژه مهندسی و ساختمان دانست.
دفتر اقتصاد و فناوری اطلاعات پکن از پشتیبانی پایتخت چین از شرکت های بزرگ برای ساخت مدل های هوش مصنوعی که Chat GPT را به چالش بکشند، خبر داد.
این بانک مفتخر است در راستای ترویج فرهنگ ورزش و پشتیبانی از جامعه ورزشی کشور زمینه را برای حمایت هواداران از باشگاه های استقلال و پرسپولیس را فراهم کند.
مدیر امور تحقیقات و توسعه بازار بانک شهر گفت: این بانک مفتخر است در راستای اشاعه فرهنگ ورزش و پشتیبانی از جامعه ورزشی کشور زمینه را برای حمایت هواداران از باشگاه های استقلال و پرسپولیس و بهره مندی آنان از برترین خدمات بانکی به خصوص در حوزه بانکداری الکترونیک فراهم کند.
آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور در سفر استانی خود به خراسان جنوبی، ضمن بازدید از کارخانه کویرتایر، سه طرح بزرگ صنعتی این کارخانه را که با حمایت مالی و پشتیبانی بانک سپه انجام شده، افتتاح کرد.
رئیس جمهور در سفر استانی خود به خراسان جنوبی، ضمن بازدید از کارخانه کویرتایر، سه طرح بزرگ صنعتی این کارخانه را که با حمایت مالی و پشتیبانی بانک سپه انجام شده، افتتاح کرد.
۲۰ وعده مهم رئیس جمهور در حوزه اقتصاد عبارت بودند از: مبارزه با فساد، ساخت یک میلیون مسکن در سال، ایجاد یک میلیون شغل در سال، مهار گرانی، ریشه‌کن کردن فقر مطلق، ساماندهی بازار ارز، تناسب دستمزد و تورم، اینترنت رایگان برای سه دهک، کاهش هزینه درمان، اصلاح نظام قیمت‌گذاری، هدایت نقدینگی به سمت تولید، اصلاح نظام بانکی، کاهش فاصله طبقاتی، پشتیبانی مالی از بورس، نظام هوشمند مالیاتی، احیای اقتصاد دریا، هماهنگی تیم اقتصادی، خصوصی‌سازی واقعی، رفع مشکل حاشیه‌نشینی و کاهش قاچاق. هرچند ریشه‌کن کردن فقر مطلق تا سال ۱۴۰۱ و اینترنت رایگان برای سه دهک کم‌درآمد هم سروصدای زیادی در رسانه‌ها به‌پا کرد، اما بزرگ‌ترین وعده‌ها همان دو وعده معروف مسکن و اشتغال است.
مراسم تقدیر از بازیکنان تیم فوتسال بانک ایران زمین، با حضور مدیرعامل، مدیران امور توسعه سرمایه انسانی، پشتیبانی و مهندسی، روابط عمومی و روسای ادارات حوزه مدیریت، امور کارکنان، ارزیابی عملکرد کارکنان و بازیکنان این تیم برگزار شد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت آمادگی دارد از طرح‌های تحقیقاتی محصول محور تا ۴۰۰ میلیارد تومان پشتیبانی کند.
دکتر سید محمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر توجه ویژه این بانک به حوزه مسئولیت اجتماعی و تلاش برای رفع نیازهای مالی و پولی تمامی اقشار جامعه، گفت: حمایت و پشتیبانی از دانشگاهیان را وظیفه خود می دانیم.
بنیاد ملی نخبگان در راستای پشتیبانی از دانش‌آموختگان برتر برای ایجاد کسب‌وکارهای دانش‌بنیان طرح شهید رضوی را اجرا می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ