اتاق بازرگانی ایران گزارش شامخ (شاخص مدیران خرید) تیر ماه ۱۴۰۱ را منتشر کرد که حکایت از کاهش تقاضای بازار، تضعیف قدرت خرید متقاضیان و پیشی گرفتن تولید از فروش دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عالیشاه همچنان تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کند و حضورش برابر ذوب آهن در ابهام قرار دارد.
آرش برهانی در حال حاضر بلاتکلیف ترین مربی ایران است.
رئیس دادگستری البرز گفت: در سفر رئیس قوه قضاییه، انتقال دو زندان مد نظر قرار گرفت که شامل زندان رجایی شهر و قزلحصار است به طوری که اقدامات آن در حال انجام است.
خیره شدن طولانی مدت به صفحه نمایش لپتاپ یا گوشی می‌تواند چشمان شما را تحریک کرده و منجر به وضعیتی به نام خستگی چشم شود. علائم رایج خستگی چشم شامل سردرد، حساسیت به نور، خارش چشم و تاری دید است.
طی دوران رژیم لاغری، وزن کلی بدن کاهش پیدا می کند که عضلات، چربی‌ها و آب را شامل می‌شود. مسلما اگر حجم بیشتری از چربی‌ها تحلیل پیدا کند، رژیم لاغری موفق‌تر خواهد بود. شاید تشخیص این وضعیت مشکل به‌نظر برسد اما توجه به بعضی اصول بسیار موثر خواهد بود
مخاطرات این سامانه بارشی شامل آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان‌آب، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، صاعقه، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی و اختلال در پرواز‌ها و در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ اعلام شده است.
آمارهای مربوط به وضعیت شامخ در پایان ۱۴۰۱ نشان می‌دهد که بهترین وضعیت صنایع از مهر ماه ۱۳۹۸ تاکنون، در پایان ۱۴۰۱ به ثبت رسیده است.
در حالت کلی سیاتیک به یک وضعیت فوق العاده دردناک شامل کشیدگی یا آسیب به عصب سیاتیک می‌شود که در ابتدا از ستون فقرات شروع شده و از پشت پا عبور می‌کند.
معاون وزیر علوم خاطر نشان کرد: ممکن است درصدی از دانشجویان باشند که آن تنبیهاتی که در حوزه انضباطی برایشان در نظر گرفته شده است باقی بماند، ولی هنوز آمار این دانشجویان مشخص نیست و سعی کردیم دسته بندی کنیم و متناسب با وضعیت، تصمیماتی بگیریم.
مدیر رصدخانه مهاجرت گفت: مهاجرت امروز ایرانی‌ها که طیفی از نیروی انسانی حوزه فناوری تا قالیباف و کشاورز و ورزشکاران را شامل شده است، نشان از وضعیت مهاجرت توده‌وار ایرانیان دارد؛ در سطح کلان مدیریتی هم از نظر عوامل رانشی و چشم‌انداز جاذبه سرزمینی در وضعیت بدی قرار داریم و از سویی هم با دستمزد‌های پیشنهادی از سوی کشور‌های مقصد، در وضعیت دشوارِ دوطرفه‌ایم.
علیرغم این‌که بسیاری از افراد دارای اضافه وزن برای کاهش وزن خودشان دست به نخوردن وعده‌های اصلی غذایی می‌زنند، اما همچنان با وزن مواجه می‌شوند. دبیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران یکی از علل این وضعیت را میزان ریزه خاری آن‌ها می‌داند.
در شرایط فعلی دستیابی به برجام منطقه‌ای شامل طیف وسیعی از ابعاد امنیتی، اقتصادی و فرهنگی بین ج. ا. ا با کشور‌های عرب جنوبی یک اولویت راهبردی و ضرورت تام برای صیانت از منافع ملی در وضعیت بحرانی و پیچیده منطقه‌ای و بین‌المللی خواهد بود.
کلیدهای کاهش استرس شامل یادگیری نحوه حفظ سطح استرس خود در سطح قابل کنترل از طریق عادات سالم و یافتن راه‌های موثر برای کاهش سریع استرس در هنگام بروز آن است تا بتوانید به وضعیت ذهنی متعادل‌تری بازگردید.
با تغییرات اخیر نقشه، شمار شهر‌های آبی (معادل وضعیت «عادی») افزایش یافته و از ۳۰۶ شهرستان در هفته گذشته به ۳۳۱ شهرستان رسیده و در نتیجه اوضاع کرونایی کشورمان بهتر شده است؛ تغییری که شمار شهر‌های زرد و آبی را به ۴۴۵ شهرستان رسانده که شامل حدود ۹۹.۵ درصد شهرستان‌های کشورمان است.
تغییرات نقشه به این صورت رقم خورده که شمار شهر‌های آبی افزایش چشمگیری یافته و از ۲۶۱ شهرستان در هفته گذشته به ۳۰۶ شهرستان رسیده است و در نتیجه می‌توان گفت که اوضاع کرونایی ایران بسیار خوب شده است؛ آنقدر خوب که شمار شهر‌های زرد و آبی را به ۴۴۴ شهرستان رسیده که شامل بیش از ۹۹ درصد شهرستان‌های کشورمان است.
وزیر کشور گفت: در این شرایط لازم است در الگوی مصرف مطابق دستورالعمل وزارت نیرو عمل کرد تا به لطف الهی شامل نزولات آسمانی باشیم و شهرداری تهران نیز در این بخش همکاری بسیار خوبی با سازمان آب منطقه‌ای داشته است تا بتوانند در تامین آب کمک کنند، اما آنچه که مشخص است باید الگوی مصرف را اصلاح کنیم.
اسفندماه سال گذشته بود که درخواست استیضاح وزیر صمت، به هیات‌رئیسه مجلس تحویل داده شد. نمایندگان پیگیر استیضاح فاطمی امین دو دلیل عمده را برای درخواست خود مطرح کردند که شامل وضعیت صنعت خودرو و همچنین سرمایه‌گذاری در حوزه معدن بود؛ با این حال نمایندگان بیشتر بر آشفته‌بازار خودرو تاکید داشتند
میرزایی با تفکیک خانوار‌های مورد ارزیابی در زلزله امروز گفت: در خوی ۹ هزار و ۶۰۵ خانوار شامل ۳۴ هزار و ۲۳۹ نفر، در چایپاره دو هزار و ۱۵۰ خانوار شامل هفت هزار و ۷۸۱ نفر و در سلماس سه هزار و ۹۲۱ خانوار شامل ۱۴ هزار و ۸۷۷ نفر توسط تیم‌های امدادی و عملیاتی مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.
چنارانی در خصوص بازداشت تعدادی از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران طی چند روز اخیر و پیگیری این بازداشت‌ها از سوی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: صد در صد مطمئن باشید اگر وابستگی خاصی به گروهک و یا جایی نداشته باشند، یک رأفت بسیار خوبی شامل این عزیزان هم می‌شود.
وزیر کشور در تشریح آخرین وضعیت پرونده مرحوم مهسا امینی و حوادث پس از آن، با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران، توطئه‌های بزرگی را با اقتدار پشت سر گذاشته است، گفت: دشمنان با حمایت از اغتشاشگران دچار محاسبات غلط شده‌اند.
وزیر کشور در تشریح آخرین وضعیت پرونده مرحوم مهسا امینی و حوادث پس از آن، با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران، توطئه‌های بزرگی را با اقتدار پشت سر گذاشته است، گفت: دشمنان با حمایت از اغتشاشگران دچار محاسبات غلط شده‌اند.
وی درباره آمار کشته شدگان اغتشاشات اخیر ادامه داد: تعداد کشته‌ها شامل چند گروه می‌شود، گروه اول کشته‌های گروهک‌های غرب و شمال غرب، گروه دوم مردم عادی که یا توسط اغتشاش گران کشته شدند یا برای تسویه حساب شخصی به قتل رسیدند و در این مکان‌ها رها شدند، گروه سوم پلیس و ماموران امنیتی و گروه چهارم افرادی که قصد ورود به مقر‌های حساس را داشتند که توسط ماموران در دفاع از مقر‌های حساس کشته شدند که آمار آن‌ها بعد از تجزیه و تحلیل اعلام می‌شود.
محاسبه و انتشار شاخص مدیران خرید (شامخ) وضعیت و شرایط کسب‌وکار‌ها را در ماه نسبت به ماه قبل نشان می‌دهد و می‌تواند رونق یا رکود تولید در هر ماه و دورنمای وضعیت آن در ماه‌های آتی را نشان دهد.
محاسبه و انتشار شاخص مدیران خرید (PMI) وضعیت و شرایط کسب‌وکار‌ها را در ماه نسبت به ماه قبل نشان می‌دهد و می‌تواند رونق یا رکود تولید در هر ماه و دورنمای وضعیت آن در ماه‌های آتی را نشان دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ