تغییرات نقشه به این صورت رقم خورده که شمار شهر‌های آبی افزایش چشمگیری یافته و از ۲۶۱ شهرستان در هفته گذشته به ۳۰۶ شهرستان رسیده است و در نتیجه می‌توان گفت که اوضاع کرونایی ایران بسیار خوب شده است؛ آنقدر خوب که شمار شهر‌های زرد و آبی را به ۴۴۴ شهرستان رسیده که شامل بیش از ۹۹ درصد شهرستان‌های کشورمان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درگیری مسلحانه میان نیروهای شورای ریاست جمهوری و نیروهای «تیپ ۴۴۴» در طرابلس، پایتخت لیبی، از روز گذشته (دوشنبه) تا کنون، دست‌کم ۲۷ تن کشته و ۱۰۶ نفر زخمی در پی داشته است.
یک منبع آگاه در دولت وحدت ملی لیبی از دستیابی به توافقی مبنی بر انتقال فرمانده تیپ ۴۴۴ لیبی و نگهداری از وی در یکی از مقرهای «یگان پیشگیری» این کشور خبر داد.
محققان ۴۴۴ نفر از نویسندگان، بازاریابان، مشاوران، متخصصان منابع انسانی و سایر کارکنان را به دو گروه تقسیم کردند. از هر دو گروه خواسته شد تا کار‌های نوشتاری کوتاهی را انجام دهند. کسانی که به چت جی پی تی دسترسی داشتند ۱۰ دقیقه سریع‌تر وظایف خود را به پایان رساندند.
شاخص کل امروز با رشد بیش از ۸۲ هزار واحدی توانست مقاومت ها را به سمت بالا پودر کند.
سازمان مدیریت حوادث غیرمترقبه ترکیه(آفاد)، ترکیه اعلام کرد: ۶ هزار و ۴۴۴ ساختمان هم بر اثر این زلزله فرو ریخته است.
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: بر اساس آخرین به روز رسانی ها، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز همانند هفته گذشته ۰ بوده و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی نیز از ۷ به ۴ شهر کاهش یافت.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۴۴۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۴۱ تن از ایشان وخیم است.
شاخص کل بورس یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۵۹۴۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۴۴ هزار و ۹۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۵۹۴۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۴۴ هزار و ۹۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
افزایش سرمایه یکی از راه‌های تامین مالی به منظور توسعه و گسترش و بهبود عملکرد مالی یک شرکت است. این فرآیند برای سهامداران نیز بسیار حائز اهمیت است. طی دو روز گذشته نیز اطلاعیه‌های متعددی در خصوص هر یک از مراحل افزایش سرمایه در سامانه کدال منتشر شده است که در این گزارش به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ