میرزایی با تفکیک خانوار‌های مورد ارزیابی در زلزله امروز گفت: در خوی ۹ هزار و ۶۰۵ خانوار شامل ۳۴ هزار و ۲۳۹ نفر، در چایپاره دو هزار و ۱۵۰ خانوار شامل هفت هزار و ۷۸۱ نفر و در سلماس سه هزار و ۹۲۱ خانوار شامل ۱۴ هزار و ۸۷۷ نفر توسط تیم‌های امدادی و عملیاتی مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه عربستانی بابت خریدهای گران قیمت و اروپایی الهلال، ابراز نگرانی کرد.
بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۱ صبح امروز (اول مردادماه) شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون در ایستگاه حفاری اهواز ۱۵۱ میکروگرم بر مترمکعب بوده، بنابراین هوای این شهر در وضعیت "ناسالم" بوده است.
طبق اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۴۹ یعنی در بازه ناسالم برای گروه‌های حساس و در آستانه وضعیت قرمز قرارگرفت.
پنج ناحیه در شرق فرانسه در روز شنبه با پیش بینی توفان شدید در حالت هشدار قرمز- بالاترین سطح هشدار- قرار گرفتند.
بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۱ صبح امروز (۱۶ تیرماه) شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون در ایستگاه استانداری خوزستان در اهواز ۱۵۶ میکروگرم بر مترمکعب بوده، بنابراین هوای این شهر در وضعیت "ناسالم" بوده است.
اهواز- طبق اعلام مرکز پایش هوای کشور، شاخص کیفی هوای پنج شهر خوزستان در وضعیت «ناسالم» قرار گرفته است.
اهواز- طبق اعلام مرکز پایش هوای کشور، شاخص کیفی هوای ۶ شهر خوزستان در وضعیت «ناسالم» قرار گرفته است.
جنوب شهرستان پلدختر، مناطق چم‌گز، پاعلم و چن گرداب طبق اعلام هواشناسی در وضعیت قرمز قرار دارد که اطلاع‌رسانی لازم به مردم این مناطق انجام شده است.
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، بر اساس آخرین به روز رسانی‌ها، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز از صفر به یک و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی از شش به ۱۳ شهر رسیده است.
کوهرنگ- بارش سنگین برف کوهرنگ را زیر خود دفن کرده، شرایط اضطراری در این شهرستان اعلام و برخی واحدهای مسکونی نیز تخلیه شده است؛ مسئولان می‌گویند تجهیزات برای امدادرسانی به مردم کافی نیست.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر در استان آذربایجان غربی وضعیت قرمز اعلام کرده است.
اهواز- طبق اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، شاخص کیفی هوای پنج شهر خوزستان در وضعیت «قرمز» و «ناسالم» گزارش شده است.
اهواز- طبق اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، شاخص کیفی هوای پنج شهر خوزستان در وضعیت «قرمز» و «ناسالم» گزارش شده است.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۵۳ یعنی بازه ناسالم و قرمز قرار دارد.
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۳ بهمن) در شرایط ناسالم قرار دارد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای تهران هم اکنون با میانگین ۱۵۹ و در شرایط ناسالم است همچنین ۲۹ ایستگاه در شرایط آلوده قرار دارند که از این تعداد شرایط ۲۶ ایستگاه به رنگ «قرمز» درآمده است.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم‌اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۱۶۳ یعنی در شرایط قرمز و بازه ناسالم برای تمام همه جامعه قرار دارد.
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، امروز (۱۸ آذرماه) وضعیت هوای تهران با رسیدن به عدد ۱۵۵ به رنگ «قرمز» درآمده و برای همه آلوده است.
«وزارت بهداشت یک لیست قرمز (کمبود)، زرد (هشدار) و سبز (تامین) دارویی دارد و اکنون این لیست دارویی به رنگ زرد درآمده، یعنی همان مرحله هشدار که فاجعه است و انواع دارو‌ها در این لیست وجود دارند. تقریبا ۷۰۰ قلم کمبود دارویی.» این نکته را مجتبی بوربور، نایب‌رئیس اتحادیه واردکنندگان دارو می‌گوید و درباره تفاوت کمبود‌های دارویی که از سوی فعالان حوزه دارویی اعلام می‌شود، اما مورد تایید وزارت بهداشت نیست، می‌گوید: «اینطور به‌نظر می‌رسد که وزارت بهداشت در حال انکار کمبودهاست.
برای چهارمین بار در کیف هشدار حمله هوایی اعلام شد و مقامات دولتی از همه شهروندان خواستند که فوراً به پناهگاه‌های امن شهری مراجعه کنند.
با دقت به تغییرات نقشه رنگ بندی کشورمان در هفته‌های گذشته، می‌توانید کامل روند وخیم شدن اوضاع و سپس بهبود شرایط را دریابید؛ روندی که خوشبختانه حالا از صفر شدن شهر‌های قرمز هم فراتر رفته و به ترسیم نقشه‌ای منجر شده که بخش‌های زیادی از آن با رنگ آبی رنگ آمیزی شده است.
بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، به مانند هفته گذشته، وضعیت کرونایی کشورمان بهبود یافته تا جایی که نه تنها اثری از رنگ «قرمز» نیست، که رنگ «آبی» و وضعیت «عادی» وسعت بیشتری از میهن‌مان را در برگرفته و دورنمای خوشایندی، به ویژه با توجه به شروع سال تحصیلی ترسیم می‌کند.
معاون بازیابی، توانمندسازی و مشارکت جامعه پذیر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد که حدود ۸۰ درصد مدارس این شهر در وضعیت زرد و قرمز ایمنی قرار دارند.
وحید جلال زاده، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگوی تفصیلی با شبکه العالم پیرامون آخرین وضعیت مذاکرات وین و برجام، هدف از سفر بشار اسد به تهران، آتش سوزی هفته گذشته در پارچین، مذاکرات ایران و عربستان در بغداد و ... توضیحاتی داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ