رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه بعد از اظهارات نامناسب درباره زیدان از این اسطوره عذرخواهی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضابیگی به قالیباف: توقعی از شما برای مبارزه با فساد و جلوگیری از اعطای رانت، درخواستی نا به جا است؛ لیکن حتی اگر برخلاف سلیقه و خواست شما باشد شما مکلف هستید در اداره ی مجلس قانون را رعایت نمایید.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ضمن عیادت و عذرخواهی از مصدومان حادثه پله برقی در ایستگاه مترو شهید بهشتی از برگزاری جلسه ریشه‌یابی این حادثه خبر داد.
توضیحات حقدادی رئیس فدراسیون ژیمناستیک را در خصوص عدم اعزام ملی پوشان به مسابقات آسیایی مشاهده می‌کنید.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، با ارسال پیامی از وینیسیوس جونیور به دلیل اظهاراتش که علیه خشم ستاره برزیلی رئال مادرید از نژادپرستی تفسیر شده بود عذرخواهی کرد.
دفتر رئیس جمهور عراق خواستار عذرخواهی رسمی ترکیه برای حمله به فرودگاه سلیمانیه شد.
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: برخی عوامل باعث شد پرداخت حقوق معلمان با تأخیر مواجه شود اما با پیگیری‌هایی که صورت گرفت امروز قبل از ساعت ۱۴ حقوق معلمان پرداخت می‌شود.
رئیس جمهور آذربایجان اعلام کرد که دولت فرانسه باید بابت رفتارهای جنایت آمیز خود در دوران استعمار آفریقا عذرخواهی کند.
نوئل لوگرائه، رییس سابق فدراسیون فوتبال فرانسه، از اظهارات خود علیه زیدان، ابراز پشیمانی کرد.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، در واکنش به حرف‌های جنجالی روز گذشته برادر لیونل مسی گفت که این مساله ارتباط بین مسی و بارسا را خراب نخواهد کرد و فاقد اهمیت است.
بیسنته لیزارازو، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، معتقد است توییت حمایتی سریع کیلیان امباپه در مورد زیدان نقش مهمی در عقب نشینی و عذرخواهی رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه داشت.
حمله نوئل لوگرائه، رییس فدراسیون فوتبال فرانسه، به زین الدین زیدان موجی از انتقاد علیه او را به همراه داشته است.
اظهارات تند نوئل لوگرائه، رییس فدراسیون فوتبال فرانسه، علیه زین الدین زیدان واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت.
اظهارات نوئل لوگرائه، رییس فدراسیون فوتبال فرانسه، باعث ناراحتی مدیران رئال مادرید شده است.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: رئیس فدراسیون فوتبال امروز باید پاسخگو باشد، اما به جای اینکه برای ضعیف‌ترین نتیجه تیم ملی در جام جهانی عذرخواهی کند، با تفاخر با مردم برخورد می‌کند.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران با انتشار بیانیه‌ای در سایت فدراسیون فوتبال، نسبت به اتفاقات اخیر موضع گرفت.
رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین از شهروندان بوئنوس‌آیرس عذرخواهی کرد که اتوبوس حامل بازیکنان آلبی‌سلسته به دلیل ازدحام جمعیت نتوانست در میدان مرکزی این شهر حاضر شود.
عذرخواهی رئیس فدراسیون عربستان از مردم بعداز حذف
رئیس هیئت اعزامی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در مورد وقایع بسیار تلخی که در استان رخ داد، وعده رسیدگی و محاکمه خاطیان را دادیم. تاکنون هم فرمانده جدید انتظامی سیستان و بلوچستان از مردم عذرخواهی کرده و هم افراد خاطی بازداشت شده‌اند و در مسیر قضائی قرار دارند.
رئیس قوه قضائیه گفت:بسیاری از نزاع‌ها و درگیری‌ها با یک عذرخواهی ساده قابل حل و رفع است لذا ترویج این موضوع که مردم چگونه از ایجاد نزاع و درگیری پیشگیری کنند بسیار حائز اهمیت است.
من به عنوان رئیس دانشگاه خود را موظف می‌دانم مطالبات بحق خانواده شریف را پیگیری کرده و از دانشجویان و استادانی که مورد برخورد قرار گرفتند یا دچار آسیب روحی شدند، عذرخواهی و دلجویی کنیم و راه را بر تکرار چنین وقایعی ببندیم.
رئیس اسبق کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: طبق پیگیری‌هایی که من کردم، گشت ارشاد با وضع کنونی آن، هیچ توجیه قانونی ندارد. مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی هیچ اشاره‌ای به این نوع گشت ارشاد نکرده و حتی مصوبه ۴۲۷ شورای فرهنگ عمومی که در این زمینه مورد اشاره قرار می‌گیرد، مورد تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار نگرفته است. این نحوه برخورد هیچ سنخیتی با امر به معروف و نهی از منکر ندارد، مواجهه باید خیلی مودبانه و دور از توهین باشد.
رئیس فدراسیون والیبال تایلند به صورت رسمی از مشکلات بوجود آمده برای تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران در تور سامیلا عذرخواهی کرد.
بپیوند در تایم فریم روزانه در روز سه شنبه با معاملات خوبی مواجه شد، امروز مهمترین مقاومت در این مدت برای بپیوند است و باید دید می تواند از سد آن بگذرد؟
ماجرای ایده امیر حسین بانکی پور رئیس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده محلس درباره ازدواج بین المللی در همایش «ایران جوان» در جامعه الزهرا (س) با موجی از انتقادات نمایندگان مجلس مواجه شد تا جایی که عده ای از بهارستان نشین ها خواستار عذرخواهی او به دلیل بیان چنین ایده ای شدند اما او عذرخواهی نکرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ