توضیحات حقدادی رئیس فدراسیون ژیمناستیک را در خصوص عدم اعزام ملی پوشان به مسابقات آسیایی مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضابیگی به قالیباف: توقعی از شما برای مبارزه با فساد و جلوگیری از اعطای رانت، درخواستی نا به جا است؛ لیکن حتی اگر برخلاف سلیقه و خواست شما باشد شما مکلف هستید در اداره ی مجلس قانون را رعایت نمایید.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ضمن عیادت و عذرخواهی از مصدومان حادثه پله برقی در ایستگاه مترو شهید بهشتی از برگزاری جلسه ریشه‌یابی این حادثه خبر داد.
دفتر رئیس جمهور عراق خواستار عذرخواهی رسمی ترکیه برای حمله به فرودگاه سلیمانیه شد.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از مربیان داخلی خوبی که طی این روزها نام آنها مطرح شد و دلخوری‌هایی به وجود آمد عذرخواهی می‌کنم.
نوئل لوگرائه، رییس سابق فدراسیون فوتبال فرانسه، از اظهارات خود علیه زیدان، ابراز پشیمانی کرد.
بیسنته لیزارازو، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، معتقد است توییت حمایتی سریع کیلیان امباپه در مورد زیدان نقش مهمی در عقب نشینی و عذرخواهی رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه داشت.
رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه بعد از اظهارات نامناسب درباره زیدان از این اسطوره عذرخواهی کرد.
حمله نوئل لوگرائه، رییس فدراسیون فوتبال فرانسه، به زین الدین زیدان موجی از انتقاد علیه او را به همراه داشته است.
اظهارات تند نوئل لوگرائه، رییس فدراسیون فوتبال فرانسه، علیه زین الدین زیدان واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت.
اظهارات نوئل لوگرائه، رییس فدراسیون فوتبال فرانسه، باعث ناراحتی مدیران رئال مادرید شده است.
مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز در صحن علنی مجلس گفت: به خاطر سوءمدیریت رئیس فدارسیون فوتبال، 186 میلیارد تومان برای 32 روز به ویلموتس می‌دهیم یعنی روزی 5.8 میلیارد تومان. این عملکرد فعلی رئیس فدراسیون فوتبال است که باید پاسخگو باشد. البته به قول خودش پرونده ویلموتس داخل جیبش است شاید چون در جیبش هست نتوانستید بررسی کنید. رئیس فدارسیون فوتبال به جای عذرخواهی از مردم به خاطر کسب ضعیف ترین نتیجه تیم ملی در جام جهانی، با تفاخر با مردم برخورد کرد. امروز روز پاسخگویی کادر فنی و رئیس فدراسیون فوتبال است. منبع: دانشجو
یوسفی گفت: رئیس فدارسیون فوتبال به جای عذرخواهی از مردم به خاطر کسب ضعیف‌ترین نتیجه تیم ملی در جام جهانی، با تفاخر با مردم برخورد کرد. امروز روز پاسخگویی کادر فنی و رئیس فدراسیون فوتبال است.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: رئیس فدراسیون فوتبال امروز باید پاسخگو باشد، اما به جای اینکه برای ضعیف‌ترین نتیجه تیم ملی در جام جهانی عذرخواهی کند، با تفاخر با مردم برخورد می‌کند.
تاج یادآور شد: می‌دانم بحث اصلی این روزهای فوتبال درباره موضوع سرمربی تیم ملی است. از همه می‌خواهم اجازه داده شود در این زمینه بهترین تصمیم را بگیریم. من اطمینان می‌دهم فدراسیون و هیئت رئیسه امانتدار مردم خواهند بود و بهترین تصمیم را خواهند گرفت. هدف ما جبران این نتیجه در جام ملت‌های آسیا است و ان‌شاءالله با در نظر گرفتن همه جوانب و صلاح تیم ملی تصمیم‌مان را اعلام می‌کنیم‌.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران با انتشار بیانیه‌ای در سایت فدراسیون فوتبال، نسبت به اتفاقات اخیر موضع گرفت.
رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین از شهروندان بوئنوس‌آیرس عذرخواهی کرد که اتوبوس حامل بازیکنان آلبی‌سلسته به دلیل ازدحام جمعیت نتوانست در میدان مرکزی این شهر حاضر شود.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال در بحث سرمربی تیم ملی همه شرایط را می‌سنجد و متناسب با نقدینگی خود تصمیم گیری می‌کند.
رییس فدراسیون فوتبال عربستان بعد از این که تیم این کشور از صعود به دور بعد ناکام ماند از هواداران عذرخواهی کرد.
عذرخواهی رئیس فدراسیون عربستان از مردم بعداز حذف
من به عنوان رئیس دانشگاه خود را موظف می‌دانم مطالبات بحق خانواده شریف را پیگیری کرده و از دانشجویان و استادانی که مورد برخورد قرار گرفتند یا دچار آسیب روحی شدند، عذرخواهی و دلجویی کنیم و راه را بر تکرار چنین وقایعی ببندیم.
رئیس اسبق کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: طبق پیگیری‌هایی که من کردم، گشت ارشاد با وضع کنونی آن، هیچ توجیه قانونی ندارد. مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی هیچ اشاره‌ای به این نوع گشت ارشاد نکرده و حتی مصوبه ۴۲۷ شورای فرهنگ عمومی که در این زمینه مورد اشاره قرار می‌گیرد، مورد تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار نگرفته است. این نحوه برخورد هیچ سنخیتی با امر به معروف و نهی از منکر ندارد، مواجهه باید خیلی مودبانه و دور از توهین باشد.
رئیس فدراسیون والیبال تایلند به صورت رسمی از مشکلات بوجود آمده برای تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران در تور سامیلا عذرخواهی کرد.
رئیس فدراسیون والیبال تایلند با ارسال نامه‌ای به همتای ایرانی خود به صورت رسمی از مشکلات بوجود آمده برای تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران در تور سامیلا عذرخواهی کرد.
رئیس فدراسیون جودو گفت: شکست جودو در بازی‌های کشورهای اسلامی دلایل مختلفی دارد که جا دارد قبل از هر چیزی از ملت عزیز عذرخواهی کنم ولی خوشحالی برخی‌ها از این نتایج قابل پیش بینی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ