هزاران نفر از مردم کره شمالی در تظاهرات گسترده‌ای که به عنوان نمایش اهداف سیاستی سال ۲۰۲۳ ازجمله افزایش قابلیت‌های هسته‌ای و بهبود زیرساخت‌های ملی توصیف شده است، شرکت کردند. کارگران، دانشجویان و اعضای حزب حاکم در ورزشگاه بزرگ پیونگ یانگ برای این رویداد گرد هم آمدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
یک وانت با بار خربزه در اتوبان دچار حریق شد، ولی آتشنشانی عملکرد ضعیفی در خاموش کردن خودرو داشتند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع حریق در دو کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی با چهار مصدوم گفت: عملیات اطفای حریق در کمتر از دو ساعت انجام شد.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس، وضعیت حجاب در جامعه را غیرقابل قبول می‌داند، او مقصر را «مسئولان» معرفی می‌کند، اما راهکارهایش برای بازگرداندن حجاب به وضعیت سابق، متفاوت با دیدگاه اکثریت کارشناسان است.
ارزشمندترین گنجینه‌ها لزوما در سایت‌های باستانی یافت نمی‌شوند؛ آن‌ها گاهی در جا‌هایی کاملا غیرمنتظره مخفی شده‌اند. این نکته‌ای است که اخیرا یک کشاورز ذرت‌کار اهل ایالت کنتاکی به خوبی آن را درک کرده است.
حسن عباسی گفت: سازمان سیا اعلام کرد همانطور که دلیل هبوط آدم (ع) این بود که ابلیس رفت سراغ حوا، ما هم اگر خواستیم جمهوری اسلامی را سرنگون کنیم، باید برویم سراغ دختران و زنان آن جامعه!
معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران با بیان این‌که این اقدام در جهت قبح‌شکنی از ارزش‌های اخلاقی جامعه صورت گرفته است، گفت: به‌منظور حفظ حقوق شهروندان این دفتر پلمب و فرد مشاور املاک نیز بازداشت شده است.
در ادامه تظاهرات علیه اصلاح قانون بازنشستگی در فرانسه، صد‌ها معترض با تجمع مقابل رستوران محبوب امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، در پاریس، آن را آتش زدند. تظاهرات و اعتصاب‌های پنج‌شنبه، ۱۷ فروردین، در چند شهر فرانسه، یازدهمین روز از بسیج عمومی علیه این اصلاحات بود و آتش زدن رستوران روتوند در پاریس در این روز بازتاب گسترده در رسانه‌ها داشت. این رستوران که در محله مون‌پارناس در مرکز پاریس واقع است، به این‌که رستوران مورد علاقه مکرون است، مشهور شده است.
در جریان تظاهرات علیه قانون اصلاحات قضایی، معترضان با میله پرچم به سر آوی دیچتر وزیر کشاورزی نتانیاهو ضربه زدند.
به دنبال جنایت جدید رژیم صهیونیستی در نابلس که منجر به شهادت ۱۱ نفر و مجروح شدن بیش از ۱۰۰ نفر شد، تمام استان‌های کرانه باختری امروز دست به اعتصاب گسترده زدند. این اعتصاب تمام ابعاد زندگی را مختل نموده چرا که طی آن تمام مدارس، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و اماکن تجاری تعطیل شده است و در عین حال برای افزایش سطح تقابل با صهیونیست‌ها و برگزاری تظاهرات خشم فراخوان گسترده‌ای داده شده است.
هزاران نفر در فرانسه بعد از ظهر سه شنبه در پاریس در اعتراض به اصلاحات بازنشستگی تظاهرات کردند.
عروسکی شبیه به رئیس جمهور ترکیه در جریان تظاهرات معترضان کُرد در استکهلم سوئد به صورت وارونه از یک تیر چراغ برق آویزان شد.
(ویدئو) تظاهرات گسترده در قره‌باغ؛ گذرگاه لاچین را باز کنید!
طالبان برای متفرق کردن تظاهرات زنانی که در اعتراض به ممنوعیت تحصیل دختران در دانشگاه برگزار شده بود، از ماشین‌های آب پاش استفاده کردند. ویدئویی از استفاده جنگجویان طالبان از آب برای متفرق کردن دختران و زنان هرات را نشان می‌دهد، که چند نفر از معترضان بر اثر اصابت آب پرفشار به زمین می‌خورند.
دانشجویان پزشکی در پاریس، پایتخت فرانسه، در اعتراض به طرح دولت برای افزودن یک سال تحصیلی دیگر به برنامه‌های درسی خود تظاهرات برگزار کردند. دولت فرانسه در نظر دارد یک سال چهارم را برای دانشجویان پزشکی عمومی اضافه کند که طی آن آن‌ها برای کار در مناطق دورافتاده اعزام خواهند شد تا کمبود پرسنل پزشکی در آنجا جبران شود.
پلیس تعداد شرکت کنندگان در تظاهرات علیه توهین به مقدسات اسلامی در پایتخت مالی را هزاران نفر تخمین زد، اما سازمان دهندگان گفتند که بیش از یک میلیون نفر در تظاهرات حضور داشتند.
شماری از دانشجویان دختر در پایتخت افغانستان پس از اخراج از دانشگاه کابل تظاهرات کردند. معترضان شعار می‌دهند: «به جرم درس خواندن، به جرم دیدن ما را از دانشگاه اخراج کردند».
تظاهرات دانشجویان دختر دانشگاه هرات در اعتراض به نسل کشی شیعیان هزاره توسط جنگجویان طالبان سرکوب شد.
یک روز پس از یک بمب گذاری انتحاری که منجر به کشته شدن ده‌ها دانش آموز عمدتاً دختر شد که برای امتحان ورودی دانشگاه در کابل آماده می‌شدند، ده‌ها زن افغان با برپایی تظاهرات خواستار اجرای عدالت شدند. یشتر قربانیان این انفجار تروریستی که داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفت از اقلیت هزاره بودند.
سینتیا زرازیر، نماینده پارلمان لبنان در پی ازدحام و درگیری بین تظاهرات کنندگان و نیرو‌های نظامی، هدف ضرب و شتم قرار گرفت و توانست از محل تظاهرات دور و مجدداً وارد پارلمان شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ