عروسکی شبیه به رئیس جمهور ترکیه در جریان تظاهرات معترضان کُرد در استکهلم سوئد به صورت وارونه از یک تیر چراغ برق آویزان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طول ماهی‌های پف دار بالغ می‌تواند به ۸۰سانتی متر برسد، اگرچه طول چنین نمونه‌های بزرگ به ندرت از ۳۵ تا ۴۰ سانتی متر بیشتر می شود، آن‌ها در اقیانوس آرام و برخی از دریاهای ساحلی آن یافت می‌شوند./viral vids
در صحنه‌ای خنده دار فردی از هواداران النصر به ورزشگاه رفت تا کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی را به ضیافت شام دعوت کند. هوادار النصر هنگام خروج از ورزشگاه رونالدو را صدا زد و او را سوگند داد تا دعوتش را برای صرف شام قبول کند، صحنه‌ای که خنده حاضران را برانگیخت. به نظر می‌رسد کریستیانو رونالدو به صحبت‌های هوادار توجهی نکرده است و اصلا به سمت او روی نیاورده است.
کلیپی خنده دار در شبکه‌های اجتماعی پخش شده که سقوط یکی از کارکنان هتل محل اقامت بازیکنان النصر را نشان می‌دهد. در این کلیپ، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی النصر دیده می‌شود که به دلیل این اتفاق درحال لبخند زدن است. با این حال، کارگر جوان به سرعت تعادل خود را به دست آورد و دوباره ایستاد و همه چیز به روال عادی بازگشت.
رومارینیو، بازیکن تیم فوتبال الاتحاد مشتاق بود تا به ژوائو پدرو نوس فیلیپه (ژوتا) بازیکن جدید الاتحاد برخی از کلمات زبان عربی را آموزش دهد.
محمد قائدی نسب و صادق محمودی برام قاتلان و سارقان معروف اصفهان با سوابق کیفری متعدد اقدام به زورگیری از خانه‌های مردم می‌کردند، این قاتلان و سارقان در جریان یکی از شرارت‌ها در درگیری با پلیس پس از به شهادت رساندن یک مامور نیروی انتظامی و زخمی کردن مردم دستگیر شدند و پس از طی مراحل قانونی سحرگاه امروز در ملأ عام به دار مجازات آویخته شدند.
لحظات خنده دار و جالب از ضربات پنالتی در دنیای فوتبال را در این بخش از فوتبالی مشاهده کنید.
نمای بیرونی قطارهای تختخواب دار ژاپنی معمولی بنظر می‌رسد اما فضای داخلی آن‌ها مکانی آرام و دنج است. دهه 1960 شاهد پیشرفت چشمگیری در اقتصاد ژاپن ازجمله راه‌آهن بوده است.
ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا توسط افسران واقعی که در کنار ماشین او در خیابان‌های لندن می‌دوند و همچنین دوچرخه سواران اسکورت می‌شود.
گیتلسون گله دار در هزرعه پوشیده از برف خود در حاشیه شمالی کلرادو گفت: آنها لگد می‌رنند و خوب گاز می‌گیرند.
مرسدس بنز از طرح ژاکت پف دار رونمایی کرد! این خودروی تک ساخت،”پروجکت موندو جی” نام دارد. شعار این پروژه “هنر نبوغ” است. با این تغییرات پهنای خودرو به 3.4 متر و ارتفاع آن به 2.5 متر رسیده است. عناصر عجیبی مثل زیپ بزرگ روی سقف به چشم می‌خورد! منبع: خبرآنلاین
برای شتاب ماشین، از مسیر شیب دار ۲۷ متری استفاده شد، پس از پرواز و موقع فرود، ماشین مسافت ۱۰۱متر را طی کرد.
یک گربه که در حال استراحت کردن بود با دیدن یک پشه شروع به گرفتن پشه کرد.
رئیس فدراسیون، دبیر کل فدراسیون فوتبال، اعضای هیئت رئیسه، خزانه دار نفری ۲۰ هزار دلار پاداش گرفتند. اعضای هیئت رئیسه، دبیرکل، خزانه دار روزانه ۲۰ دلار پول تو جیبی دریافت کردند! مدیر اداری، مترجم ۶۰ درصد مبالغ تعیین شده پاداش دریافت کردند. مسئول رسانه‎ای، تدارکات و ماساژور ۳۰ درصد مبلغ تعیین شده پاداش پرداخت شده است.
تبار کمال قلیچ دار اوغلو رهبر حزب جمهوری خلق ترکیه مهمترین حزب مخالف ترکیه ایرانی است.
ورود یک پیک تحویل غذا به زمین بسکتبال در جریان یک مسابقه که از تلویزیون نیز به صورت زنده پخش زنده شد خبرساز شده است.
روهیت اسپهیا که کار آموزش نیرو‌های هندی را در منطقه مرزی عهده دار است می‌گوید: هنگامی که یک سرباز تشنه به خون با چاقو، چکش یا به احتمال زیاد با چماقی که به سیم خاردار یا میخ مجهز است به شما نزدیک شد، گلو، چشم ها، دنده ها، استخوان گلو و کشاله ران را هدف قرار دهید تا بیشترین آسیب را وارد کرده باشید.
مدیر مرکز راهبری شبکه گاز کشور: وزارت نفت تمامی امکانات خود را برای تامین گاز کشور پای کار آروده است. شب گذشته شب سختی برای شبکه شمال شرق کشور بود. اگر نحوه مصرف به صورت فعلی ادامه دار باشد دچار چالش تامین سوخت برای خراسان شمالی، جنوبی، رضوی و مازندران خواهیم شد. دو استان پرمصرف ما یعنی مازندران و خراسان رضوی در منطقه سرما قرار گرفتند که کار مارا با چالش روبه رو می‌کند.
فرانسه حیا کن دشمنی را رها کن، اباالفضل علمدار خامنه‌ای نگه دار، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافقین ازجمله شعار‌های معترضان در مقابل سفارت فرانسه در تهران بود.
در این ویدیو می‌بینیم که گله گرگ‌های گرسنه یک گوزن شاخ دار را در میان برف دنبال می‌کنند و در نهایت به دام می‌اندزند. گوزن در لحظه شکار قدری تلاش می‌کند تا خودش را از چنگ گرگ‌ها برهاند، اما موفق نمی‌شود و زنده زنده خورده می‌شود.
این حیوان نه روباه است، نه سگ و نه گرگ. این حیوان گرگ یال دار است و تنها گونه از جنس خود است.
فرمانده مرزبانی استان آذربایجان شرقی گفت: در این عملیات ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و دنا توقیف که در بازرسی از آن‌ها یک قبضه سلاح جنگی دوربین دار ام ۱۶، یک قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف و کلت کمری، ۴ قبضه نارنجک دستی، سه عدد ریموت انفجاری و بی سیم دستی به همراه دوربین‌های دید در شب پیشرفته کشف شد.
تیم فوتبال زنان وولفسبورگ در لیگ آلمان با چهار گل اسن را شکست داد. این تقابل شاهد یک سوتی دفاعی نادر و خنده‌دار بود که منجر به ثمر رسیدن گل شد.
جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، زمانی که مدال برنز را به بازیکنان تیم ملی برزیل در جام جهانی فوتبال زنان زیر ۲۰ سال اهدا کرد، با موقعیتی خنده دار مواجه شد. برخی از آنها پس از دریافت مدال دست خود را دراز کردند تا سر طاس اینفانتینو را لمس کنند، چالشی که خنده رئیس فیفا را به دنبال داشت.
جدیدترین وسیله نقلیه طراحی شده توسط زاپاتا که بر اساس فناوری توربین کوچک او ساخته شده است، یک صندلی از جنس فیبر کربن است که نیروی آن توسط ۱۰ جت کوچکی تامین می‌شود. این صندلی پرنده را می‌توان به نوعی مانند پهپاد‌های مولتیکوپتر سرنشین دار کوچک دانست که می‌تواند علاوه بر پرواز عمودی، با حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت به صورت افقی پرواز کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ