مسئولان محلی بدخشان در افغانستان اعلام کردند که زلزله نسبتاً شدیدی امروز این ولایت را تکان داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز لرزه‌نگاری مدیترانه اروپا (EMSC) اعلام کرد: زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۱ ریشتر مناطقی از سواحل جنوب ایالت کالیفرنیا را لرزاند.
مرکز لرزه‌نگاری مدیترانه اروپا (EMSC) اعلام کرد: زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۱ ریشتر مناطقی از سواحل جنوب ایالت کالیفرنیا را لرزاند.
بامداد امروز زلزله شدیدی هکایدو ژاپن را لرزاند.
مرکز مقابله با حوادث غیرمترقبه ترکیه «آفاد» اعلام کرد ساعتی پیش زمین‌لرزه‌ای به شدت ۵.۳ ریشتر استان مالاتیا واقع در جنوب ترکیه را لرزاند.
بر اثر وقوع زمین‌لرزه ۵.۵ ریشتری در شرق چین، ۲۱ نفر زخمی شده و ۱۲۶ خانه فروریخت؛ همچنین حرکت ۶۰ قطار نیز لغو شد.
منابع خبری از وقوع زلزله قوی در پاناما خبر دادند.
این زمین لرزه به قدرت ۳.۵ ریشتر ساعت ۴۳ دقیقه بامداد پنجشنبه در ۱۰ کیلومتری جوادآباد از توابع ورامین در استان تهران را لرزاند.
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵ ریشتر استان قونیه ترکیه را لرزاند و باعث وحشت شهروندان و خروج آنان از خانه‌های خود به خیابان‌ها شد.
شهر بندرمقام واقع در هرمزگان با زمین لرزه‌ای به ریشتر ۴ در عمق ۵ کیلومتری زمین لرزید.
مسئولان محلی بدخشان در افغانستان اعلام کردند که زلزله نسبتاً شدیدی امروز این ولایت را تکان داده است.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر فارس گفت: دقایقی قبل زمین لرزه ای به بزرگی ۵ ریشتر بخش اشکنان لامرد از استان‌ فارس را لرزاند و در هرمزگان نیز احساس شده است.
شاهرود- فرماندار شاهرود از وقوع زمین لرزه در استان گلستان و احساس شدن آن در شاهرود خبر داد و گفت: این زلزله در تمام نقاط شاهرود به خصوص بخش‌های شمالی باعث ترس مردم شد.
منابع خبری از وقوع زلزله‌ای با قدرت ۵ ریشتر در قهرمان مارش ترکیه خبر دادند.
منابع خبری از وقوع زلزله ای با قدرت ۵ ریشتر در قهرمان مارش ترکیه خبر دادند.
زلزله ۵ریشتری رئال در آنفیلد؛ لیورپول ویران شد
درشرایطی که منابع رسمی آمار جان باختگان زلزله ۷.۷ ریشتری بامداد دوشنبه در سوریه را بیش از ۳۵۰۰ نفر اعلام کرده اند، منابع غیر رسمی اعلام کردند که شمار کشته شدگان از ۴ هزار نفر فراتر رفته است.
منابع ترکیه ای از زلزله جدید در جنوب شرق ترکیه و افزایش شمار جان باختگان زلزله دوشنبه گذشته به بیش از ۱۸ هزار نفر خبر دادند.
اداره مدیریت حوادث و فوریت‌های ترکیه (AFAD)، تعداد قربانیان زمین لرزه روز دوشنبه در ترکیه را ۲۹۲۱ تن و تعداد زخمی‌ها را ۱۵۸۳۴ اعلام کرد. پیش از این مقامات ۲۳۷۹ کشته و بیش از ۱۴۴۰۰ زخمی را گزارش کرده بودند.
منابع مصری از زمین لرزه شدید در مصر خبر دادند.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: با توجه به ارزیابی‌های میدانی صورت گرفته خوشبختانه تاکنون زلزله ۵ ریشتری هرمزگان خسارت جانی و مالی به همراه نداشته است.
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام خبر وقوع زلزله ۵ ریشتری در هرمزگان گفت: دو تیم ارزیاب هلال‌احمر به منطقه اعزام شدند.
زمین‌ لرزه‌ای به بزرگی ۵.۴ ریشتر ولایت بدخشان افغانستان را به لرزه درآورد.
زلزله‌ای ۵/۴ ریشتری بامداد چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ شهرستان خوی در آذربایجان غربی را لرزاند. طبق اعلام استاندار آذربایجان غربی این زلزله فوتی نداشته، اما تاکنون هزار و ۱۲۷ نفر نفر مصدوم شده اند. همچنین زمین لرزه به ۵۰۰ خانه مسکونی آسیب ۲۰تا ۵۹ درصدی وارد کرده و ۵۰ منزل مسکونی به طور کامل تخریب شده است.
فرماندار خوی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه، خسارتی از این حادثه گزارش نشده ولی بررسی کامل و دقیق تر به سرعت انجام و اطلاع رسانی در این خصوص انجام می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ