شهر بندرمقام واقع در هرمزگان با زمین لرزه‌ای به ریشتر ۴ در عمق ۵ کیلومتری زمین لرزید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز لرزه‌نگاری مدیترانه اروپا (EMSC) اعلام کرد: زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۱ ریشتر مناطقی از سواحل جنوب ایالت کالیفرنیا را لرزاند.
از یک ابزار مشهور تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی درخواست کردیم تا وضعیت تهران پس از زلزله ۷ ریشتری را ترسیم کند. در نهایت ۴ تصویر هولناک و تکان دهنده ارائه شد که در ادامه می‌بینید.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: این زلزله در ساعت ۱۲:۳۷ دقیقه و ۳۶ ثانیه و در عمق ۱۱ کیلومتری زمین به وقوع پیوسته است.
۳۱ خرداد ۱۳۶۹ در نزدیکی شهر رودبار زلزله‌ ای به بزرگی ۷/۴ رخ داد. شبی که خیلی‌ها برای دیدن مسابقات فوتبال جام جهانی ۱۹۹۰ بیدار بودند. این زلزله هزاران کشته و مجروح داشت و خسارت مالی و آوارگان بسیاری برجا گذاشت.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر فارس گفت: دقایقی قبل زمین لرزه ای به بزرگی ۵ ریشتر بخش اشکنان لامرد از استان‌ فارس را لرزاند و در هرمزگان نیز احساس شده است.
امیرعباس جعفری با اشاره به آخرین وضعیت زلزله ۵.۶ ریشتری ۴ فروردین در حوالی خوی افزود: تا ساعت ۱۰:۳۰صبح امروز ۷۰ نفر در شهرستان سلماس به اورژانس مراجعه کردند که ۶۰ نفر سرپایی مداوا و ترخیص شدند و ۱۰ نفرهم در حال درمان هستند (که به خاطر بریدگی دست وپا و..) تا چند ساعت ترخیص می‌شوند.
امروز شنبه ۲۷ اسفند ماه ساعت ۱۰:۰۹ دقیقه زلزله‌ای در عمق ۱۱ کیلومتری زمین و به بزرگی ۴.۱ ریشتر، رویدر هرمزگان را لرزاند.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات به بیان توضیحاتی درباره وقوع زلزله در استان‌های فارس و هرمزگان پرداخت.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات به بیان توضیحاتی درباره وقوع زلزله در استان‌های فارس و هرمزگان پرداخت.
زلزله ۵.۲ ریشتری در ساعت ۹ و ۳۵ دقیقه امروز استانهای فارس و هرمزگان را لرزاند.
مرکز لرزه‌نگاری عمان دقایقی پیش اعلام کرد زلزله‌ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر این کشور را لرزانده است.
درشرایطی که منابع رسمی آمار جان باختگان زلزله ۷.۷ ریشتری بامداد دوشنبه در سوریه را بیش از ۳۵۰۰ نفر اعلام کرده اند، منابع غیر رسمی اعلام کردند که شمار کشته شدگان از ۴ هزار نفر فراتر رفته است.
آرادان - زمین لرزه‌ای به بزرگی چهار ریشتر دقایقی قبل، آرادان در غرب استان سمنان را لرزاند.
مدیرعامل هلال احمر هرمزگان گفت: نیروی این جمعیت در حالت آماده باش قرار دارد و نیروهای برای بررسی به محل وقوع زمین لرزه رفته‌اند.
زلزله ۴ ریشتری شهرستان آبدانان را لرزاند.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: با توجه به ارزیابی‌های میدانی صورت گرفته خوشبختانه تاکنون زلزله ۵ ریشتری هرمزگان خسارت جانی و مالی به همراه نداشته است.
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام خبر وقوع زلزله ۵ ریشتری در هرمزگان گفت: دو تیم ارزیاب هلال‌احمر به منطقه اعزام شدند.
زلزله ای به بزرگی 4.2 ریشتر بخش هایی از منطقه فین استان هرمزگان را لرزاند.
فاصله‌های این زلزله ۲۶ کیلومتری بندرعباس، ۳۸ کیلومتری فین و ۳۸ کیلومتری قلعه قاضی، هرمزگان گزارش شده است.
زلزله‌ای ۵/۴ ریشتری بامداد چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ شهرستان خوی در آذربایجان غربی را لرزاند. طبق اعلام استاندار آذربایجان غربی این زلزله فوتی نداشته، اما تاکنون هزار و ۱۲۷ نفر نفر مصدوم شده اند. همچنین زمین لرزه به ۵۰۰ خانه مسکونی آسیب ۲۰تا ۵۹ درصدی وارد کرده و ۵۰ منزل مسکونی به طور کامل تخریب شده است.
با وجود وقوع زلزله ۵.۴ ریشتری در حوالی فین استان هرمزگان، ترافیک شبکه در این منطقه زلزله‌زده و حوالی آن، روان و بدون اختلال است.
مدیریت بحران هرمزگان اعلام کرد: خسارتی از زمین‌لرزه فین گزارش نشده است.
این زمین لرزه در عرض جغرافیایی۳۲/ ۷۵۵ و طول جغرافیایی ۴۷/۲۸۵ رخ داده است.
این زلزله به طول جغرافیایی ۳۴.۴۹ و عرض جغرافیایی ۴۵.۴۳ در ۱۴ کیلومتری قصرشیرین و ۱۶۱ کیلومتری کشور عراق و ۳۵ جلالا عراق رخ داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ