به عنوان فردی مبتلا به دیابت بزرگترین سوالی که در ذهن تان وجود دارد این است که چه چیزی می‌توانم بخورم؟ خوشبختانه پاسخ این است: مواد غذایی خوشمزه فراوان. مواردی وجود دارد که باید آن را کاهش دهید یا حذف کنی، مانند نوشابه‌های شیرین و غذا‌های سرخ شده، اما فهرست غذا‌های مفید برای قند خون شما گسترده و دلچسب است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستورالعمل «نحوه اعمال ریاست و نظارت مقامات قضایی بر ضابطان دادگستری» در راستای اجرای ماده ۳۲ قانون آیین دادرسی کیفری به منظور تعیین ساز و کار و چهارچوب همکاری ضابطان با مقامات قضایی و استفاده بهینه از توان و ظرفیت ضابطان دادگستری در تحقق عدالت قضایی، از سوی رئیس قوه قضاییه در ۱۷ ماده و ۴ تبصره ابلاغ شد.
دستورالعمل «نحوه اعمال ریاست و نظارت مقامات قضایی بر ضابطان دادگستری» در راستای اجرای ماده ۳۲ قانون آیین دادرسی کیفری به منظور تعیین ساز و کار و چهارچوب همکاری ضابطان با مقامات قضایی و استفاده بهینه از توان و ظرفیت ضابطان دادگستری در تحقق عدالت قضایی، از سوی رئیس قوه قضاییه در ۱۷ ماده و ۴ تبصره ابلاغ شد.
دستورالعمل «نحوه اعمال ریاست و نظارت مقامات قضائی بر ضابطان دادگستری»از سوی رئیس قوه قضائیه در ۱۷ ماده و ۴ تبصره ابلاغ شد.
شاید تا به حال اسم رژیم غذایی BRAT را نشنیده باشید. BRAT مخفف موز، برنج، سس سیب و نان تست است. ادعا می‌شود که دنبال کردن این رژیم غذایی در درمان اسهال اثرگذار است. موز و سس سیب استفاده شده در این رژیم غذایی یک ترکیب خوشمزه را تشکیل می‌دهند. حواستان باشد در مصرف مواد غذایی زیر زیاده روی نکنید، چون این کار ممکن است ناراحتی بیشتر معده را به دنبال داشته باشد.
رکورددار ۱۷ ساله ریکرو ایران که پس از حدود ۱۱ سال موفق شد رکورد این ماده را ارتقاء بخشد، گفت: امیدوار هستم در صورت حضور در بازی‌های آسیایی موفق عمل کنم و بتوانم سهمیه حضور در المپیک پاریس را نیز کسب کنم.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۷ خرداد از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۷ خرداد را بخوانید.
انتقال پدر، مادر، همسر و فرزند شهید، جانبازان بالای ۲۵ درصد، زوجین فرهنگی به محل خدمت همسر، بانوان فرهنگی دارای سه فرزند زیر ۱۲ سال (ملاک محاسبه سن فرزندان تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ است) و همچنین همسر جانباز در صورت تغییر دائم محل اشتغال جانباز در همان سال با ارائه تاییدیه از مراجع ذی صلاح به استناد ماده ۱۷ آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۳ قانون تسهیلات استخدامی و جانبازان در اولویت قرار دارند.
خبرهای بسیار مهمی امروز در فضای رسانه ها منتشر شد که قطعا هر یک می توانند بر روی روند بورس فردا تاثیرگذار باشند. توصیه می شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
شبکه های لرزه نگاری مرکز لرزه نگاری کشوری مؤسسه ژئوفیزیک در فروردین­­ ماه ۱۴۰۲، تعداد ۴۴۳ زمین لرزه را در کشور و نواحی همجوار ثبت و تعیین محل کرده ­اند.
فارس نوشت: در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی و اجرای دستورالعمل‌های ماده ۱۷ و ۲۸ قانون نظام صنفی، طی بازدید اتاق اصناف به همراه دایره اماکن، تعداد ۱۴ واحد کافه رستوران در رفسنجان پلمب شد.
در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، پس از برگزاری باشکوه نماز جمعه توسط نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی، نظامیان صهیونیست ۱۷ فلسطینی را بازداشت کردند.
مدیریت نظارت بر بازار اولیه سازمان بورس، ابلاغیه اصلاح ماده ۱۷ دستورالعمل "مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار را صادر کرد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان بارانی است و حداکثر دما هجده درجه سانتیگراد خواهد بود
شاخص کل بورس امروز با رشد ۲۹ هزار واحدی توانست روند صعودی خود را تثبیت کند.
شاخص کل بورس امروز با رشد ۲۹ هزار واحدی توانست روند صعودی خود را تثبیت کند.
شاخص کل بورس امروز با رشد ۲۹ هزار واحدی توانست روند صعودی خود را تثبیت کند.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان نیمه ابری است و حداکثر دما ۱۰ درجه سانتیگراد خواهد بود
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۷ دی ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۷ دی ماه را بخوانید.
محمد بازرگان، دبیر کارگروه آب و محیط زیست کمیته کشاورزی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در سال ۱۳۸۴ تفکری اشتباه حاکم شد مبنی بر اینکه، خداوند نعمت داده و باید از آن استفاده کنیم. بر اساس این تفکر اشتباه، چاه‌های غیر مجاز رشد جهشی داشت، به نحوی که به همان تعداد که چاه از سال ۱۳۵۰ تا ۱۳۸۴ ایجاد شد، از سال ۱۳۸۴ به بعد چاه غیر مجاز حفر شد تا جایی که امروز شاهد فاجعه در مدیریت منابع آب زیرزمینی هستیم.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۷ آذر ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان نیمه ابری و حداکثر دما ۱۰ درجه سانتیگراد خواهد بود.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: از ابتدای آغاز به کار قرارگاه اجتماعی تاکنون، ۱۷ هزار و ۵۰۰ معتاد متجاهر در پایتخت ساماندهی و در مراکز ماده ۱۶ پذیرش شده‌اند.
در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۷ آبان ماه را بخوانید.
یک وزنه‌بردار ۱۷ ساله پسر ایرانی به دلیل مصرف ماده ممنوعه دوپینگ، ۲ سال از حضور در تمامی فعالیت‌های ورزشی محروم شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ