رئیس سازمان خصوصی‌سازی ابعاد جدیدی را در خصوص ابهامات مالی باشگاه استقلال مطرح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از یک ماه بلاتکلیفی «رابرت مالی»، نماینده پیشین آمریکا در امور ایران، هنوز ابهامات درباره سرنوشت او پا برجا است.
شایعه‌ها از گم‌شدن رقمی در فدراسیون جودو خبر می‌داد و عنوان شده بود که پای رئیس فدراسیون در این پرونده گیر است. باوجوداین، خود آرش میراسماعیلی با راه‌اندازی یک کنفرانس خبری تلاش کرد ابهامات در این زمینه را از بین ببرد. آنجا بود که اتهام تخلف مالی را رد کرد و گفت: «من ۱۰ تا ۱۲ میلیارد در یک سال گذشته برای جودو آوردم. اگر دنبال دزدی بودم، شاید از آن آورده‌ای که آوردم، استفاده می‌کردم».
آرش میراسماعیلی که چند هفته قبل به دنبال ابهامات مالی به وجود آمده بود با حکم وزارت ورزش موقتا از مسئولیتش کنار رفته بود، با رفع تعلیق از سوی دادگاه در آستانه بازگشت به فدراسیون قرار گرفت.
دادستان عمومی و انقلاب ایلام اظهار کرد: یکی از اعضای شورای اسلامی شهر ایلام دیروز به دلیل اتهامات مالی بازداشت شد و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.
کارشناس والیبال ایران گفت: بازیکنان تیم ملی نباید در باد پیروزی مقابل آلمان در لیگ ملتهای والیبال بخوابند.
بعد از دو سال سکوت سرمربی تیم ملی زنان در خصوص حواشی این تیم، مریم آزمون در گفت و گو با "ورزش سه" پاسخ انتقادات علیه خودش را داد.
مدیر فنی تیم ملی تکواندو گفت: در حالی که تیم ملی بعد از جریانات روزهای گذشته شرایط روحی، روانی مناسبی نداشت، حضور دکتر سجادی در خانه تکواندو همانند یک بمب انرژی زا عمل کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از لیگ برتر خواست که هرچه زودتر تکلیف پرونده تخلفات مالی این باشگاه را بررسی کند.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران می گوید سهراب مرادی و کیانوش رستمی به خواسته کادرفنی در مسابقات آسیایی وزنه زده اند.
بهروز عطایی در یک نشست مطبوعاتی مفصل به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
انتقال ویکتور اوسیمن به ناپولی از لیل در سال 2020 ابهامات مالی زیادی دارد و با شروع تحقیقات پلیس ممکن است ناپولی با جرایمی سنگین مواجه شود.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی ابعاد جدیدی را در خصوص ابهامات مالی باشگاه استقلال مطرح کرد.
شرکت‌های دولتی از تیررس نظارتی مجلس به دور هستند و همین موضوع هم سبب شده است که فساد و مشکلات عدیده‌ای به وجود بیاورند. در قانون بودجه ۱۴۰۱ حکمی برای شفافیت صورت مالی شرکت‌های دولتی اضافه شد، ولی این حکم در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ حذف شد.
آجورلو آماده پاسخگویی به اتهامات مالی در شبکه ۳
رئیس فدراسیون ووشو گفت: هنوز تفاهم‌نامه‌ای با وزارت ورزش و جوانان امضا نکرده‌ایم. آن 5 میلیارد مجلس را هنوز نگرفته‌ایم و شرایط مالی خوبی نداریم.
صورتهای مالی باشگاه پرسپولیس با سوالات و نقاط ابهام نسبتا زیادی همراه شده است.
نماد استقلال که از حدود یک ماه قبل به دلیل برخی ابهامات در صورت‌های مالی بسته شده بود، از امروز (چهارشنبه) دوباره قابل معامله شد.
در میان انتظار خبرنگاران و اهالی فوتبال، نشست خبری کارلوس کی‌روش برای اعلام فهرست تیم‌ملی لغو شد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص برخی از ابهامات این نهاد توضیحاتی بعد از جلسه هیئت رئیسه ارائه کرد.
دبیرکل کمیته ملی المپیک در مورد ثبت نامش در انتخابات کمیته ملی المپیک توضیحاتی را ارائه داد.
مدیران حوزه‌های برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی؛ درمانی، بیمه‌ای و مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین‌اجتماعی، در هفته جاری در مرکز ارتباطات مردمی این سازمان، پاسخگوی پرسش‌ها و ابهامات احتمالی بیمه‌شدگان، کارفرمایان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران و سایر اقشار خواهند بود.
محمد‌‌ موسوی در آخرین تمرین تیم ملی از حضور در مسابقات قهرمانی جهان ‌انصراف داد.
محمد‌‌ موسوی در آخرین تمرین تیم ملی از حضور در مسابقات قهرمانی جهان ‌انصراف داد.
همزمان با اقدام مثبت حذف شرط پرهزینه برای فیلمسازان فیلم اولی، فرآیند تازه‌ای طراحی و اجرا شده که اگر ابهامات و اشکالاتش رفع شود، می‌تواند مسیر فیلمسازان تازه نفس را هموار سازد؛ اما اگر بدون رفع این اشکالات به اجرا گذاشته شود، می‌تواند چالش‌های تازه‌ای در پی داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ