در آستانه دیدار بسیار مهم دورتموند و ماینتس حمله زنبورها به ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دقایقی پیش از شروع مسابقه از اتفاقات عجیب این بازی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیکا یا هرزه‌خواری اشتیاق خانم باردار برای خوردن مواد غذایی و گاه مواد غیرغذایی عجیب و غریب، مثل یخ، نشاسته و خاک است که شیوع آن حدود ۳۰ درصد برآورد شده است.
تولد پسری با یک سندروم عجیب و شروع آزار و اذیت‌ها به واسطه همین بیماری، حوادثی جبران‌ناپذیر را رقم زد. لیسا مک‌وی دختری که بعد نوشتن نامه خودکشی، به کام مرگ دعوت شد.
یک اتفاق عجیب در فاصله چند دقیقه تا شروع دیدار ایران و فرانسه بازیکنان و اعضای دو تیم را متعجب کرد.
دوباره شب‌زنده‌داری هواداران والیبالی شروع می‌شود؛ از ساعت یک بامداد فردا با بازی‌های هفته سوم لیگ ملت‌ها، اما این بار وضعیت فرق می‌کند.
سرجی داردر، کاپیتان اسپانیول، گزینه ای در دسترس و ارزان قیمت برای جانشینی سرخیو بوسکتس است و حتی مذاکرات با او نیز شروع شده است.
رختکن استقلال پیش از شروع دربی ۱۰۱ با تنش و ایجاد حاشیه روبرو بود.
رختکن استقلال پیش از شروع دربی ۱۰۱ با تنش و ایجاد حاشیه همراه بود.
شروع ناامید کننده میلان بهت و حیرت رافائل لیائو، ستاره مصدوم این تیم، از روی سکوها را به همراه داشت.
با شروع رقابت، سالیوان فریم اول را گرفت تا از وفایی ۱-۰ پیش بیفتد و فریم دوم را با بریک آف خود آغاز کند. در ادامه وفایی در یک حرکت عجیب به جای زدن یک ضربه سنجیده، ضربه‌ای زد که یادآور یک بازیکن معمولی بود و سطح او را زیر سوال برد. او بدون فکر توپ سفید را به توپ‌های قرمز زد و توپ‌های روی میز را پخش کرد.
ویتیلیگو با شیوع جهانی بین ۰.۵ تا ۲ درصد یک عارضه پوستی است که باعث از بین رفتن رنگدانه در بعضی نواحی پوست می‌شود. باید بدانید که مسری نیست و می‌تواند در هر قسمتی از بدن رخ دهد.
مصطفی با پلیس تماس می‌گیرد و آن‌ها شروع به جست‌وجو می‌کنند تا اینکه به ردپایی که در برف جا مانده است می‌رسند. پلیس و مصطفی، از ردپا عکس می‌گیرند و همین سرنخ، به شناختن سارق احتمالی کمک می‌کند.
چینی‌ها به خوردن غذا‌های عجیب و غریب شهرت دارند و برخی معتقدند که کرونا نیز به دلیل خوردن خفاش در چین شیوع پیدا کرد. در این ویدیو حالا ذوق یک کودک چینی در حین خوردن قورباغه را می‌بینید.
در حالی که به روزهای پایانی اولین ماه سال جدید نزدیک می شویم، پاسکاری عجیب میان شورای رقابت و وزارت صمت مبنی بر اعلام قیمت های جدید خودرو، بسیاری از مردم و متقاضیان خرید خودرو را دچار سردرگمی کرده است.
قرن پانزدهم میلادی، شروع اکتشافات دریایی ماجراجویان و بازرگانان دریایی و رشد شبکه تجارت جهانی اقیانوسی بود. کشتی‌های تجاری، ماه‌ها در سفر بودند تا ابریشم، ادویه، نمک و چای را از طریق دریا‌ها جابجا کنند. بعد از فاجعه غرق شدن ۴ کشتی در سیسیل ایتالیا در سال ۱۷۰۷، دریانوردان دریافتند که به شیوه‌ای دقیق برای تعیین طول جغرافیایی در مواقعی که دور از خشکی هستند نیاز دارند.
گلر سوییسی بایرن مونیخ پیش از شروع بازی از سوی مدیران تیم سابقش مورد تقدیر قرار گرفت.
پرسپولیس در دقایق ابتدایی بازی با نساجی یک پنالتی عجیب و غریب گرفت که مشابه آن شاید خیلی سخت پیدا شود.
همکاران پوتین در مصاحبه‌ها گفتند که او به سمت خود بزرگ‌نمایی و روحیه ضد غربی رفت و او را به تصمیم سرنوشت‌ساز برای حمله به اوکراین در انزوای کامل، بدون مشورت با کارشناسانی که جنگ را حماقت محض می‌دانستند، سوق داد. دستیاران پوتین به کینه‌ها و سوءظن‌های او دامن زدند. حتی برخی از نزدیک‌ترین مشاوران رئیس‌جمهور در بی‌خبری رها شدند تا اینکه تانک‌ها شروع به حرکت کردند. همان‌طور که یکی دیگر از محرمان قدیمی گفت: «پوتین تصمیم گرفت که تفکر، تفکر خودش باشد و همین کافی است.»
جراردو مارتینو قبل از شروع جام جهانی متن استعفای کوتاه خود را نوشته بود. او پایان کارش در این تیم را می دید.
به دلیل ورود دیرهنگام سفیان امرابط به درون زمین، بازی مراکش و کرواسی در نیمه دوم با تأخیر شروع شد.
نفت مسجد سلیمان علی‌رغم شروع قابل قبول در لیگ برتر دو شکست عجیب و غریب و پر گل را متحمل شده‌اند.
مسئولان برگزاری مسابقه پرسپولیس و تراکتور دقایقی قبل از شروع بازی اشتباه خود در اعلام لیست بازیکنان پرسپولیس را اصلاح کردند.
بازی تیم های پرسپولیس و تراکتور در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال با تاخیر آغاز می‌شود.
یکی از دیدارهای هفته اول لیگ برتر والیبال شده و برگزاری یکی دیگر از مسابقات نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
سرمربی امید وحدت مشهد دلیل استعفای خود پیش از شروع بازی دیروز را عدم همکاری باشگاه دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ