امروز برای خراسان جنوبی، جنوب شرق خراسان رضوی و شمال سیستان و بلوچستان وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک پیش بینی و هشدار نارنجی صادر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید و احتمال توفان گرد و خاک در ۴ استان هشدار داد.
برای جنوب شرق خراسان رضوی، نیمه شرقی خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان هشدار نارنجی و برای کرمان و شرق فارس هشدار زرد هواشناسی صادر شده است.
سازمان هواشناسی روز جمعه با پیش بینی وزش باد و خیزش گردوخاک، برای ۵ استان هشدار نارنجی و زرد صادر کرده است.
اهواز - مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به صدور هشدار زرد تندباد و گرد و خاک محلی در استان گفت: تا اواسط هفته آینده احتمال وقوع گرد و خاک محلی و موقتی در خوزستان وجود دارد.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره باد و گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در مناطقی از استان دوباره هشدار سطح زرد صادر کرد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وقوع تندباد و خیزش گردوخاک در مناطق مختلف استان طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه خبرداد.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره فعالیت سامانه بارشی و وزش باد شدید ۲ هشدار سطح زرد صادر کرد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وقوع تندباد و خیزش گرد و خاک بویژه در مناطق نیمه غرب و شمال استان از عصر دوشنبه خبرداد.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان نسبت به وقوع طوفان لحظه‌ای و خیزش گردوغبار، بارش باران و کاهش محسوس دما در سراسر استان در روز طبیعت ۲ هشدار سطح زرد صادر کرد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید در نیمه غربی و جنوب استان خبرداد و گفت: شهروندان مراقب سقوط اجسام از ارتفاعات و ساختمان‌های نیمه کاره و تابلوهای تبلیغاتی باشند.
لغزندگی جاده‌ها و احتمال کاهش شعاع دید در جاده‌ها، اختلال در سفر‌های بین شهری به ویژه در عبور از گذرگاه‌های کوهستانی، احتمال آبگرفتگی معابر به صورت محدود، احتمال تاخیر در پرواز، احتمال خسارت به صنعت کشاورزی
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به وقوع بارش باران و تندباد لحظه‌ای در استان، هشدار زرد را صادر کرد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار های سطح زرد و نارنجی نسبت به وقوع برخی مخاطرات جوی در ۳۰ استان کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدارهای سطح زرد و نارنجی نسبت به وقوع برخی مخاطرات جوی در 30 استان کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار های سطح زرد و نارنجی نسبت به وقوع برخی مخاطرات جوی در 30 استان کشور هشدار داد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان در خصوص مه آلودگی، کاهش دید، کاهش دما و افزایش آلاینده‌ها در استان، هشدارهای سطح نارنجی و زرد صادر کرد.
سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد و افزایش ارتفاع موج تا ۲ متر در دریای عمان و احتمال آسیب به تأسیسات دریایی هشدار داد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ دیگری از فعالیت سامانه بارشی، بارش باران و برف در برخی نقاط همراه با رعدوبرق و مه آلودگی از پنجشنبه تا شنبه (۲۴ تا ۲۶ آذر) خبر داد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان با اشاره به افزایش ارتفاع موج و سرعت باد متوسط تا شدید و همچنین وقوع مه یا مه رقیق و کاهش دید افقی در استان، هشدارهای زرد و نارنجی را صادر کرد.
روز جمعه در مناطق شمالی و جنوب شرق کشور به علت بارندگی و در نوار شرقی، غربی و بخش‌هایی از مرکز کشور به علت وزش باد و گرد و خاک، هشدار زرد برقرار است.
اراک- هواشناسی استان مرکزی برای روزهای پایانی هفته هشدار زرد و نارنجی و پیش بینی وقوع تندباد و خیزش گرد و خاک اعلام کرد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به ریزش گرد و خاک موقت در استان، هشدار سطح زرد را صادر کرد.
وزش باد و گردوخاک همچنین موجب صدور هشدار زرد برای یزد، سمنان، اصفهان، نیمه شرقی خراسان رضوی، کرمان، فارس، بوشهر، خوزستان، ایلام و هرمزگان شده است.
امروز در گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، خراسان شمالی، اصفهان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و خوزستان هشدار نارنجی برقرار است. برای تهران، البرز، قزوین، زنجان، سمنان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و هرمزگان نیز هشدار زرد صادر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ