دیدیه دشان که دیروز در سمت خود به عنوان سرمربی فرانسه ابقا شد در مصاحبه‌ای با اکیپ اظهاراتی داشت که جنجالی خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: تیم ملی والیبال ایران سرمربی، مربی و دو تن از بازیکنان تأثیرگذار خود را در اختیار ندارد و کنار آمدن با این موضوع در این سطح اصلاً آسان نیست.
آندره‌آ جیانی از اتفاقاتی که برای تیم ملی والیبال ایران در آمریکا رخ داده ابراز تأسف کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: فرانسه خیلی خوب بازی کرد و ما هم از ترکیب‌های مختلف استفاده کردیم.
هروه رنار، سرمربی جدید تیم ملی زنان فرانسه کاپیتان تیمش را انتخاب کرد.
بعد از آنکه دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، مدعی شد کریم بنزما به خواسته خودش در جام جهانی قطر اردوی خروس‌ها را ترک کرد مهاجم فرانسوی واکنش تندی نشان داد و دشان را به دروغگویی متهم کرد.
کریستوف گالیته، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن بعد از شکست مقابل بایرن، مصدومیت های متعدد را یکی از عوامل مهم ناکامی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا دانست.
سرمربی تیم ملی فرانسه همچنان به انزوای خود در جمع های قدیمی ادامه می دهد.
مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید به سرمربی تیم ملی فرانسه به خاطر برگرداندن او به خانه بعد از مصدومیتی خفیف در ابتدای جام جهانی قطر طعنه زد.
سرمربی باتجربه فرانسه با تغییرات استثنایی‌ خود در نیمه دوم ورق را برگرداند.
سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه بعد از دومین صعود پیاپی به فینال جام جهانی ضمن تقدیر از بازیکنانش گفت دیدار مقابل آرژانتین یک جنگ تمام عیار است
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، گفت: مدال‌داران ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان با اعزام به تورنمنت خارجی در اسفند، وارد چرخه انتخابی تیم ملی می‌شوند.
سرمربی موفق تیم ملی فوتبال فرانسه تصمیم گرفته بعد از جام جهانی قطر هم به کارش در این تیم ادامه دهد.
چسلاو میخینیویچ، سرمربی لهستان، بعد از شکست 3-1 مقاب فرانسه گفت در جریان بازی بیش از هر چیز از گل نشدن شوت زیلینسکی افسوس خورده چرا که تیمش با زدن گل اول حتی می‌توانست پیروز میدان باشد.
جلال القادری، سرمربی تونس، بعد از آنکه تیمش با وجود پیروزی 1-0 مقابل فرانسه نتوانست از گروهش صعود کند گفت تونسی‌ها سربلند با جام جهانی قطر خداحافظی می‌کنند.
کاسپر هیولماند، سرمربی دانمارک، بعد از شکست امشب تیمش مقابل فرانسه گفت اشتباهات کوچک دانمارکی‌ها باعث ناکامی در این بازی شد.
دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، بعد از پیروزی تیمش مقابل دانمارک گفت فرانسه تیمی مقتدر دارد که می‌تواند در این دوره از جام جهانی موفقیت‌هایی بزرگ به دست بیاورد.
سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه امروز جمعه گفت، رافائل واران پس از بیش از یک ماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت از ناحیه پا، آماده بازگشت به بازی برای دیدار بعد تیم کشورش در جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل دانمارک است.
دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، بعد از پیروزی 4-1 تیمش مقابل استرالیا از مصدومیت لوکاس هرناندز در این مسابقه ابراز نگرانی کرد.
گراهام آرنولد، سرمربی استرالیا، بعد از شکست 4-1 مقابل فرانسه گفت شاگردان دیدیه دشان از استرالیایی‌ها از نظر بدنی پرقدرت‌تر و سریع‌تر بودند.
سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه اعلام کرد که با وجود خط خوردن کریم بنزما هیچ بازیکنی را جایگزین او نخواهد کرد.
بر اساس گزارش‌های متعدد رسانه‌ای زین‌الدین زیدان با فدراسیون فوتبال فرانسه به توافق رسید تا در پایان جام جهانی قطر به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور معرفی شود.
بر اساس گزارش‌های متعدد رسانه‌ای زین‌الدین زیدان با فدراسیون فوتبال فرانسه به توافق رسید تا در پایان جام جهانی قطر به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور معرفی شود.
دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، بعد از شکست تیمش مقابل دانمارک می‌گوید دلیلی برای نگرانی وجود ندارد چرا که فرانسه با ترکیبی جوان در این بازی به میدان رفته بود.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید فرانسه شانس اول قهرمانی در جام جهانی قطر است و برزیل بعد از فرانسوی‌ها بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ