کایسری اسپور در حضور یکی از دو بازیکن ایرانی خود چهارمین شکست پیاپی در سوپر لیگ را متحمل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم چین که با ترکیب لیگ ملت‌هایش و با سرمربیگری شنگ وو پا به مسابقات گذاشته بود در کشور خود توانست ایران را با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۲ شکست دهد تا ایران را از دومین مدال خود در این تورنمنت محروم کند.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال آماری عجیب از میزان اشتباهات تاثیرگذار داوری در نتایج بازی های فصل گذشته داد.
محققان مارپیچ‌های موجود در برگ‌ها و ساختار‌های زایشی یک گیاه فسیل‌شده با قدمت ۴۰۷ میلیون سال را بررسی کردند و به نتایج جالبی رسیدند.
انتشار نتایج عجیب سرشماری جمعیت عربستان سعودی موجی از انتقادات و واکنش‌ها در فضای مجازی این اکشور به راه انداخت.
گروهی از پژوهشگران طی مطالعه‌ای که در آن نتایج ۱۳ مطالعه قبلی را بررسی کرده‌اند، دریافتند کسانی که روزانه بیش از ۸ ساعت می‌نشینند و تحرک کمی دارند، خطر مرگی مانند سیگاری‌ها تهدیدشان می‌کند.
مهدوی جلوه، سرعتی زن تیم ملی والیبال ابراز امیدواری کرد که نتایج خوبی در لیگ ملت‌ها به دست بیاید.
باخت عجیب ۳ قدرت فوتبال آسیا به لاتین‌ها با نتایج مشابه!
کریستوف گالتیه، علی‌رغم نتایج نه چندان خوب اخیرش اما آمار بهتری از دو سرمربی سرشناس تاریخ پی اس جی دارد.
با نگاهی به بازتاب این مسابقات متوجه می‌شویم که کمیت مسابقات با کیفیت آن همخوانی ندارد و معلوم نیست برگزار کنندگان این رقابت‌ها دقیقاً چه هدفی را دنبال کرده‌اند؛ زیرا در نتایج نهایی نام هیچ ورزشکار ایرانی مشاهده نمی‌شود و همه در همان مرحله مقدماتی حذف شده‌اند و فقط یک ورزشکار ایرانی به مرحله دوم صعود کرد که آن هم در این مرحله حذف شد!
کسی انتظار نداشت پس از صحبت‌های حاشیه‌ساز عجیب جهانبخش جعفری، این مربی در نتیجه‌گیری اینقدر خوب عمل کند.
سه گزینه ایرانی نیمکت تیم ملی در هفته های گذشته نتایج ضعیفی کسب کردند.
وقتی در انتخابات ۱۳۹۸ معلوم شد که دیگر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای از اولویت‌های حکومت نیست و پایان دادن به حاکمیت دوگانه و یکدست شدن حکومت به عنوان خط‌مشی و نقشه‌راه آینده، قطعی شده است، کاملا می‌شد نتایج و پیامد‌های آن را پیش‌بینی کرد.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که تیراناسوروس رکس یا تی‌رکس، یک خزنده غول‌پیکر کندذهن نبوده و مغزش تقریبا به اندازه میمون‌های امروزی بوده است.
نخستین روز رقابت‌های واترپلو قهرمانی آسیا با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید و تیم‌های مدعی قزاقستان و چین به راحتی از سد حریفان خود گذشتند.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از هواداران برای نتایج اخیر عذرخواهی می‌کنم و قول می‌دهم به همان تیمی تبدیل خواهیم شد که آن‌ها انتظار دارند.
مودنا با وجود ستاره‌های بزرگی که در ترکیب خود دارد اصلا نتایج خوبی کسب نکرده است.
مودنا با وجود ستاره های بزرگی که در ترکیب خود دارد اصلا نتایج خوبی کسب نکرده است.
نتایج لیگ اروپا: شکست عجیب آرسنال
کادرفنی از باشگاه درخواست کرده به دلیل نتایج ضعیف اخیر، درصدی از قرارداد‌ها به عنوان جریمه کسر شود.
به نظر می رسد در صورت محاسبه تمام مدال ها، نتایج وزنه برداران کشورمان تاثیر بسزایی در رنگینگ نهایی کاروان ایران خواهد داشت.
به نظر می رسد در صورت محاسبه تمام مدال ها، نتایج وزنه برداران کشورمان تاثیر بسزایی در رنگینگ نهایی کاروان ایران خواهد داشت.
سرپرست و مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد معتقد است نتایج عجیب و تأسف بار نوجوانان در رقابتهای جهانی باید بدون هیچ تعارفی آسیب شناسی و بررسی شود.
سرپرست و مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد معتقد است نتایج عجیب و تأسف بار نوجوانان در رقابتهای جهانی باید بدون هیچ تعارفی آسیب شناسی و بررسی شود.
با عزل عجیب اکبر محمدی، باشگاه پیکان در سراشیبی افتاد و نتایج این تیم در هفته های پایانی لیگ برتر ۲۱ باعث سقوط تیم تهرانی در جدول رده‌بندی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ