رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال آماری عجیب از میزان اشتباهات تاثیرگذار داوری در نتایج بازی های فصل گذشته داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حدود ۳۴ هزار زن شوهردار با سن ۱۰ تا ۱۴ سال در کشور زندگی می‌کردند که ۱۱ هزار نفر در مناطق شهری و ۱۳ هزار نفر در مناطق روستایی ساکن بودند.
گزارش‌ها نشان می‌دهد که در دهه اخیر آمار ازدواج حدود ۳۵ درصد کاهش داشته و با افت حدود ۲۰ الی ۳۰ درصدی در باروری مواجه شده‌ایم. البته ازدواج و باروری، متغیر‌های مستقل نیستند و ریشه کاهش نرخ ازدواج و باروری را باید در ناکارآمدی و نابسامانی‌های اقتصادی و تورم افسار گسیخته در کشور جست‌وجو کرد. امروز تشکیل خانواده بسیار هزینه بر است و بخش عمده‌ای از جوانان کشور که منابع انسانی محسوب می‌شوند، توان تامین این هزینه را ندارند، چون بازار کار و ایجاد اشتغال در وضعیت بسیار نامناسبی قرار گرفته است. شاید امروز نرخ بیکاری آشکار از ۱۱ یا ۱۲ درصد تجاوز نکند، اما نرخ بیکاری پنهان در کشور ما بیش از ۲۰ درصد است.
دفاع المیرا شریفی مقدم از انتشار ویدئو تکان دهنده از آزار معلولین در مرکز نیلوفر آبی بوشهر؛ اگر این فیلم منتشر نمیشد باز هم این اتفاق رخ میداد.
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که باید آمار‌ها را به روز و اعلام می‌کرد وضعیت ناشی از این شرایط چگونه است کم کاری کرده است، این وزارتخانه سال گذشته اعلام کرد که ما شاهد ۸ درصد مرده زایی ناشی از آلودگی هوا هستیم. این رقم تکان دهنده و بسیار خطرناک است. بعد از ۲ دهه که آمار تلفات آلودگی هوا ۳۰ هزار نفر اعلام می‌شد، سال گذشته برای اولین بار، ۴۵ هزار نفر اعلام شد.
در شرایطی که چند ماهی است خبری از انتشار آمار رسمی تورم مسکن شهر تهران از سوی بانک مرکزی و مرکز آمار نیست، روز گذشته شورای پول و اعتبار با دو برابر شدن مبلغ تسهیلات خرید خانه موافقت کرد.
یک منبع عبری زبان در گزارشی تکان‌دهنده تعداد شهدای کودک و نوجوان فلسطینی در جریان درگیری‌ها با نظامیان صهیونیستی در فلسطین اشغالی را فاش ساخت.
بعد از پیمایش ملی که در سال ۹۸ در کل کشور انجام شد، مشخص شد که شیوع ناباروری کلی در زوج‌های ایرانی ۲۰.۳ درصد است یعنی حدود ۳ میلیون و ۲۶۰ هزار زوج نابارور در کشور وجود دارد که این آمار، بالاتر از میانگین جهانی است.
«مهرداد حلوایی» دبیر اسبق کمیته دفع آفات شهری و صنعتی شهرداری تهران در مورد وقوع زلزله جدی در تهران اعلام کرده بود: «اگر زلزله‌ای جدی در تهران به وقوع بپیوندد، موش‌ها در زیر زمین، زیر آوار ماندگان را تا رسیدن نیرو‌های امدادی می‌خورند و زنده نخواهند گذاشت.» این ادعای وحشتناک و تکان‌دهنده چند وقت بعد توسط «اسماعیل کهرم» مشاور رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست تایید شد.
براساس اعلام فرمانده کل انتظامی کشور، از ابتدای سفر‌های نوروزی تا عصر دیروز ۴۷۰ کشته در تصادفات جاده‌ای داشتیم.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی نابیناست زیرا آمار دقیقی از فعالیت های کشاورزی به ویژه در تولید و زمین های زیر کشت ندارد در نتیجه نمی توان برنامه ریزی درست و دقیق داشت.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی نابیناست زیرا آمار دقیقی از فعالیت های کشاورزی به ویژه در تولید و زمین های زیر کشت ندارد در نتیجه نمی توان برنامه ریزی درست و دقیق داشت.
کالج سلطنتی پزشکی اورژانس در انگلیس آماری تکان دهنده درباره مرگ بیماران در فهرست انتظار پذیرش در انگلیس منتشر کرد.
شواهد نشان داده است، راهبردهای موثر دولت می‌تواند به ازدواج کودکان پایان دهد. مسئولان دولتی باید برنامه‌هایی تنظیم کنند تا از کودک در برابر سنت‌ها و باورهای غلط محافظت شود.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه با تاکید بر اینکه شرکت‌های دانش بنیان دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوانی هستند گفت: با تمام توان از شرکت‌های دانش بنیان حمایت می‌کنیم.
سازمان حقوقی «انتصاف» فعال در زمینه حقوق کودک و زن، آمار تکان دهنده ای از تاثیرات جنگ و محاصره بر تحصیل کودکان یمنی ارائه داد.
دندان درد در افراد مختلف شکل های گوناگونی دارد . گاهی اوقات آزار دهنده است اما گاهی اوقات می توان آن را تحمل کرد . گاهی اوقات دندان درد به حدی آزار دهنده است که حتی به اطراف فک ها نیز کشیده می شود . التهاب لثه، سردرد، تب و بدطعم شدن دهان نیز میتواند از پیامدهای دندان‌درد باشد.
روزنامه واشنگتن پست به تازگی آمارهایی تکان دهنده از قتل عام مردم آمریکا از سوی پلیس این کشور، منتشر کرده است.
مراسم معارفۀ کریستیانو رونالدو در باشگاه النصر بیننده‌هایی بیشتر از فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر داشته است.
بر اساس آمار، مهاجرت روستاییان به شهر‌ها از سال‌های ۵۵ تا ۹۵ رشد ۳۰۰ درصدی داشته است.
همه ۱۴ هزار و ۶۱۳ کودک بازمانده کرونایی که والدین‌شان را از دست داده‌اند، نزد اقوام خود زندگی می‌کنند.
آمار جداول فوق نشان دهنده وضعیت کلی سینما در پنج ماه سال جاری است و کاهش نزدیک به ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مخاطب امسال نسبت به سال ۱۳۹۸ مؤید این نکته است که سینما در وضعیت بحرانی تر قرار گرفته است (البته کاهش معنادار مخاطب در مرداد امسال به دلیل ایام محرم است) و با توجه به ادامه وضعیت بحرانی اقتصادی قشر "سینمارو" اگر بازهم تمهیدات لازم برای مدیریت بحران سینما طی هفت ماه آینده اندیشیده نشود، پیش‌بینی حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون مخاطب برای سینمایی امسال دور از ذهن نخواهد بود و جهت جلوگیری از تبعات کاهش شدید مخاطب سینماهای کشور همچنان اعتقاد دارم اصلاحات اساسی در سیاست‌های تولید، توزیع و نمایش فیلم باید ایجاد شود تا توان ادامه حیات سینما در دسترس باشد. منجی سینما در خارج آن نیست، در خود سینما است، خواه دولت و یا خواه فعالان آن...
با اعلام اسامی ۴۰ نفر برتر کنکور ۱۴۰۱ در گروه‌های آزمایشی مختلف مشخص شد امسال نیز رتبه‌های برتر در تصاحب مدارس خاص است و از میان نفرات برتر کنکور امسال صرفاً یک دانش‌آموز در مدرسه دولتی عادی تحصیل کرده است! ۲۹ نفر از مدارس استعداد‌های درخشان، ۹ نفر مدارس غیرانتفاعی و یک نفر مدارس نمونه دولتی بودند!
بانک رفاه کارگران با هدف توسعه خدمات و محصولات غیرحضوری خود، نسبت به راه‌اندازی «سامانه بتا» اقدام کرده است.
ساخته کن لوچ همچون دیگر آثار این فیلمساز انگلیسی نگاهی نقادانه بر حاکمیت سرمایه سالاری بر نظام اقتصادی انگلیس دارد و تصویر تکان دهنده‌ای از تبعات این ایده را از زاویه‌ای دیگر به تصور می‌کشد؛ فیلمی که می‌توان در تداوم برخی دیگر از آثارش طبقه بندی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ