وزارت نفت اعلام کرد: یکی از تأسیسات انتقال گاز در شمال کشور، به‌دلیل بروز مشکلی عملیاتی، از سرویس خارج شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با تغییرات جدید روی سکوهای ورزشگاه یادگار امام، امکان بروز درگیری در بازی تراکتور و پرسپولیس به عدد صفر میل می‌کند.
ساعت ۱۸ و ۴۸ دقیقه عصر امروز به‌دلیل بروز نقص فنی در یکی از وسایل بازی شهر بازی پارک ناژوان اصفهان ۹ نفر نوجوان حدود۱۳ تا۱۵ سال مصدوم شدند.
کارشناسان آتش‌نشانی انتشار گاز سمی را به دلیل نقص آبگرمکن اعلام کرده بودند ولی خانواده پریسا می‌گفتند چطور ممکن است در این خانه فقط پریسا دچار گازگرفتگی شده باشد و به کام مرگ فرو برود؟
مدیرعامل شرکت آبفای استان تهران گفت: با توجه به برطرف شدن مشکلات مسیر ورودی انتقال آب به تصفیه خانه‌های شهر تهران، مشکل افت فشار آب و قطع مقطعی آن ، به زودی برطرف خواهد شد.
این هواپیما قرار بود از لوکزامبورگ به شیکاگو برود که به دلیل نقص فنی، کمی پس از برخاستن مجبور به فرود اضطراری شد. منبع: مهر
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با بیان اینکه تمامی تالاب‌های خوزستان به استثنای تالاب هورالعظیم بیش از ۹۰ درصد آبگرفتگی دارند، گفت: وزارت نیرو به تامین حق‌آبه تالاب هورالعظیم به عنوان یک اولویت نگاه نمی‌کند و در حال حاضر آب را پشت دریچه سدها برای تامین آب مصارف کشاورزی در تابستان و پاییز نگهداری می‌کند.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی در اطلاعیه‌ای با اشاره به دلیل انتشار دود در اتوبوس بی‌آرتی، اعلام کرد: بر این اساس روز جاری یک دستگاه اتوبوس بی‌آرتی در ایستگاه لویزان تهران دچار نقص فنی شد که به دلیل بروز نقص فنی در قسمت موتور، اتوبوس بی‌آرتی دچار دود گرفتگی شد.
چندین پرواز شرکت هواپیمایی آتا از روز گذشته به دلیل بروز نقص فنی در یکی از هواپیماها دچار تاخیر شده است و مسافران سرگردان مانده‌اند.
از هموطنان به ویژه مسافران نوروزی که احتمال اتراق در چادر و فضای باز دارند، تقاضا می‌شود به هشدار‌ها و توصیه‌های ایمنی توجه نموده و مراقبت‌های لازم را به عمل آورند تا هیچگونه خسارت جانی و مالی متوجه این عزیزان نشود.
در پی اعلام بروز علائم مسمومیت برای تعدادی از دانش آموزان مدرسه دخترانه دکتر معین، کارشناسان مرکز فوریت‌های پزشکی آبادان به سرعت در محل حاضر و شماری از دانش آموزان را به بیمارستان‌های آیت الله طالقانی و شهید بهشتی منتقل کردند.
تعادل مایعات و الکترولیت‌ها برای اعمال حیاتی بدن، ثبات فشار خون، لخته شدن خون، حفظ استحکام استخوان‌ها و دندان‌ها و بهبود عملکرد اعصاب ضروری است.
تعادل مایعات و الکترولیت‌ها برای اعمال حیاتی بدن، ثبات فشار خون، لخته شدن خون، حفظ استحکام استخوان‌ها و دندان‌ها و بهبود عملکرد اعصاب ضروری است.
مادر یا پدر می‎‌توانند ژن‌هایی را که باعث ایجاد شکاف می‎‌شوند، به تنهایی یا به‌عنوان بخشی از یک سندرم ژنتیکی که شامل لب شکری یا شکاف کام است (مانند سندرم ولوکاردیوفاشیال) به جنین منتقل کنند. در بعضی موارد، جنین ژنی را به ارث می‎برد که او را مستعد لب شکری می‎کند و سپس محرک محیطی باعث ایجاد شکاف لب یا کام می‌شود.
طیف بیماری از یک بیماری با تب خفیف تا یک تابلوی بالینی شدید با تب بالا و درد و ناراحتی شدید شکمی و عوارض مختلف می‌تواند متنوع باشد. در مناطقی که تیفوئید یک بیماری بومی است ممکن است برخی مبتلایان بدون علامت بوده و یا تنها علائم خفیفی از بیماری را بروز دهند. در موارد شدید بالینی که با کاهش سطح هوشیاری نیز همراه شده است، میزان مرگ و میر بالا می‌رود.
فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله در خصوص تیک در کودکان، نکاتی را توضیح داد.
خواب برای سلامتی افراد ضروری است و گاهی اگر خواب شب برای‌مان کافی نباشد و امکانش را داشته باشیم، ممکن است با چرت زدن یا خواب کوتاه عصرگاهی، سطح انرژی خود را افزایش دهیم، اما وقتی خواب خستگی را از بین نمی‌برد، می‌تواند نشانه پرخوابی (Hypersomnia) باشد.
در پی اختلال در استفاده از اینترنت و سکوهای دیجیتال در برخی نقاط کشور، شنیده ها از بروز مشکل فنی موقت در بخش ارتباطات زیرساخت حکایت دارد.
وزارت نفت اعلام کرد: یکی از تأسیسات انتقال گاز در شمال کشور، به‌دلیل بروز مشکلی عملیاتی، از سرویس خارج شده است.
در پی انتشار فیلمی از حریق دنا در شبکه های اجتماعی، گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای، ضمن اشاره بر قدیمی بودن این فیلم، علت بروز این سانحه را تعمیرات نادرست سیستم سوخت رسانی دانست.
فوق تخصص روماتولوژی کودکان گفت: علت اصلی بروز آفت مشخص نیست، اما یکسری عوامل، فرد را مستعد ابتلاء به آفت می‌کند، که شامل ضربه‌ها که به شکل مستقیم و یا گاز گرفتگی ناخودآگاه توسط خود شخص اتفاق می‌افتد، مواد محرک مانند انواع اسانس‌ها و افزودنی‌های غذایی، انواع مرکبات، نیترات داخل آب آشامیدنی و ابتلاء به بعضی از عفونت‌ها: مانند ابتلاء به آبله مرغان، تبخال، ایدز، بیماری‌های روماتیسمی، استرس‌ها، تغییرات هورمونی، سندروم پیش از قاعدگی، علل ژنتیک و…، در بروز زخم‌های آفت، تأثیر گذاراند.
متخصصان در حال مطالعه روی INSL ۳ هستند که در دوران بلوغ در مردان ایجاد می‌شود. آن‌ها بر این باورند که INSL ۳ شاخص اولیه برای پیش‌بینی بیماری‌های مرتبط با سن را ارائه داده و به پزشکان فرصتی می‌دهد تا از بروز بیماری در افراد جلوگیری کنند.
هدف از تولید سیاهه انتشار، کمی سازی مقادیر آلایندگی تولیدی از منابع مختلف، شناسایی، اهمیت سنجی و مقایسه منابع مختلف برای آلاینده‌های گوناگون، تولید مقادیر اولیه مورد نیاز برای مدل‌های پراکنش آلودگی هوا و مدل‌های عددی فتوشیمیایی بزرگ یا کوچک‌مقیاس، اجرا و اثرسنجی سناریو‌های مختلف کاهش آلودگی هواست.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: دودزا بودن دو جریمه دارد؛ اول اینکه خودرو به علت دودزا بودن جریمه می‌شود و دوم به علت این موضوع، اعمال قانون و متوقف خواهد شد و در ادامه پلاک اعزام به تعمیرگاه دریافت می‌کند و حتما باید به تعمیرگاه برود و رفع نقص انجام دهد.
در حالی که طبق تأکید سازمان هواپیمایی عرضه بلیت پروازهای اربعین فقط از طریق سایت شرکت‌های هواپیمایی و دفاتر مرکزی خواهد بود و آژانس‌ها و اپلیکیشین‌‌ها مشارکتی در عرضه ندارند، بررسی‌ها نشان از اختلال در تارنمای شرکت‌های هواپیمایی همزمان با افزایش تقاضا دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ