در پی انتشار فیلمی از حریق دنا در شبکه های اجتماعی، گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای، ضمن اشاره بر قدیمی بودن این فیلم، علت بروز این سانحه را تعمیرات نادرست سیستم سوخت رسانی دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با تغییرات جدید روی سکوهای ورزشگاه یادگار امام، امکان بروز درگیری در بازی تراکتور و پرسپولیس به عدد صفر میل می‌کند.
سرخیو ریگو که اخیرا به دلیل سقوط از روی اسب دچار سانحه شدیدی شده بود، بار دیگر باید زیر تیغ جراحی برود.
وزیر دفاع دولت موقت طالبان در افغانستان در سخنانی با تأکید بر اینکه این کشور «خواهان بروز هیچ مشکلی با ایران نیست»، تصریح کرد: به هیچ‌گونه همکاری با آمریکا نیاز نداریم.
مدیرعامل شرکت آبفای استان تهران گفت: با توجه به برطرف شدن مشکلات مسیر ورودی انتقال آب به تصفیه خانه‌های شهر تهران، مشکل افت فشار آب و قطع مقطعی آن ، به زودی برطرف خواهد شد.
شرکت آب منطقه‌ای تهران اعلام کرد: تخلیه نامناسب پسماندهای ناشی از عملیات راه‌سازی و عمرانی در کنار رودخانه ها و مسیل‌ها بروز سیلاب را به همراه دارد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با بیان اینکه تمامی تالاب‌های خوزستان به استثنای تالاب هورالعظیم بیش از ۹۰ درصد آبگرفتگی دارند، گفت: وزارت نیرو به تامین حق‌آبه تالاب هورالعظیم به عنوان یک اولویت نگاه نمی‌کند و در حال حاضر آب را پشت دریچه سدها برای تامین آب مصارف کشاورزی در تابستان و پاییز نگهداری می‌کند.
از هموطنان به ویژه مسافران نوروزی که احتمال اتراق در چادر و فضای باز دارند، تقاضا می‌شود به هشدار‌ها و توصیه‌های ایمنی توجه نموده و مراقبت‌های لازم را به عمل آورند تا هیچگونه خسارت جانی و مالی متوجه این عزیزان نشود.
در پی اعلام بروز علائم مسمومیت برای تعدادی از دانش آموزان مدرسه دخترانه دکتر معین، کارشناسان مرکز فوریت‌های پزشکی آبادان به سرعت در محل حاضر و شماری از دانش آموزان را به بیمارستان‌های آیت الله طالقانی و شهید بهشتی منتقل کردند.
تعادل مایعات و الکترولیت‌ها برای اعمال حیاتی بدن، ثبات فشار خون، لخته شدن خون، حفظ استحکام استخوان‌ها و دندان‌ها و بهبود عملکرد اعصاب ضروری است.
تعادل مایعات و الکترولیت‌ها برای اعمال حیاتی بدن، ثبات فشار خون، لخته شدن خون، حفظ استحکام استخوان‌ها و دندان‌ها و بهبود عملکرد اعصاب ضروری است.
مادر یا پدر می‎‌توانند ژن‌هایی را که باعث ایجاد شکاف می‎‌شوند، به تنهایی یا به‌عنوان بخشی از یک سندرم ژنتیکی که شامل لب شکری یا شکاف کام است (مانند سندرم ولوکاردیوفاشیال) به جنین منتقل کنند. در بعضی موارد، جنین ژنی را به ارث می‎برد که او را مستعد لب شکری می‎کند و سپس محرک محیطی باعث ایجاد شکاف لب یا کام می‌شود.
طیف بیماری از یک بیماری با تب خفیف تا یک تابلوی بالینی شدید با تب بالا و درد و ناراحتی شدید شکمی و عوارض مختلف می‌تواند متنوع باشد. در مناطقی که تیفوئید یک بیماری بومی است ممکن است برخی مبتلایان بدون علامت بوده و یا تنها علائم خفیفی از بیماری را بروز دهند. در موارد شدید بالینی که با کاهش سطح هوشیاری نیز همراه شده است، میزان مرگ و میر بالا می‌رود.
فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله در خصوص تیک در کودکان، نکاتی را توضیح داد.
خواب برای سلامتی افراد ضروری است و گاهی اگر خواب شب برای‌مان کافی نباشد و امکانش را داشته باشیم، ممکن است با چرت زدن یا خواب کوتاه عصرگاهی، سطح انرژی خود را افزایش دهیم، اما وقتی خواب خستگی را از بین نمی‌برد، می‌تواند نشانه پرخوابی (Hypersomnia) باشد.
در پی اختلال در استفاده از اینترنت و سکوهای دیجیتال در برخی نقاط کشور، شنیده ها از بروز مشکل فنی موقت در بخش ارتباطات زیرساخت حکایت دارد.
وزارت نفت اعلام کرد: یکی از تأسیسات انتقال گاز در شمال کشور، به‌دلیل بروز مشکلی عملیاتی، از سرویس خارج شده است.
فوق تخصص روماتولوژی کودکان گفت: علت اصلی بروز آفت مشخص نیست، اما یکسری عوامل، فرد را مستعد ابتلاء به آفت می‌کند، که شامل ضربه‌ها که به شکل مستقیم و یا گاز گرفتگی ناخودآگاه توسط خود شخص اتفاق می‌افتد، مواد محرک مانند انواع اسانس‌ها و افزودنی‌های غذایی، انواع مرکبات، نیترات داخل آب آشامیدنی و ابتلاء به بعضی از عفونت‌ها: مانند ابتلاء به آبله مرغان، تبخال، ایدز، بیماری‌های روماتیسمی، استرس‌ها، تغییرات هورمونی، سندروم پیش از قاعدگی، علل ژنتیک و…، در بروز زخم‌های آفت، تأثیر گذاراند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان اعلام کرد: یاسین یاری، محیطبان جوان منطقه حفاظت شده لشگردر ملایر در پی بروز سانحه سقوط از صخره، حین انجام ماموریت و در حین گشت و کنترل منطقه حفاظت شده لشگردر به جرگه شهدای محیطبان پیوست.
متخصصان در حال مطالعه روی INSL ۳ هستند که در دوران بلوغ در مردان ایجاد می‌شود. آن‌ها بر این باورند که INSL ۳ شاخص اولیه برای پیش‌بینی بیماری‌های مرتبط با سن را ارائه داده و به پزشکان فرصتی می‌دهد تا از بروز بیماری در افراد جلوگیری کنند.
هدف از تولید سیاهه انتشار، کمی سازی مقادیر آلایندگی تولیدی از منابع مختلف، شناسایی، اهمیت سنجی و مقایسه منابع مختلف برای آلاینده‌های گوناگون، تولید مقادیر اولیه مورد نیاز برای مدل‌های پراکنش آلودگی هوا و مدل‌های عددی فتوشیمیایی بزرگ یا کوچک‌مقیاس، اجرا و اثرسنجی سناریو‌های مختلف کاهش آلودگی هواست.
خاطرات می‌توانند مثبت یا منفی باشند. با این حال، فعال شدن بیش از حد خاطرات منفی ممکن است در بروز مشکلات سلامت روان، از جمله اختلال استرس پس از سانحه، افسردگی و اضطراب نقش داشته باشد.
پژوهش جدید "دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن"(WUSM)، جامع‌ترین تحقیقاتی را ارائه می‌دهد که تا به امروز در مورد مشکلات عصبی بلندمدت مرتبط با کووید-۱۹ انجام شده‌اند. این پژوهش با بررسی بیش از ۱۵۰ هزار بیمار مبتلا به کووید-۱۹ به مدت ۱۲ ماه، نشان داد که عفونت‌ها به افزایش ۴۲ درصدی خطر ابتلا به چندین اختلال مغزی منجر می‌شوند.
«آمتیس رمضانی» دبیر انجمن متخصصان عفونی کشور گفت: طی دو سال گذشته با توجه به استفاده گسترده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از ابتلا به کرونا، ابتلا به سایر بیماری‌های عفونی نیز کمتر شد با این حال کاهش مواجهه با ویروس و افت آنتی بادی‌ها موجب افزایش این بیماری‌ها شد و از این بابت بازهم نگران افزایش بیماری‌های تنفسی هستیم.
در حالی که طبق تأکید سازمان هواپیمایی عرضه بلیت پروازهای اربعین فقط از طریق سایت شرکت‌های هواپیمایی و دفاتر مرکزی خواهد بود و آژانس‌ها و اپلیکیشین‌‌ها مشارکتی در عرضه ندارند، بررسی‌ها نشان از اختلال در تارنمای شرکت‌های هواپیمایی همزمان با افزایش تقاضا دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ